Beoordelingen over Residencial Mar dos Acores

#277 van de 343 B&B's en herbergen in Lissabon

6,1

6,1

goed genoeg

Harde bedden, andere mensen in hostel waren vrij luid, kuisploeg begon vroeg (tussen 8 en 9 uur)

Accomodatie voldeed aan de verwachtingen, heel vriendelijk personeel, goede ontvangst

Lissabon 38 tot 44º

De luchthavenshuttle was volzet toen ik wilde boeken. De residential vinden op basis van de routebeschrijving is me niet gelukt; ik heb een dure taxirit betaald vanaf het dichtstbijzijnde metrostation.

Deze residencial werd geselecteerd omdat ze lag aan de gele metrolijn, die een rechtstreekse verbinding gaf met de universiteit.

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedeelde badkamer voor 1 nachtje geen ramp maar echt een "doorreis" hotel. Hele kleine kamers en erg gehorig.

Vriendelijk personeel. Prima ligging en leuk ontbijt plekje direct om de hoek

• Beoordeeld op: 21 april 2018

De kamer was erg krap en zo goed als inpandig, ramen en deuren sluiten slecht, slechte geur en verbouwingsongemak. Personeel is gelukkig vriendelijk. Voor een nachtje is het wel te doen.

Jammer van het geluid overlast!

Geluid overlast was erg vervelend. Er werd op onze verdieping verbouwd en ze begonnen in de ochtend met verbouwen en dat bracht veel geluid overlast mee. Ook waren de kamers heel slecht geluid geïsoleerd en dus konden we bijna alles horen van de buren en de mensen die s’nachts binnen liepen naar hun verblijf. Ik werd bijna alke dag wakker van het geluid. Het was of de bouwvakkers of de mensen in het verblijf of de schoonmaak werkzaamheden in de ochtend. Een andere ding is dat het best wel vochtig is in de hotel. De badkamer was slecht belucht ondanks de ventilator die daar zat (ook nog eens harde geluid) en dus kon het vocht niet goed ontsnappen in de badkamer en kwam het de kamer in.

We hadden een eigen badkamer en voor die prijs was de hotel over het algemeen een voldoende waard. Het in en uitchecken was makelijk gegaan en de kamers werden elke 3 dagen goed schoon gemaakt.

Ik zou de volgende keer toch wat meer geld uitgeven als dat meer comfort en ruimte biedt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

-er werd geklust, hard getimmer en gebonk: dat is niet fijn als je net aankomt en s avonds bleek er allemaal puin op de vloer en bedden te liggen - we hadden een eigen badkamer; die ruimte was erg klein, douche was heerlijk, maar mini wastafel waardoor je niet echt spullen kwijt kon. Erg schoon was het niet.

- uiterst vriendelijk personeel - Bakkertje paar straten verderop. -prijs -douche, meestal goed warm en fijne straal (op 1 ochtend alleen koud water) -3 aparte bedden ipv 1 2- persoons, 1 1-persoons

Prima hotel voor deze prijs.

De kamer was erg klein evenals de badkamer. Doordat er geen deur in de douchecabine zat werd alles in de badkamer nat tijdens het douchen.

Fijn dat er een optie is om een eigen badkamer te hebben.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goedkoop logement, eerder voor vrienden (slaapplaats) dan voor gezinnen met kinderen
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We sliepen bvb niet in de residentie zelf maar in een privégebouw aan de overkant (staat nergens op de site vermeld) Voordeur stond altijd open wat de veiligheid niet altijd ten goede komt. De foto's op de site kwamen totaal niet overeen met een 6 persoonsappt; living, keuken, badkamer. niet van deze tijd meer

Uiteindelijk de prijs: goedkoop logement doch de accommodatie was er dan ook naar. En de ligging ; 10' stappen van een metrostation

Wij hebben genoten van ons verblijf
    • Appartement met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Koud, er was wel airco (die ook verwarmde) maar niet voldoende om alles warm te krijgen. Iets hardere matras dan dat we thuis gewend zijn.

Super vriendelijke receptie. Wij huurden het appartement met 3 slaapkamers. Ouder appartement maar wel alle voorzieningen waren aanwezig. Op wandelafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Redelijk rustig gelegen nabij de gerechtelijke politie.

Slechte afwerking van de accomodatie. De eenpersoonskamers zijn soms maar zo groot als een grotere ingemaakte kast. Er is wel airco.

