Beoordelingen over Salgados Vila das Lagoas 4-sterren

Vale Rabelho, 8200-917 Albufeira, Portugal

#81 van de 419 vakantiewoningen in Albufeira

Mooi complex
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Je moet overal voor betalen (pooltafel, spa/fitness etc.) Eten bij poolbar duur en niet bijzonder. Om eten mee te nemen naar het appartement moet je € 2 extra betalen!?

Schone zwembaden

Ruim appartement, dagelijkse schoonmaak, strandlakens...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Helft appartementen hebben tuin en zwembadzicht, andere helft kijkt uit over parkeerplaatsen en de weg

Ruim appartement, dagelijkse schoonmaak, strandlakens dagelijks

Ruime appartement met grote balkon. Handig indeling bij de eet en kook gedeelte!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Badkamer te donker er is geen licht bij de bad kant! De wc-rol houder niet handig.

Een grote appartement ruime ingang en grote lange balkon. Je kan lekker buiten ontbijten. Ik vind handig dat de Eettafel naast de keuken!

Zaaaaaalig !
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Interieur van het appartement is verouderd. De badkamer is aan vernieuwing toe. De afstand tot het centrum van Albufeira.

Huurauto kan je parkeren bij de accommodatie. Zeer ruime appartementen - alles is aanwezig. Mooie zwembaden - steeds plaats aan het zwembad. Dichtbij een prachtig zandstrand.

Ondanks het bed een aangenaam verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het bed dus.

Het appartement was zeer goed en mooi en prachtig gelegen met wasmachine en vaatwasser enz....alles erop en eraan. Het app. wordt dagelijks gekuist en het badkamerlingen vervangen, dus top. maar één groot probleem we hadden een heel slecht bed en zeer versleten matras waar we tien nachten moesten op doorbrengen. Na één nacht zijn we op de receptie dit probleem gaan voorleggen en na controle hebben we één extra matras bovenop de oude gekregen. dit voldeed een beetje meer maar toch dit moet beter kunnen.

Appartement is groot en schoon

Appartement is groot en schoon

geweldig

niets op aan te merken

groot appartement voor ons gezin met 2 kinderen(18 en 20 jaar) met 2 badkamers

Tof vakantieverblijf.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Geluidshinder van buren en passanten. Weinig geluidisolatie.

De ruime kamers en living.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Werkelijk uitstekende appartementen, zeker een aanrader!

Ligging ten opzichte van het centrum/strip. 20min rijden met de auto

Prachtige appartement Schoon Mooie zwembaden en stranden

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Geweldig!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Mooi complex, zeer compleet ingericht en heel ruim appartement. keurige zwembaden.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De ruimte van het appartement en balkon was enorm!

Het weer, maar daar kan niemand wat aan doen. De vloer is met plavuizen. Telkens als je een stoel verschoof, maakte dat enorm veel herrie. Dat is simpel op te lossen met vilten schuivertjes onder de stoelpoten.

De ruimte van het appartement en balkon was enorm! Ook was het luxe. Een ruime entree, zeer ruime woonkamer met luxe tv op standaard met eigen router voor prima WiFi, grote eettafel met goede stoelen. Een open keuken met wasmachine, vaatwasser, magnetron en aparte oven, koelkast, vriezer, goed keukengerei, glazen, borden, bestek, pannen, waterkoker en klein koffiezetapparaat. De keuken kon weggewerkt worden achter een grote schuifwand. In de kastenwand bij de entree stonden strijkplank, strijkijzer, mop, grote emmer, fóhn en wasrek, stoffer en blik.Helaas was er geen stofzuiger. Dat was onhandig na een glas gebroken te hebben en glassplinters in het kleed lagen. Er was 1slaapkamer, 1 aparte badruimte met bad/douche, 1 wastafel, wc en bidet en de andere slaapkamer was en suite, met een bad/douche, 2 wastafels, en via aparte deur een wc en bidet. Het balkon was over de hele lengte van het appartement, dus ook bereikbaar door de slaapkamers. Balkon te bereiken via goed afsluitbare grote schuifdeuren. Op het balkon een tafel en 4 stoelen en een houten schuifwand, zodat je in de schaduw kon zitten, waar je maar wilde. Na 10 uur moet het stil zijn en dat was het ook. Je hebt wel een auto nodig, als je wat wilt zien van de omgeving, tenzij je genoegen neemt met de hop-on-hop-off toeristenbus die stopt op het terrein. De auto kan geparkeerd worden onderin het appartementengebouw op een eigen plaats. Het is een groot luxe complex en voor toegang heb je een pasje nodig. Ook is er een hotel. Hiervan hebben wij 1 dag gebruik mogen maken van een zeer luxe kamer, omdat er een storing was met de watervoorziening. Prima opgelost! In het hotel kun je ook gebruikmaken van het ontbijtbuffet voor 14 euro p.p. Het appartement wordt dagelijks schoongemaakt. Bedden niet verschoond, wel opgemaakt en schone handdoeken. Er zijn veel zwembaden met ligbedden en parasols. Deze zijn gratis. Bij de zwembaden zijn gelegenheden om te douchen en wc's.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Dichtbij strand en strand

Erg rustig zo half september. Wat natuurlijk ook zijn voordelen heeft als je met je beiden een heel zwembad hebt. Onderhoud van het appartement zal een grote opgave worden de komende jaren. Nu al zie je wat sleetsheid in de keuken en de deuren.

