Beoordelingen over TURIM Iberia Hotel 4-sterren

Av. 5 De Outubro 160, Avenidas Novas, 1050-062 Lissabon, Portugal

#189 van de 329 hotels in Lissabon

Het is te doen voor een kort en redelijk goedkoop verblijf

Ontbijt veel te duur, donker en somber hotel, slechte bedden en douche. Ik begrijp echt niet waar ik die 4 sterren in moet zoeken! Tip neem een ontbijt een paar 100 meter verderop voor maar 2.50 ipv 10 euro pp.

De buitendeur op weg naar het metro station op korte afstand.

Best in orde, met een uiterst behulpzame baliemedewerker.

2 van de 3 kamers waren prima, 3de kamer was klein. Vriendelijk personeel, maar onderbemand tijdens het ontbijt. Hadden geen tijd om bij te vullen of opnieuw te dekken. Dit maakt dat er soms lang gewacht werd op beleg, borden, warme buffetten.

Goed hotel met prima ontbijt.

De airco deed het niet, sterker deze blies warme lucht. Volgens het personeel omdat de warme periode nog moest aanvangen. Verder was alles prima in orde!

Ruime kamer en badkamer. Koelkastje en de mogelijkheid om thee te zetten aanwezig. Zeer uitgebreid, prima verzorgd ontbijt. Dicht bij metro, trein en bus. Centrum ook lopend goed te doen (half uur).

Mooie kamer en zeker geluidsdicht.

De koffie bij het ontbijt was niet lekker ( opgeloste poeder)alsook het fruitsap was aangelengd en leek meer op limonade zonder prik.

Mooie kamer en zeker geluidsdicht.Goede kamer voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed zonder meer.

Dranken aan het ontbijt (koffie en fruitsappen uit een machine die absoluut niet lekker waren). Voor de rest was het ontbijt zeker wel goed. Eén dame die aan het ontbijt stond was heel onbeleefd. Maar ik denk dat dit een studente was. De andere mensen heel vriendelijk en behulpzaam.

Behulpzaam personeel Kamer was heel degelijk en proper Muren goed geïsoleerd, weinig tot geen last van geluid van andere kamers.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Tegenvallend

Badkamer was verouderd, bad was vies, afgevallen hendel aan bad werd niet hersteld (na dag 1), wifi bereik in kamer was droevig

Ontbijt was goed, sommige personeelsleden heel gedienstig

Volgende keer weer

gene tijd gehad dat te beoordelen. Wij zij er slechts 11.5 uur geweest

Wij kennen het hotel. Meestal eens per jaar logeren wij hier een nacht. We hebben dan een vroege Metro naar de Luchthaven en dat terug naar huis. De kleine kaart was goed samengesteld en het aangebodene voldeed aan alle verwachtingen. Anders gezegd simpel maar reuze lekker gegeten.

Goede hotel. Meer dan voldoende om te blijven slapen.

Ik had de kamer toch iets groter verwacht. We hadden nogal plaats gebrek door 2 Handbagage op grond te moeten plaatsen. Maar kamer zelf was wel ok.

Het ontbijt was gewoon super! Ik had genoeg ontbijt gegeten voor hele dag. Het bed ligt ook heel goed!!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima verblijf op een goede locatie.

Schoonmaken erg matig, vloer werd niet schoongeveegd. Bed werd wel goed opgemaakt.

Geweldig ontbijt. Service aan receptie uitstekend, albeit een beetje stug.

Ontspannen en schoon

Als ik dan toch iets moet verzinnen om te klagen: de koffie bij het ontbijt.

Heel erg lekker ontbijt, fijne bedden en heel belangrijk: een schone kamer. Verder was er heel vriendelijk personeel en voor de prijs die wij betaald hebben heb ik zeker niks te klagen.

Voor een weekje Lissabon een prima hotel en scherp geprijsd.

Eigenlijk niets.

Uitstekend ontbijtbuffet, prima bedden, badkamer wat gedateerd maar schoon en compleet. Goed Japans restaurant op 200 meter van hotel en heel betaalbaar.

Goed en net hotel, en dat voor een lage prijs.

De omgeving kon beter

Kamer was mooi en zeer netjes!! De ligging vond ik iets minder, maar met de metro ben je overal zo. Het ontbijt moet je er zeker bijnemen, super! Echt uitgebreid met veel variatie, en dat voor die prijs.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een overgewaardeerd 4-sterrenhotel

Slecht internet, soms helemaal geen wifi, douchekranen moeilijk te regelen, slechte koffie bij het ontbijt, alles uit automaat, ook ondrinkbare chocomelk, fruitsap ofwel niet aanwezig ofwel waterachtig, gekookte eieren koud.