Redelijk rustig gelegen nabij de gerechtelijke politie. Men kan er met de metro en de aerobus dichtbij geraken. Restaurantjes en bakker om de hoek. Op gewone autobussen mag je niet met bagage. Ligt in de wijk Saldanha.

De wifi was perfect, talenkennis bij de receptie goed en het...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles was tegengevallen, zelfs haar van andere mensen op bed, slechte voorlichting op internet wat voor hotel het was, deur slaapkamer ging slecht in het slot dat ik voor de zekerheid met koffer voor deur geslapen heb, weinig privacy en erg gehorig, ergerde me het meeste aan giebelende meiden, aan een hard blaffend hond continue, op het vliegveld was de shuttlebus slecht aangegeven en druk, ik kwam op eigen gelegenheid en kreeg een boete omdat ik zogenaamd niet kwam opdagen op schuttlebus plaats vliegveld wat ik onterecht vond, gelukkig kon ik wel met een Maestro betaalkaart betalen, maar ik raad niemand dit hotel aan, ook was er een lek op de gang en er waren bouwvakkers aan de gang langs mijn slaapkamer. Deze hotel was de ergste hel ever. verder vond ik alles tegenvallen, zelfs haar van andere mensen op bed, slechte voorlichting op internet wat voor hotel het was, deur slaapkamer ging slecht in het slot dat ik voor de zekerheid met koffer voor deur geslapen heb, weinig privacy en erg gehorig, ergerde me het meeste aan giebelende meiden, aan een hard blaffend hond continue, op het vliegveld was de shuttlebus slecht aangegeven en druk, ik kwam op eigen gelegenheid en kreeg een boete omdat ik zogenaamd niet kwam opdagen wat ik onterecht vond, gelukkig kon ik wel met een Maestro betaalkaart betalen, maar ik raad niemand dit hotel aan, ook was er een lek op de gang en er waren bouwvakkers aan de gang langs mijn slaapkamer. Deze hotel was de ergste hel ever.

De wifi was perfect, talenkennis bij de receptie goed en het waren toch wel vriendelijke dames.

Kom daar niet graag meer terug.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Onprettig zitmeubilair, bedden hard, er waren slechts twee kookpannen, maar geen koekenpan, kurkentrekker, etc.etc. heeeeeel summier bestek, echt een allegaartje van de kringloopwinkel. Waterkoker die het niet doet. Jammer.

Zonde
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Locatie en de te kleine kamer.Pover sanitair. Slecht werkende airco en raam die niet sluitbaaar was. Deur was meermaals geforceerd geweest.

Erg teleurstellend!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De accomodatie was erg teleurstellend. Het betreft een apartement met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken en badkamer. Alles was in zeer slecht conditie (ramen/deuren bijvoorbeeld konden niet goed sluiten) en niet erg hygienisch. Dit was de eerste en de laatste keer bij Residencial Mar dos Acores!

Enige positieve aan de accomodatie: werkende airco!

Weinig in het hotel geweest, veel buiten geweest.

Ik had een hotel verwacht.... Geen hostel. Het water was koud, de tv deed het niet en het bed was niet goed. Tevens was er niet eens een kast om daarin je bagage op te bergen. Erg jammer voor de prijs, maar wij komen daar niet meer.

De airconditioning was goed.

Goede locatie maar te weinig comfort en hygiene

Het bed waren 2 losse bedden ipv een tweepersoonsbed, de hygiene was slecht (haren op het bed, rare plekken iiden de douche etc), verbouwing bezig dus de hele dag door lawaai, en het voelde echt als een vierkante blokkendoos zonder licht.

Het personeel was aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Afschuwelijk

Tweepersoonsbed gereserveerd. Bij aankomst gevraagd ter bevestiging om een tweepersoonsbed. Uiteindelijk na betaling geplaatst in een kamer met 3 losse bedden. Navraag bij receptie bleek er ineens geen tweepersoonsbed te zijn en zou zij dat gemeld hebben. Op de site stond dat er parkeergelegenheid was, maar dit is ook niet correct. De straten zijn druk en je moet lang zoeken naar een plek tegen betaling. De kamer was zeer on hygenisch! Er was in de gehele kamer schimmel aanwezig als ook in de badcel. De kamer stonk hier ook naar en het was vochtig. Ik zou dit hotel niet willen aanbevelen ook ivm de gezondheid.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Sfeervol hotel met voldoende rust om te genieten van de stad zelf.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De badkamer op de tweede verdieping met wc, niet fijn en niet schoon genoeg. De trappen waren niet zo makkelijk te belopen.

