Beoordelingen over Solar de Chacim - Turismo de Habitação

#1 van de 2 hotels in Chacim

9,7

9,9

Plezante ervaring .

Bed heel kort , kon benen niet strekken en zeer smal . Door het oude interieur kraken de bedden ook voortdurend wanneer je je verlegd . Bijna niet geslapen ontbijt kon maar om negen uur . Wij moesten op terug weg richting Angoulème wel vroeg door kunnen rijden. Het personeel heeft wel hun best gedaan ons toch te dienen van ontbijt .

Zwembad en avondeten . Heel net restaurant prachtig interieur . Eten was super lekker . Hondvriendelijk . Eigenaars heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer met terras . Uitleg voor het gebouw in eigen taal was heel leuk .

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Geweldig goede ervaring. Aanbevolen.

Prachtig landhuis met liefde gerestaureerd en beheerd door de familie. Zeer hartelijke ontvangst. Erg goed diner.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Hartelijkheid personeel.

Erg afgelegen en waren nog niet bezig met seizoensopening. Waren hier 2e helft van mei en het zwembad met toebehoren waren nog niet schoongemaakt. Personeel sprak alleen Portugees en konden ons alleen verstaanbaar maken via eigenaresse, die nog niet aanwezig was in deze periode. Het ging via telefoon.

Hartelijkheid personeel. Personeel deed erg hun best om ons een aangenaam verblijf te geven, hoewel het moeilijk communiceren was.