De ligging met goede verbindingen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Mooie moderne kamers

Restaurant heeft maar 4 tafels, indien volzet moet je maar wachten alhoewel de lege ontbijtruimte aansluit aan restaurant!

Mooie moderne kamers Zeer vriendelijk personeel

Onvriendelijke, ongeïnteresseerd personeel, kamers heel...

Onvriendelijke, ongeïnteresseerd personeel, kamers heel gehorig, lamp stond scheef en deed het niet, na klacht nog steeds scheef. Wi-Fi internet deed het niet op de kamers, afvoer wasbak deed het nauwelijks, ontbijt uitgebreid alleen niet lekkere poeder koffie.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Zeer vervelend

Geen aparte bedden, iedereen op de verkeerde verdieping beloofd om nieuwe kamers na 1 nacht ook dit niet nagekomen wat onze reis erg verpest heeft.

Bereikbaarheid hotel met openbaar vervoer, metro etc.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Mooi, schoon, met openbaar vervoer om de hoek.

Kleine kamer. Matige wi fi verbinding.

Super schoon zoals een goed hotel hoort te zijn. Geweldig ontbijt. Openbaar vervoer om de hoek - makkelijk van en naar vliegveld en het centrum van de stad. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

We hebben een verblijf naar wens genoten.

De lift mag wat sneller.

zowel ontbijt als diner was ruim voldoende. zeer correcte bediening en ruime keuze van het buffet. Kamer was netjes en schoon.

Fantastisch!

Het ontbijt in het hotel is als je het los bij boekt redelijk duur voor Portugese begrippen.

Schone kamers, vriendelijk personeel, 24-uurs receptie, een hele fijne accommodatie en huiselijke sfeer. Het personeel is ontzettend behulpzaam! :)

Het bad in de badkamer was stuk en amateuristisch gemaakt wat niet prettig douchen was. Zo'n kamer mag je niet verhuren, zeker net voor het geld wat ze ervoor vragen. Ik heb een nieuwe kamer gekregen gelukkig.

De bedden waren fijn en er was een waterkoker wat erg prettig was

Goed en voor herhaling vatbaar
    • Suite

airco op de 10de verdieping (hoogste verdieping kamer 1004) koelde onvoldoende snel op de maximum stand bij warme dagen en was dan ook nog vrij luidruchtig. Tip voor het hotel : airco op een apart elektrisch circuit plaatsen zodanig dat bij afwezigheid (wanneer de deursleutel niet aanwezig is) toch kan blijven koelen.

Hulpvaardig personeel, ontbijt was voldoende gevarieerd met vers fruit voor een kort verblijf van 5 overnachtingen

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Locatie in een minder toeristische omgeving en dus veiliger...

Bar was niet echt gezellig en barpersoneel chagerijnig.

Locatie in een minder toeristische omgeving en dus veiliger (zakkenrollers) wat wij dus heel prettig vonden en dicht bij de metro, supergoed bed, schoon, grote kamer, ruim ontbijtbuffet, receptionisten zeer klantvriendelijk.

Mooi hotel op een rustige locatie

Wij vertrokken redelijk vroeg en hadden dus geen ontbijt. Maar we hebben dit gemeld aan de receptie en hebben daarna een pakketje gekregen!

Ontbijt was lekker, maar niet te uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima locatie dicht bij metro, goede kamers en fantastisch...

Badbodem was aan vervanging toe , bubbelt en bewoog, waarschijnlijk alleen in onze kamer. Moeilijk om te blijven staan

Prima locatie dicht bij metro, goede kamers en fantastisch ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Aangenaam verblijf in Lissabon (bij Campo Pequeno)

De wifi. Op de kamer vaak heel zwak of niet. In de lobby was het beter, maar niet erg snel.

Het is er schoon. Ruime badkamer en geen lawaai. Hebben er niet ontbeten want in de buurt veel leuke en voordeligere opties. Dicht bij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima hotel vlak bij metro en prima restaurant.

WiFi werkte beneden goed maar op de kamer op de zesde verdieping niet. Op zich tijdens stedentrip geen echt probleem.

Mooie ruime rustge kamer welke dagelijks werd zuivergwmaakt

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Volgens verwachting

Alles was betaald ook bevestigd bij t inchecken. Helaas beweerd een andere receptiemedewerkster dat dit absoluut niet t geval is en moest! er betaald worden ondanks dat ik de gegevens bij mij had wou zij er niets van weten. Gelukkig hadden we nog genoeg tijd over om alles ter plekke op te lossen en de andere colllega was ook aanwezig, die haar wegwijs maakt dat op de laatste bladzijde dit ook vermeldt staat. Zonder excuus en vriendelijkheid werd dit gecorrigeerd. Kreeg t geld na 2 dagen trouwens weer teruggestort. Airco werkt niet zo best, te warm id kamer

Kamer was schoon. Ligging tov restaurants, winkels en metro-/bushalte is goed. Heel attent, op mijn verjaardag werd er champagne en stukje taart bezorgd

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Dramatisch, geen werkende airco, geen service, prijs/kwaliteit ver te zoeken.