Prijs-kwaliteitverhouding geweldig, ontbijtmogelijkheid (meerdere) op korte afstand, heel vriendelijk personeel, Engels sprekend, met alle tijd voor toeristische info, rustige straat (voorkant), half uurtje lopen van centrum, met veel winkels en pastelaria's onderweg, dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prima voor een kort verblijf, verhouding prijs-kwaliteit is goed, maar geen tophotel.

Het was een zolderkamer met een schuin dak, dus alleen in de badkamer kan je rechtop staan, kamer had iets schoner gekund, erg kleine badkamer.

De locatie is prima, 24-uurs receptie, prijs-kwaliteitsverhouding is goed, rustig hostel/hotel (zowel het hotel zelf als de locatie). Redelijk dichtbij metrostation Picoas, dus goed bereikbaar met het ov.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

De redelijke rust vd kamer.

In de badkamer hing een nare lucht. Riolering en een plaslucht. Ik heb een goed vermogen luchtjes te ontdekken. Mijn medereiziger had er geen last van

De redelijke rust vd kamer. Wel wat lawaai vd buren. De vriendelijkheid vh personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Evenals bij eerder bezoek is verblijf bij Residencial Mar...

De lift is erg traag. Het is dat slechts drie verdiepingen van Residencial Mar dos Acores per lift bereikbaar zijn, anders had ik er nu waarschijnlijk nog in gezeten...

Evenals bij eerder bezoek is verblijf bij Residencial Mar dos Acores ook ditmaal prima bevallen. Eenvoudig en zonder veel franje, maar gewoon top voor een dergelijke prijs.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Niet 100% tevreden
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Er was geen privacy in het appartement waar we sliepen. Als koppel is het niet fijn om enkel een type gordijn of een deur dat niet goed toe gaat te hebben tussen onze kamer en de kamer van de andere reizigers

De ligging van de kamers tov. centrum en OV is ok. De bedden waren tamelijk comfortabel & verse handdoeken waren aanwezig

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goede rustige overnachtingsplaats voor citytrip Lissabon - geen luxe!

Kleine kamer (maar alles wat we nodig hadden was er).

De prijs en de ligging - kortbij een bushalte. Ontbijt kon vlakbij in een pastelaria, ook een restaurant in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Zou de goedkope en schone lokatie een volgende keer WEER kiezen

Info over gebruik metro het goedkoopste en snelste vervoer. Metro is ook erg schoon ! Totaal geen info op lokatie EN bij "VVV"over het Calouste Gulbenkian museum (!!!!) toch ZEER de moeite waard Onbegrijpelijk maar brengt de stad ongetwijfeld te weinig inkomsten ???

Kamer was erg schoon en werd frequenter schoongemaakt dan beloofd....geweldig. Strategische lokatie met in de buurt goed werkende metro die qua ov het allerBEST te gebruiken is OOK van en naar het vliegveld. Receptie spreekt goed Engels en is zeer behulpzaam !

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het verblijf was zeer matig tot slecht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Hygiene en geen wissel van handdoeken en wc papier . Schoonmaak is ook niet geweest. We verbleven er 2 nachten

De locatie was redelijk en de prijs laag.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Om de hoek goede restaurantjes en pastelaria voor o.a. ontbijt.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

In de pantry een waterkoker, tostiapparaat en oventje. Maar verder nog geen kopje, bordje of bestek.

Niet zo veel: het enige wat fijn is, is dat je een 24 uurs...

Niet zo veel: het enige wat fijn is, is dat je een 24 uurs check in hebt

Airco

Badkamer schimmellucht

Airco

goede plek voor 1 nacht, service ok.

De grote van de kamer; deze was erg klein.

lokatie was goed uit het centrum en tussen lokale mensen.

• Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen mooie buurt. Eerder primitief sanitair op de gang. Geen warm onthaal

ik begrijp niet waar de 3 sterren vandaan komen
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

grootte kamer, onderhoud van sanitair, capaciteit WIFI,

vriendelijk personeel.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

kleine dingen zoals extra kledinghaken.

vriendelijk personeel. ligging in aardige woonbuurt

Nette receptie

Straat lawaai

Nette receptie

Beschikbaarheid warm water.

