Beoordelingen over Vila Sao Vicente Boutique (Adults Only)

Largo Jacinto d'Ayet Nº4, Albufeira Centrum, 8200-071 Albufeira, Portugal

#16 van de 69 hotels in Albufeira

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima om een paar nachten te verblijven en Albufeira te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het ontbijt zou wat mij betreft uitgebreider kunnen. Daarnaast zou het parkeren van te voren beter aangegeven moeten zijn. Met name de smalle doorgang bij de poort en ook in de garage zelf.

Het hotel ligt perfect in Albufeira, je loopt zo het stand op en het centrum in.

Prima hotel maar niet zo goed als Figuero in Lissabon
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het ontbijt de eitjes waren snot en er was weinig keuze. Het bed was helaas erg hard waardoor je elke beweging van de ander voelde. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

De locatie was echt super .. dichtbij het oude centrum en dichtbij de zee

Mooie ligging, super ontbijt, aparte huisregels, niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Je mocht de handdoeken niet vervuilen, voor make up moest je de tissues gebruiken, echter waren er geen tissues. Het waren witte handdoeken, Overal voel je je beperkt in. En vooraf gehele reissom betalen, dat was toch wel raar.

Het ontbijt was zeer goed

Leuk hotel, kleinschalig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Albufeira zelf vonden wij te druk, te veel toeristen, maar als je dat geen probleem vind is dit een prima hotel.

Leuk hotel, kleinschalig. Prima personeel. Auto onder in parkeergarage, is wat krap om in te rijden, verder alles oke

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Lastig huurauto te parkeren.

Prima ligging.rustig gelegen maar toch op loopafstand van het oude centrum. Op loopafstand van het strand. Heerlijk eigen zwembad met uitkijk naar de zee.

Leuk hotelletje!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Te kleine badkamer Ongelofelijk slechte matras (zeer hard)!

Goed ontbijt, goede ligging en propere kamers. Mooi uitzicht vanop terras/zwembad en bij het ontbijt!

ligging hotel - ontbijt - view op het terras met zwembad
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Onze kamer lag aan straatzijde en dicht bij ingang dus nogal lawaaierig . Beste kant is zicht op zee maar natuurlijk duurder .

ligging hotel - ontbijt - view op het terras met zwembad

zeer tevreden over het hotel. goede prijs- kwaliteitverhouding.
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Mooie ligging ( vlakbij de winkelstraatjes ,restaurants en de zee) kamer aan de straatkant ('s avonds wel lawaai van voorbijkomend verkeer en voetgangers- dus best raam toe). geen terras ( echter geen nadeel) mooi terras voor ontbijt . genoeg keuze. zeer vriendelijk personeel. dag van vertrek( om 6.30 u): de avond ervoor kregen wij drank en broodjes zodat we toch konden ontbijten op onze kamer voor vertrek.

Mooi gelegen en charmant verblijf als uitvalsbasis voor centraal Algarve.

Haardroger😉

Rustig verblijf, fantastische lokatie , vriendelijke mensen die altijd klaar staan voor alle vragen, ontbijt goed , mooi zwembad , ligging bij oude stad zalig voor avond. Garage voor onze fietsen .

• Beoordeeld op: 28 september 2017

heel erg fijn verblijf in Vila Sao Vicente
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Elke dag werden de kamers netjes opgeruimd en schoongemaakt. Ik ben er samen met mijn vrouw op huwelijksreis geweest en het personeel was erg behulpzaam en meedenkend voor het regelen van Rozen en champagne als verrassing voor mijn vrouw! Parkeren kan er gratis en dat is natuurlijk erg fijn als je een auto hebt!

Heerlijk !!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Al onze vierde keer dat we hier komen en het geeft ons een gevoel van thuis komen. Erg rustig hotel en zeer mooi gelegen.Het personeel is ook super vriendelijk . Het ontbijt is lekker en je kan op het terras zitten met uitzicht op zee.De kamers zijn zeer proper en ook uitzicht op zee. Voor ons een heerlijk kleinschalig hotel .

Voor de prijs van 165 euro per nacht verwacht je een hoger niveau!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Gezien de hoge prijs en de prachtige foto's op de site verwacht je veel. Mijn vrienden keken tegen een blinde muur, de werkelijkheid was soberder dan verwacht, met een mager ontbijt.

De goede ligging

Relaxed!
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Het zwembadwater was wat koud, maar om af en toe een plons te nemen vanwege de hitte was dit geen probleem. Onze kamer (103 aan de straat gelegen) was wat klein, maar wij hebben onze spullen in de kast gelegd, waar ook de koffer pastte en dit zorgde ervoor dat we voldoende bewegingsvrijheid hadden. De deur van het hotel valt soms vrij hard dicht en dit hoor je wanneer je op de begane grond verblijft. Wellicht kan men er een notitie op plakken dat mensen deze zacht dicht moeten doen. We zijn er niet van wakker geworden, dus het is een kleine tip voor verbetering

De locatie is echt geweldig! Gelegen in een rustige straat waar 50m de hoek om het gezellige centrum al begint. Ook 's nachts blijft het hier rustig. Prima bedden en faciliteiten op de kamer. Erg fijne douche! Het uitzicht vanaf het terras is super!! Personeel is rustig en vriendelijk aanwezig en spreekt goed Engels.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima voor een rustig verblijf in het levendige Albufeira.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Sommige gasten kunnen zich niet gedragen. Handdoekje leggen gebeurde hier ook. Daarnaast waren sommige gasten erg luidruchtig aanwezig bij het zwembad of aan het ontbijt.

