Beoordelingen over Hotel Santa Eufemia 3-sterren

Avenida da Universidade, 6200-374 Covilhã, Portugal

#10 van de 22 hotels in Covilhã

Het was een suite met twee ruime slaapkamers en een badkamer...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Wanneer je de kamer binnenkomt, kom je in een halletje met drie deuren, waarvan er twee naar de slaapkamers van deze suite leiden. Beide slaapkamers konden van binnen op slot gedaan worden, maar het bleek dat de kamer dan niet vanuit het halletje geopend konden worden. Daardoor hebben wij ons dus buiten onze slaapkamer gesloten, aangezien van deze deuren geen sleutels aanwezig waren. Beide kamers beschikten over een balkon, echter deze konden van binnen niet op slot. En met twee kinderen (6 en 4 jaar oud), is dat op de negende verdieping geen optie. We hebben dit op de slaapkamer voor de kinderen opgelost door meubilair voor de balkondeur te plaatsen. Tot slot had de douchekop beter ontkalkt moeten worden. Er kwamen maar weinig waterstralen uit, maar er kon nog wel prima gedoucht worden.

Het was een suite met twee ruime slaapkamers en een badkamer ertussenin. De slaapkamers en de badkamers zijn via een klein halletje te bereiken. Daardoor is de suite ideaal voor een gezin met twee (kleine) kinderen, die zo op een eigen slaapkamer konden slapen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

ontbijt was heerlijk, behalve de koffie
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

op de familiekamer kraakte een eenpersoonsbed zo erg dat de matras op de grond gelegd werd om normaal te kunnen slapen en niet bij iedere draai beweging wakker te worden. op de zondag bijna geen restaurants open in de omgeving.

ontbijt was heerlijk, behalve de koffie prijs, kwaliteit was dik in orde.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Goede bedden en ruime kamer, wel wat gedateerd maar goed...
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Zwembad was in het naast gelegen hotel dit was verder dan aangegeven. Badmuts verplicht maar dit stond niet vermeld, was daar wel te koop maar als we dat geweten hadden. Dan hadden we deze van thuis meegenomen.

Goede bedden en ruime kamer, wel wat gedateerd maar goed schoon.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Voor ons geen 2e keer!

We werden voor ons gevoel in een achteraf kamertje op de 7e verdieping gestopt. Zeer gehorig en erg klein. Parkeergelegenheid is ronduit slecht. Wifi werkte op de 7e verdieping helemaal niet. Receptie kon geen Engels. Er is maar 1 kleine lift waardoor je erg lang moet wachten. Al in bed kwamen we er achter dat er geen afstandsbediening van de TV te vinden was. Geen zin meer om de kleren aan te trekken en naar de receptie te gaan. Toch dit maar de volgende ochtend gemeld. Tot mijn verbazing werd beaamd dat deze er inderdaad niet was op deze kamer. Douche kop was kapot en bijna geen waterdruk. Lijkt alsof je onder een gewone kraan staat te douchen. Ontbijt is matig. Zeer ongezellige ontbijt ruimte.

Ligging van het hotel is goed.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Een hotel met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

Een hotel met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Grote schone kamer en badkamer en een balkon met een waanzinnig uitzicht over de bergen en de omgeving! Ontbijt zeer uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

simpel maar ok voor de prijs

Het was meer mijn andere ervaringen met airbnbs

Het ontbijt was simpel, net als de kamers. Prima voor de prijs die betaald is maar na ervaringen met airbnbs in Portugal toch een teleurstelling. Helaas geen betaalbare airbnbs in Covilha daarom mijn keuze voor een hotel. Heb in covilha heerlijk gegeten, dus dat maakte veel goed.

Goede kamer en prima ontbijt.

Niets bijzonders.

Goede kamer en prima ontbijt. Uitstekend hotel voor kort verblijf.

Een overnachting op doorreis, leuke mooi gelegen stadj

Parkeren is moeilijk

Ontbijt is goed, prijs per kamer laag

Behulpzaam personeel.

Het hotel ligt aan een drukke weg. Weinig parkeerplaats.

Behulpzaam personeel. Kamers voldoende

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goed ontbijt.

Het bad en douche omdat er geen speciale steungreep is en er ontbreekt een douchemat voor in het bad.

Goed ontbijt.Leuke ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Ruime prettige kamer, met goed en mooi sanitair.

Wifi verbinding was mager, erg traag.

Ruime prettige kamer, met goed en mooi sanitair. Prijs/kwaliteit.