Beschikbaarheid warm water.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Gehorig, geen warm water en niet altijd behulpzaam personeel.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Plezierig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Ze waren aan het verbouwen, wel pas na 9.30 en redelijk stil. Ze hielden echt rekening met ons.

Een van de dames achter de balie was zeer behulpzaam.

Prima appartement voor 1 nachtje.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bed comfort. En het was erg koud.

Prima appartement voor 1 nachtje.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Beetje kleine / oude kamer, maar voor een prima prijs en op een goede locatie in Lissabon!

Prijs / kwaliteit verhouding erg goed.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De douche: moeilijk te stellen, duurde lang voor er warm water was

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

1x per 4 dagen wordt er gepoetst. Heel eenvoudige kamers, mag gerenoveerd worden. Vrij ver/hoog van het stadscentrum.

Prijs/kwaliteit

De kamer was zo laagdat mijn echtgenoot ( en ikzelf ook niet) rechtop konden staan.

Eenvoudig, doeltreffend

Appartement in omgeving, gehorig 2e etage, raam sloot niet goed, airco lekte

Prut

ramp

alles viel tegen. 30 euro weggegooid geld

Voor wie graag een nachtje wil brommen dwz in een gevangeniscel zitten, is dit een aanrader. Comfort 0

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Geen aanrader. Te duur voor deze stinkende kamer!!'

Erg oud en een doordringende muffe geur. Absoluut geen aanrader

Goede locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Schoon en netjes verblijf met vriendelijk personeel aan de receptie.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Was wat gehorig maar niet extreem

Prijs /prestatie verhouding zeer goed.

Goed verblijf , maar slecht matras
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De matrassen waren erg slecht, veren en hard.

De locatie van het appartement was perfecf en de prijs kwaliteitsverhouding waren uitstrekend.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

prijs- en prijzenswaardig mits 1 matras wordt vervangen
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

een bed had heerlijke nieuwe matras. Het andere bed was om te huilen. Spiraal kwam er door. Dat kan echt niet.

De betegeling, prachtig

Heerlijke douche

Hele kleine kamers

Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

prima accommodatie om voordelig in Lissabon te verblijven. restaurants in de buurt, winkeltjes. bus
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Geluid airco, kleine mankementen j

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Heerlijk bed

Kleine badkamer

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 27 september 2016

gezellig appartement, centrale maar toch rustige locatie. supermarkt, biologische winkel en restaur

1 persoonsbedden kort en harde matras

Ruim appartement op een leuke locatie. Via de receptie aan de overkant van straat is inchecken altijd mogelijk.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De prijs was zeer laag.

Slechts op de drie dagen 1 verse handdoek. Navraag aan de receptie: verse handdoek niet mogelijk. Kamer leek in de verste verte niet op foto. Raam kwam uit in de wasmachineruimte. Kastdeur kon niet open door 3e bed. Veel lawaai doordat dit een hostel is. Dit wisten we niet, was niet duidelijk bij boeken.

De prijs was zeer laag. Ondanks de lage service was de prijsverhouding correct.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Vriendelijk personeel.

De lichtinval: Het raam zat in een hoek bij de badkamer, wat de kamer somber liet lijken. Bedden aan de harde kant. Er was geen ontbijt.

Vriendelijk personeel. De accommodatie was eenvoudig,wel schoon.De douche-entree wel krap. De bedden iets te hard,maar er was een mooie tv en airco. En heerlijk rustig. Prijs/kwaliteit-verhouding:redelijk tot goed.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Bij aankomst werden we vanuit dit pension naar een ander,...

Bij aankomst werden we vanuit dit pension naar een ander, minder mooi, hostel gedirigeerd. Allereerste vraag van de receptioniste bij tweede hostel:"Let's talk about the money". Geen enkel "welkom" of "hoe was de reis?". Personeel erg onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Hoewel de kamer erg klein was (voor ons geen probleem), had...

Het bed was wel écht een tweepersoonsbed, maar sliepen niet lekker. Het enige wat nog perfecte zou zijn, was toch wel een klein koelkastje!

Hoewel de kamer erg klein was (voor ons geen probleem), had je wel een eigen badkamer. De douche was heerlijk en alles was schoon!

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Voor die heel lage prijs een uitstekend hostel.

Het was allemaal erg klein maar gezien de prijs klaag ik hier niet over. Net als over de trap van de derde naar de vierde verdieping.