De airco deed het niet, waardoor het bloedheet op de kamer was, ook 's nachts. Tweemaal geklaagd, maar personeel kwam ons niet tegemoet. Totaal geen service dus. We hadden beter een 2 sterrenhotel met werkende airco kunnen nemen, dit was het geld totaal niet waard. Onze vakantie is in mineur geëindigd

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima hotel voor een weekend

Hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt erg goed, kamer heel netjes. Hotel ligt vlakbij metrostation, binnen enkele minuten in de binnenstad.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

top hotel met metro in de buurt.

op dit hotel zijn geen negatieve opmerkingen nodig alles was goed.

zeer goed ontbijt en vriendelijke receptie die duidelijk uitlegde waar we heen konden gaan,metro op 5 loopminuten afstand.op de dag van mijn verjaardag werden we verrast met champagne en taart op bed,top.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima hotel bij metrostation

Erg schoon en net hotel, prima ontbijt en de wifi was ook goed. Perfecte ligging bij metro, met dagkaart (6 euro) alles makkelijk te bezoeken. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima hotel, netjes en goed bereikbaar.

De wifi verbinding was niet best of werkte helemaal niet. Had fijn geweest als ik niet van mijn internetbundel gebruik had hoeven maken.

Net hotel, elke dag schoonmaak en goed bereikbaar met de metro. (Ook vanaf het vliegveld: €1,45 per enkele reis dus geen transferboeking nodig)

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Super verblijf in dit hotel gehad!

Locatie had wellicht beter gekund, maar hier hebben wij voor gekozen! Wel zeer dicht bij Metro. Helaas niet echt restaurantjes in de buurt.

Ontbijt en kamers waren beide super! Zeer dicht bij Metro.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Net hotel & goede locatie

Mooie groter kamer en goede locatie. Dichtbij metro station Campo Pequeno. Alles is goed te bereiken met de metro. In het oude centrum Baixo/ Chiado ben je zo. 's Avonds is het er super gezellig. In de smalle straatjes vind je diverse bars en restaurantjes waar je voor verse vis ongeveer een tientje betaal.d In dezelfde straat van het hotel zit een ontbijt/ lunch zaakje waar je kan ontbijten voor € 2.50. Dan krijg je een kopje koffie, verse jus d'orange en een baguettje. Je kan natuurlijk ook nog meer items aan je ontbijt toevoegen. Ze hebben lekker quiches, zoetigheden zoals pastel de nata etc. Wij hebben daar elke dag ontbeten voor en waren max. € 12 euro kwijt met zijn tween.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed hotel als je de juiste kamer krijgt.

Wij kregen eerst een kamer 603 waar de spiralen uit het matras stak. Erg pijnlijk was het, ben midden in de nacht aar beneden gelopen om dit te melden maar kregen geen ander kamer. De kamer stonk ook enorm en veel lawaai van buitenaf. Kortom was een hel van een nacht! Positief is wel dat wij de volgende dag een ander kamer kregen met een goed bed en geen stank of lawaai :-) Metro op 5 minuten afstand van het hotel. Makkelijke verbinding overal naartoe.

De locatie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima hotel in het hogere middenklassesegment.

Er vinden overdag bouwwerkzaamheden plaats achter het hotel.

Alles was conform onze verwachtingen. Het hotel is prima bereikbaar met het openbaar vervoer. Onze kamer was comfortabel en voorzien van onder meer koffie- en theevoorzieningen, een minibar en een kluisje. Het ontbijt was eveneens goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ontbijt was uitstekend.

Locatie was 20 minuutjes met de metro naar het centrum.

Ontbijt was uitstekend. Prachtige kamers, prima bedden, prima douche. Zeer vriendelijk personeel.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

doorheen heel Lissabon gewandeld én vertrokken met metro dicht bij hotel - mooie wandelstad, cultuur

Ontbijt is enigszins "outdated" in vergelijking met nieuwere ontbijtprogramma's - fruitsap is eerder chemisch, geen vers geperst fruitsap.

Kamers zeer goed, badbodem was onstabiel en daarom douchen moeilijk. taal (engels, evtl frans) zeer behoorlijk.

