2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Beoordelingen vakantiewoningen Lissabon
  4. Beoordelingen van Se de Lisboa I

Beoordelingen over Se de Lisboa I

Calçada de São Vicente nº20 1º e 2º Andar, Santa Maria Maior, 1100-569 Lissabon, Portugal

#361 van de 3.413 vakantiewoningen in Lissabon

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Fantastisch appartement in een geweldige stad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was helemaal prima.

De locatie is fantastisch, middenin het oude Alfama met tal van restaurantjes om de hoek. Vanaf het appartement was het gemakkelijk om de bus, metro of tram te pakken. We hebben ook veel gebruik gemaakt van Bolt. Let dan wel op dat de chauffeur niet tot aan de deur van het appartement kan komen, er is een paal in het wegdek om verkeer te weren. Je moet een klein stukje omhoog lopen tot de paal en daar op de chauffeur wachten.

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Fijn appartement in een karakteristieke wijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Stad

Niks, je weet alles van te voren. Staat duidelijk omschreven zie ook alle reviews.

De ligging van het appartement midden in de wijk Alfama en de grootte van het appartement. Supermarkt Pingo Doce bij metro Apolonia, 6 minuten lopen naar beneden of 12 min naar boven wijk Graça. Restaurants genoeg in de buurt. Bijv. Nonna, italiaans, 4 minuten naar beneden richting metro, O Piteu, portugees, en Satelite, simpel portugees, 6 minuten naar boven. Naast het appartement zit Vossa Lisboa leuk voor een drankje en bite. De (karateristieke) toeristen trams 12 en 28 liggen op 2 minuten afstand. Je kunt naar beneden (centrum) of verder naar boven tot aan het beginpunt/plein ook in centrum. Patricia (van het appartement) is een zeer goede en fijne host. Ze reageert heel snel, is attent en uiterst behulpzaam. Het was er zeer schoon en er is voldoend linnengoed aanwezig. Hou wel rekening met de (extreme) gehorigheid, neem anders oordoppen mee. Alle gasten weten dit, gewoon rekening houden met elkaar dan hebben we allemaal een fijn verblijf. Ik heb alle 3 de appartementen gezien. Allemaal aan te raden. App. 1e verdieping heeft een grote slaapkamer is maar 1 trap op, heerlijk ruim en licht.. App. 2e verdieping is het ruimst ook licht en heeft de kleinste slaapkamer. Daar verbleef ik. App. 3e verdieping prachtig uitzicht tot aan het water aan toe en grote slaapkamer. Woonkamers hebben allen een behoorlijke bank om lekker op te zitten. Als ik weer naar Lisboa ga kom ik hier terug! Aanrader. Nogmaals dank.

• Beoordeeld op: 26 november 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Stad

Het bed viel een beetje tegen.

Het appartement is compleet, alles is aanwezig tot een wasmachine aan toe!

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 26 januari 2023