Voor die heel lage prijs een uitstekend hostel. Alles was schoon en nieuw. Gratis wifi, airco en tv.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

+ Rustige ligging op ideale locatie in city die ook nog eens...

- Beperkte kookmogelijkheden. - Moeilijk (gratis) parkeren in directe nabijheid.

+ Rustige ligging op ideale locatie in city die ook nog eens gemakkelijk met ov bereikbaar is. + Fijne kamer met goed bed. + Voldoende en schoon sanitair. + Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Gemakkelijk openbaar vervoer.

Er was een verbouwing gaande van het gezamenlijke sanitair op mijn verdieping. Maar het gaf niet veel problemen.

Gemakkelijk openbaar vervoer. Restaurantjes dichtbij. Te voet naar de "stad" in 20 minuten. Veel te zien en te beleven. Een joviale stad. En voor die prijs!! Een simpele kamer, TV, Wifi, en wastafel. Voldoende als je toch uitgaat. 24 uur per dag open. Engelssprekend personeel, behulpzaam met info.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

De prijs.

Heel lawaaieriger; zeer slechte isolatie waterleiding, afvoer en airco In het hoogseizoen denk ik dat je na 1 nacht op mijn kamer gaat lopen (en ik ben lange reizen door Azië gewend met low budget...).

De prijs.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Ik had een erg ruime kamer op de zolderetage.

Geen klachten.

Ik had een erg ruime kamer op de zolderetage. Een verademing in vergelijking met mijn vorige bezoek aan Lisboa. Toen verbleef ik in een pension in een kamer die zo klein was dat het bed er nauwelijks inpaste...

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Rustige locatie.

Eigenlijk viel niets tegen. Geen ontbijt, maar dat is om de hoek bij de bar zo te bestellen.

Rustige locatie. Geen lawaai van straat of andere kamers. Eigen badkamer. Schoon. Bij verblijf voor 3 dagen wordt er niet schoongemaakt wat ook niet nodig is. Dus je kunt uitslapen. Prima!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

De prijs voor de kamer is goed voor wat je krijgt.

De kamer was onder het dak en zeer klein, bijna geen ruimte om recht te staan. Redelijk ver van het centrum.

De prijs voor de kamer is goed voor wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Openbaar vervoer zodat je overal ergens snel kan zijn.

Metro stations liggen op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel. De weg er naar toe is met kleine kinderkopjes gedaan. Hierdoor is het trekken van zware koffers erg lastig.

Openbaar vervoer zodat je overal ergens snel kan zijn.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

locatie.

de douche was stuk en de kamer liep vol met water wat ik gevaarlijk vond vooral omdat ik met een kind van 4 reisde. Het inchecken duurde mij veels te lang.

locatie. handig en niet duur. toch wel vriendelijke personeel. huiselijk

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De locatie, dichtbij metro en centrum.

Er was een verbouwing bezig, waar niets over gezegd was. Onze kamer was daardoor moeilijk te bereiken en soms waren de wc's en badkamers gesloten. Ook de herrie s ochtends was erg hinderlijk.

De locatie, dichtbij metro en centrum. Comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Ondanks een héél lastige Hongaarse vrouw die 3 kwartier de...

Ondanks een héél lastige Hongaarse vrouw die 3 kwartier de receptie in beslag nam bleef men heel vriendelijk. Het ontbijt achter de hoek was makkelijk.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

rustige ligging

parkeergelegenheid (heel Lissabon)

rustige ligging klein maar voor alleen te slapen en eigen douchegelegenheid voldoende; goed te ontbijten om de hoek

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

rustige buurt,net nuiten het drukke centrum.

wifi viel om de haveklap uit,slechte ontvangst,het enige puntje dat nog kan verbetert worden :)

rustige buurt,net nuiten het drukke centrum. comfortabel bed en kamer,degelijke douche,zeer vriendelijk onthaal,goedkoop en lekker ontbijt net achter de hoek,taxi en bus vlakbij hotel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Personeel is erg vriendelijk, locatie is redelijk dichtbij...

Geen raam naar buiten (raam naar de gang), koud water in de extreem kleine douche waarbij ook nog eens een shampoo automaat in de weg zit, alles klam binnen en heeeeeel gehorig

Personeel is erg vriendelijk, locatie is redelijk dichtbij centrum (voor deze prijs oke) en de wifi werkte goed

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.