Locatie, op korte afstand van het centrum en strand zonder geluidsoverlast. Het ontbijt is prima verzorgd en de receptie vriendelijk.

Geslaagde vakantie mede dank zij het verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Badgasten die de ligstoelen aan het zwembad de ganse dag reserveren met hun handdoek om er dan maar 's avonds eventjes op te gaan zitten. Dit zouden ze moeten verbieden.

Het is een ideaal hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed verzorgd en alles is aanwezig, misschien enkele ontbijtgraan soorten konden er nog bij. Het uitzicht is subliem. Het is een aanrader voor koppels.

Aan de dure kant maar locatie, terras en uitzicht maken dit meer dan goed!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Prijzig maar uiteindelijk toch de moeite!

Fantastisch hotel met geweldig gemeenschappelijk terras, hoog boven de massa met schitterend zicht op zee. Kamer met (zeer klein) terras of met terras en zeezicht is meerprijs wel niet waard (tenzij je voor de penthouse kamers gaat ;) ), aangezien je op je gemak op het groot terras kan liggen aan het zwembad.

Heerlijk hotel super genoten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt is goed verzorgd en voldoende keuze, ligging van hotel is prima dichtbij het oude centrum met veel restaurants en winkels. Strand is dichtbij en goed te lopen maar je moet wel goed ter been zijn ivm de steile straatjes en de vele trappen. De kamers zijn netjes maar wel een beetje klein ook de badkamer is klein maar wel prima in orde de matrassen zijn beetje hard maar later hoorde wij van de receptie dat je een extra topper op het matras kan laten leggen dus dat is onthouden wij zeker voor de volgende keer.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima hotel, locatie in oude centrum, gezellig en dicht bij strand
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Na het boeken en betalen (met annuleringskosten bij wijziging) van de actiekamer werden we geinformeerd over de locatie van de kamer in de 'kelder'. Het bleek geen probleem, maar deze info kun je beter vooraf geven.

Ontbijt, locatie, rustig

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Het ontbijt was degelijk, organisatie en hulpvaardigheid...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Vermits de Algarve buiten het weer en het lekker eten , een beperkt cultuurpatrimonium te bieden heeft , zou het misschien interessant zijn , een verblijf van enkele dagen te koppelen aan een verblijf in een grootstad vb Porto, Guimares, Lissabon dit in een soort combiformule.

Het ontbijt was degelijk, organisatie en hulpvaardigheid subliem! ( en uiteraard de uitvoering)

Locatie uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ontbijtzone op terras te midden van zonnezetels

Locatie uitzicht

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fijn hotel

Uitzicht

We hadden een kamer op de zolderverdieping.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

We hadden een kamer op de zolderverdieping. Helaas is daar rechtopstaand douchen onmogelijk

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super mooie hotel met erg vriendelijk gemotiveerd personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Super mooie hotel met erg vriendelijk gemotiveerd personeel. Zal dit bij alle vrienden aanbevelen.

Top locatie
    • Tweepersoonskamer zonder Balkon

Harde bedden, zeer koud zwembad

Top locatie

Het uitzicht op het strand bij het zwembad

De kamer zonder uitzicht

Het uitzicht op het strand bij het zwembad

Perfect !

Harde bedden!

Ligging en netheid van accomodatie!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Net hotel met gedienstig personeel

Te kleine badkamer

Mooi zeezicht vanuit onze kamer

• Tweepersoonskamer zonder Balkon

Badkamer klein deur badkamer kwam tot tegen wasbak en toilet zar erachter

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

kamer had slechts één stoel (+ 2 op balkon)

De sfeer en het uitzicht

• Beoordeeld op: 10 november 2016

sober maar verzorgd ontbijt

sober maar verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Zeer goede ligging, vlakbij bars en restaurants, strand.

Zeer klein terrasje aan de kamer, met amper plaats voor 2 stoelen. Onze kamer keek gedeeltelijk uit op een muur terwijl we betaalden voor uitzicht op zee...

Zeer goede ligging, vlakbij bars en restaurants, strand. Mooi uitzicht vanop het gezamenlijk terras.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

het ontbijt was bijzonder goed verzorgd.

het ontbijt was bijzonder goed verzorgd. Er werden kleine porties aangemaakt en zo nodig weer VERS aangevuld. Nooit koude eieren of uitgedroogde vleeswaren of koude toast. ..............Perfect.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Geweldig personeel, heel gastvrij, je voelde je gelijk thuis.

niets!

