Beoordelingen over The Village – Praia D’El Rey Golf & Beach Resort 4-sterren

Avenida D. Pedro I, nº30, Praia D’El Rey, 2510-453 Casal da Lagoa Seca, Portugal

#13 van de 44 hotels in Casal da Lagoa Seca

• Betaald WiFi

3,7

Het was heel mooi, we kregen zelfs een gratis upgrade!
    • Appartement met 2 Slaapkamers - aan de Tuin

Het schoonmaken duurde lang, het park ligt in middle of nowhere. Slechte bewegwijzing

Het was heel mooi, we kregen zelfs een gratis upgrade! Er zijn activiteiten voor kinderen. Goed onderhoud aan het park.

wij kregen een upgrade : flat met 3 slaapkamers ipv flat met...
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Aan Zee

niets , behalve het minder goede weer :( ; en 's avonds weinig te beleven

wij kregen een upgrade : flat met 3 slaapkamers ipv flat met 1 slaapkamer ; superchique uitgerust . Heel wat golfterreinen met prachtige uitzichten in de buurt : 5 binnen de 15 km .

Een heerlijke plaats om een wel verdiende vakantie te genieten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - aan de Tuin

Eigenlijk niet echt iets. Ons appartementen complex is ruim opgezet met 4 blokken van elk zo'n 12 appartementen. Wij zaten op de 2de verdieping zeezijde. Alleen van het gezin op de 1ste verdieping hebben we geluid gehoord. Geluid (contactgeluid en 'muziek') van mede bewoners is helaas onvermijdbaar. In deze wereld is massaal geluid maken iets "normaals" helaas. Ik verwacht dat wanneer alles bezet is en het gemeenschappelijke zwembad gebruikt word er duidelijk meer gehoord wordt.

Een prachtige view uit het raam en balkon op de oceaan. Machtig mooie zonsondergangen. Het appartement is van grote klasse en zeer goed én volledig uitgerust. Het strand is zo'n 30 meter lager en is via trappen aan de overkant van de weg, voor het complex aldaar, goed te bereiken en zeer uitgestrekt. Let wel op de eb-en-vloed waterstanden. De weg is een doodlopende weg en eindigd op de "klif". We zaten dus aan de rand van het park & golf landschap. Een heerlijk vis restaurant aan de overkant van de straat (van ons afgekeerd met blik op zee, geen overlast) zij het dat de prijzen wat hoger liggen dan in de Golfclub. Alle faciliteiten op Praia d"El Rey zijn beschikbaar, soms tegen een kleine vergoeding. Prima.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Groot appartement plus upgrade
    • Appartement met 2 Slaapkamers - aan de Tuin

Vochtig, beddegoed voelde klam aan. Komt ook door het klimaat aan de kust. Als je niet van golf houdt is er weinig te beleven in de omgeving.

Groot appartement plus upgrade

Prachtig appartement met mooi uitzicht maar te weing restaurants en een goede winkel ontbrak
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Aan Zee

De schoonmaak, deze kwam weinig en laat, ze kwamen op een gegeven moment pas om 18.30 (?!) De afstand naar de bewoonde wereld. Geen of weinig verse broodjes te verkrijgen op het park De restaurants op het park konden de drukte absoluut niet aan, bij het ontbijt gaf dit verschillende irritaties

Het appartement

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Prima prijs kwaliteit voor rustig verblij
    • Appartement met 1 Slaapkamer - aan de Tuin

Ideaal als uitval voor de zuidkust en Ibidos, minder voor Noordkust wegens grote omweg rond lagune

Mooi en ruim golfdomein. Verzorgde villa's en appartementen, zeer gied onderhouden en goed ingericht en uitgerust met alle toestellen, zoals afwas en wasmachine, oven ...we hadden een probleem Met het warm water laar werd onmiddellijk iogelost

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prachtig resort, mooie golfbaan.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - aan de Tuin

Geen WiFi in appartement. Golfbaan moet erg lang van te voren worden gereserveerd, anders vol.

Prachtig resort, mooie golfbaan.

Ruim appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers - aan de Tuin

geen fijne buitenruimte bij het appartement

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 1 november 2017

n.v.t.

n.v.t.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Lekker ontspannen !
    • Appartement met 2 Slaapkamers - aan de Tuin

De rust en de omgeving,en natuurlijk het mooie zwembad ! lekkere aparte badkamers en bedden.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Hele mooie appartementen met alles erop en eraan.

Betaalde wifi

Hele mooie appartementen met alles erop en eraan. Vriendelijk personeel.