Dichtbij strand en strand

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ruime en nette appartementen (eerste keer dat ik bij...

Ruime en nette appartementen (eerste keer dat ik bij aankomst niet alle keukengerei diende af te wassen omdat vorige bewoners het slecht hadden gereinigd), elke dag verse handdoeken, rustig gelegen, nabij het strand, veilige parking, verse beachtowels, kalmte aan de zwembaden, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

De mensen zijn aardig, appartement was super, locatie gaaf...

Eigenlijk viel ons niets tegen.

De mensen zijn aardig, appartement was super, locatie gaaf met veel (mooie) zwembaden en strand heel dichtbij. Het is lekker rustig en als je er voor kiest om die rust even kwijt te zijn ga je gewoon naar Albufeira.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Ik heb een hele fijne vakantie gehad.

WiFi is enkel in je appartement. En geen ontbijt. In het hotel aan de overkant wat bij hun hoort kan je voor €14 p.p ontbijten . Wel niet veel keus maar is zeker te doen

Ik heb een hele fijne vakantie gehad. Ik ben over alles te spreken de ruime kamers, de zwembaden en het strand op loopafstand. Elke dag kwamen we terug in een schoon appartement. Super vriendelijk personeel, denkt goed mee. Wat wel handig is om een auto te huren gezien de afstand naar Albufeira. Met een taxi is het te doen tussen de €10-€15 betaal je. In de omgeving is het mogelijk te eten in de restaurant van de nabij gelegen hotels. Heel goed eten, een Japanner , Italiaan en een Portugees. Al met al een top verblijf en ik kom zeker terug !!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Supermooi rustig ruim 2 kamerappartement, naast een...

Niks, maar wij vonden een auto wel erg handig. Je zit wel echt buiten het centrum. Goed om te weten dat er geen annimatie is voor kinderen, wij hebben dit niet gemist.

Supermooi rustig ruim 2 kamerappartement, naast een natuurgebied. Mooiste strand van de Algarve op loopafstand.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Mooie Locatie, dichtbij het strand.

Mooie Locatie, dichtbij het strand. Ik was slecht ter been maar het heeft me in niets belemmerd. Op het strand is er groot houten looppad waar ik goed uit de voeten kon.Appartementen waren ruim opgezet. Groot complex, brede stoepen, veel en goed onderhouden groen. Groot balkon en zeer compleet uitgeruste keuken. Elke dag werden de bedden opgemaakt en handdoeken gewisseld. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het was er heerlijk rustig. Goede parkeergelegenheid. Een auto is wel aan te raden.

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

Groot complex, brede stoepen, veel en goed onderhouden groen.

Personeel leek zich in het voorseizoen wat te vervelen maar niet bijzonder proactief als er wel werk te doen was. Het was erg rustig maar toch wat onduidelijkheid over late check out bij de receptie terwijl ik het de dag voor check out al geregeld had bij een andere receptionist. Vervelend want de schoonmaaksters waren geïrriteerd dat ik ze wegstuurde. Verder op zich prima service, taxi werd geregeld, ik kreeg bij check in een uitleg over faciliteiten in de buurt en een plattegrond.

Groot complex, brede stoepen, veel en goed onderhouden groen. Groot balkon en zeer compleet uitgeruste keuken. Elke dag werd de vaatwasser aangezet, bed opgemaakt en handdoeken gewisseld. Ik was slecht ter been maar het heeft me in niets belemmerd. Zelfs tot op het strand is er groot houten looppad op ca 500m afstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Mooie luxe appartementen in een uitstekend onderhouden park.

Mooie luxe appartementen in een uitstekend onderhouden park. Goede, rustige lokatie buiten Albufeira. Zeer vriendelijk personeel. Loopafstand van het strand. Wel een auto nodig. Met auto verschillende faciliteiten goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

zeer vriendelijk en beschaafd personeel, zo door het duin...

geluid van schuivende stoelen over stenen vloer in eigen appartement en dat boven ons, te weinig verlichting in eet/ en zitgedeelte, geen rekje of haakjes voor de handdoeken in de badkamer

zeer vriendelijk en beschaafd personeel, zo door het duin bij het schone en uitgestrekte strand, de stilte,het prachtig aangelegde park en de ruime modern ingerichtte appartementen, goede verwarming

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Mooie grote appartementen voorzien van alle gemakken

Mooie grote appartementen voorzien van alle gemakken

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Prachtig appartement

Weinig restaurants in de directe omgeving

Prachtig appartement Vriendelijk personeel Heel veel vrije ligbaden bij het zwembad

• Beoordeeld op: 24 september 2015

alles

geen

alles

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Locatie bij het strand was perfect en de zwembaden altijd...

Het meubilair op het terras.

Locatie bij het strand was perfect en de zwembaden altijd redelijk rustig ondanks het hoogseizoen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Mooie, ruime kamers, grote living en keuken.

Mooie, ruime kamers, grote living en keuken. Mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Goede Italiaan vlakbij

Slechte vloerisolatie

Goede Italiaan vlakbij

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Het appartement

Te weinig redders (1) voor de vele zwembaden. En de redster zat meer op haar iphone bezig dat op de zwemmers te letten

Het appartement

• Beoordeeld op: 14 april 2015