Parkeergarage onder het hotel

WiFi haperde soms

Parkeergarage onder het hotel

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede uitvalsbasis om Lissabon te ontdekken

Verkeersdrukte van nabijgelegen kruispunten

Fijne, propere kamer. Ontbijtbuffet met ruime keuze.

Zou er zo weer voor kiezen

Schone kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Erg goed

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Locatie is prima.

Locatie is prima. Vlakbij de metro; kort bij het vliegveld. Eigen parkeergarage is fijn. Parkeren in de buurt is lastig

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Uitstekend hotel

Ontbijt en inlichtinge

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Uitstekende locatie vlak bij metro

Wifi viel regelmatig weg

Goed hotel netjes en schoon en vriendelijke mensen

Bed was voor mij wat aan de zachte kant maar ik hou van een hard matras 🙈

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Perfect

Bad (plastic oid), uitzivht

Ontbijt (erg uitgebreid)

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Al met al een goed verblijf, want kamer was goed en stil ondanks dat de kamer aan de straat kant was

Personeel in restaurant weinig of geen ervaring en het eten was niet vers

Goed gelegen om makkelijk te vinden in de stad. Parkeergelegenheid zat...

Zeer uitgebreid ontbijt, moderne nette kamers

Zeer slechte wifi op de kamer, enkel in bar en restaurant bereik.

Zeer uitgebreid ontbijt, moderne nette kamers

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima Hotel voor een kort verblijf.

De koffie uit een automaat, beleg kan gevarieerder.

Ontspannen sfeer, en bij ontbijt diversiteit aan verse broodjes, en fruit.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Uitgebreid ontbijt

Uitgebreid ontbijt Vlakbij metro Elke dag verse handdoeken

Dichtbij de metro, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel...

Dichtbij de metro, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en nette schone kamers tegen een omzettend scherpe prijs.

Dichtbij meerdere faciliteiten

Suite matig en sommige zaken stuk of versleten.

Dichtbij meerdere faciliteiten

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijtbuffet

Mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ontbijt te druk

Ligging prima en metro direct om de hoek

Meer zichtbare variatie

Avond diner

Ja, goed

Prijzen van de drankjes bij de hotel bar zijn hoog maar rond...

Prijzen van de drankjes bij de hotel bar zijn hoog maar rond het hotel zijn er zat leuke plekjes

Het bad was kapot in onze kamer

Het bad was kapot in onze kamer

Het ontbijt was veelzijdig.
    • Suite

We hadden geen tot slechte wifi-verbinding helaas.

Het ontbijt was veelzijdig.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geweldig en dat heb ik ze ook gezegd

Trage WiFi

Alles prima!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Redelijk verblijf

De badkamer en handdoek wissel

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ontbijt was lekker, wel slordig.

Ontbijt was lekker, wel slordig. Locatie dichtbij metrostation.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Niks speciaals !

Het vinden van parking , ver van het historisch centrum

Niks speciaals !

Prima hotel.

Prima hotel. Vlakbij Metrostation.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

De luxe van de kamer , en het was echt schoon

De luxe van de kamer , en het was echt schoon

ontbijt was ruim voldoende en de kamer was groot genoeg voor...

geen negatieve kommentaren

ontbijt was ruim voldoende en de kamer was groot genoeg voor on beiden

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Aardige receptie personeel die ons goede tips en restaurant hadden gereserveerd met Fado muziek
    • Suite

De koffie bij het ontbijt

Uitgebreid ontbijt Prima bedden en hoofdkussens Prima badkamer en grote kamer

Goed hotel, maar buiten het centrum
    • Suite

Je hebt de metro (wel dichtbij) om ergens te komen.

De kamer was uitstekend, het ontbijt goed en het personeel vriendelijk, behulpzaam en efficient.

- heel mooie kamers

- heel mooie kamers - uitgebreid en zeer lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Sommige personeelsleden kunnen geen Engels van het ontbijt Restaurantmenu niet zo ruim

Ontbijt ruim Kamer ruim

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Goede locatie om Lissabon te verkennen. Dicht bij metro en aerobus. Personeel was zeer vriendelijk.

Eindejaarsdiner was matig.

Ontbijt was zeer uitgebreid met plaatselijke specialiteiten.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

ontvangst onvrindelijk

ontvangst onvrindelijk

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

De breedband Wifi die op elke etage goed was.

Er viel niks tegen

De breedband Wifi die op elke etage goed was. Skypen zonder probleem

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Meer dan degelijk hotel waar we niet tekort zijn gekomen!

Het was een leuk en gezellig hotel, waar alles aanwezig was! Lekker ontbijt, voldoende van alles en keuze genoeg!