Geweldig personeel, heel gastvrij, je voelde je gelijk thuis. Moest vrijdag 13 nov vroeg vertrekken, maar er werd mij s, avonds van te voren, een blad mee gegeven met broodjes, beleg en drinken, super! De volgende morgen was er ook een personeels lid aanwezig bij het weggaan, die mij vroeg of ik thee wilde super! wat een service!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

uitzicht

Bedden keihard. Krappe, steile wenteltrap op richting met koffers naar de duurst geboekte kamer. In de badkamer kon je nergens rechtop staan door het schuine dak. Voor de wastafel staan of douchen was het een grote ramp. We hadden juist wat meer betaald voor extra comfort. Ontbijt was minimaal aan keuze, elke dag was er geen tafel gedekt dus elke dag op zoek naar je borden, bestek en servetten etc. personeel was te druk om je te helpen, ze liepen telkens achter de feiten aan.

uitzicht

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Ruime kamer en badkamer en heel netjes allemaal.

Even wat discussie over rekening (voorschot was bij eindrekening niet afgetrokken) en ook garage kwam nog eens op de eindrekening, (hoewel totaalrekening bij aankomst al betaald waren). Is uiteindelijk wel correct verlopen.

Ruime kamer en badkamer en heel netjes allemaal.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Locatie tov de Old Town was super.

Kleinere kamer en erg kleine douche, maar voor ons lang weekend, meer dan goed!

Locatie tov de Old Town was super. Parkeerplaats hadden we gereserveerd, maar er was voldoende parkeergelegenheid in de straat (laag seizoen).

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Ligging, elke dag schone badlakens en schoonmaak van de...

Bedbreedte is iets te klein, evenals de doucheruimte. Tevens is het wel zeer gehorig in het hotel.

Ligging, elke dag schone badlakens en schoonmaak van de kamer, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Toplocatie (vlakbij strand en centrum en toch niet in...

Kleine badkamer (wc achter de deur), lavabo (afvoer) had een vieze geur, kamer werd niet altijd proper gepoetst (vuile grond), geen gratis water of koffie op kamer, heel hard bed

Toplocatie (vlakbij strand en centrum en toch niet in drukte), mooi proper zwembad, mooi terras en uitzicht, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Het hotel is heel netjes, mooie kamer met mooie douche en wc...

Te weinig zonnebedjes, oudere mensen claimen voor de hele dag de bedjes zodat niemand anders daar gebruikvan kan maken

Het hotel is heel netjes, mooie kamer met mooie douche en wc, en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Het behulpzaam en vriendelijk personeel en het eten

Wifi op de kamers was niet altijd goed, is t enige minpunt. verder willen we hier elk jaar n keer naar toe, thuiskomen.,

Het behulpzaam en vriendelijk personeel en het eten

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Familiair hotelletje boven op een rots dicht bij centrum.

Neem niet kamer 211. Er wordt zeezicht beloofd maar dan moet je over t minibalkonnetje hangen en dan zie je net een streep. Verder kijk je tegen een blinde muur. Kamerprijs is dan veel te duur en sowieso vind ik de prijzen voor wat je krijgt te hoog

Familiair hotelletje boven op een rots dicht bij centrum. Ontbijt vanaf terras is schitterend.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De locatie kan niet beter!

Gestart in een streetview- kamer die wat kleiner zijn, geen koelkast hebben en enigszins wat last hebben van geluidsoverlast op straat.

De locatie kan niet beter! En er hangt een fijne sfeer in dit hotel, met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel is een seaview- kamer aan te raden, deze zijn ruimer, hebben een koelkastje en een prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht en voorkeur voor...

De druk van het water om te douchen mag wel hoger, is een beetje laffe straal.

Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht en voorkeur voor bovenste verdieping opgegeven, en deze ook gekregen. Mooie kamer met super uitzicht. Personeel is super vriendelijk, maar mag wel ietsjes "losser" zijn.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel;

Wij betaalden € 20,00 extra voor een kamer met zeezicht. Maar vanuit onze kamer (211) was slechts een blinde muur te zien, alleen vanuit een hoek kon je een glimp van de zee zien. Kamers rechts en boven ons hadden wel vrij zeezicht!

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel; uitstekend, vers ontbijt dat doorlopend met verse producten werd bijgevuld.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Kleinschalig, vriendelijk, verzorgd, goed ontbijt, perfecte...

Kamer gelegen aan straat, veel verkeer. Harde bedden. Deur in badkamer.

Kleinschalig, vriendelijk, verzorgd, goed ontbijt, perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Lokatie

Wifi slecht op de kamer, werkte niet.

Lokatie

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Het ontbijt was erg simpel en eentonig.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De locatie en de mogelijkheden tot uitstapjes binnen een...

Ontbijt wellicht eentonig

De locatie en de mogelijkheden tot uitstapjes binnen een kleine straal

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Het uitzicht tijdens het ontbijt!

Het uitzicht tijdens het ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Vriendelijk en zeer servicegericht personeel.

Vriendelijk en zeer servicegericht personeel. De rust en het geweldige seaview

• Beoordeeld op: 14 april 2015

ontbijt

geen

ontbijt

• Beoordeeld op: 14 april 2015

gunstige locatie.

gunstige locatie. Rust en sfeer in het hotel. Uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Mooie grote en nette kamer