Beoordelingen over Cheerfulway Vila Alba Apartamentos

Rua Adriano Correia de Oliveira, Lote 160E, 8200-084 Albufeira, Portugal

#473 van de 696 vakantiewoningen in Albufeira

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Het was vrij dichtbij de strip (nieuwe gedeelte)

Eigenlijk de hele accomodatie valt tegen, je mag niks!! Bij het zwembad verbieden ze alles. Je mag niet met een bal spelen, niet duiken en ga zo maar door! De kamers zijn vies en er liepen kakkerlakken rond. Je mag na 21:30 geen geluid meer maken anders staat de security voor de deur en ben je je borg kwijt!! Het viel gewoon heel erg tegen.

Het was vrij dichtbij de strip (nieuwe gedeelte)

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Het meeste wat ons beviel was het zwembad en de hygiene om...

Dat we bijna 3 uur langer moesten wachten voordat we onze kamer in mochten omdat de schoonmakers niet klaar waren. En toen we onze kamer zagen dat je de etens resten van de vorige mensen nog zagen enzz. De badhandoeken met vlekken. Kruimels enzz in de hoeken geveegd.

Het meeste wat ons beviel was het zwembad en de hygiene om het zwembad, tuin netjes enzzz

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

Het appartement was erg ruim en schoon.

Helaas miste het broodrooster en was het niet erg makkelijk koken in de keuken, gezien het feit dat veel basis spullen mist. Ook was het lastig koken ivm het feit dat de stroom continue uitviel als wij de oven en het gas tegelijkertijd gebruikte. Hulp hierin was niet erg optimaal helaas.

Het appartement was erg ruim en schoon. De service bij de receptie was erg goed, en de voorzieningen zoals het zwembad uitstekend. Erg fijn ook dat er een gratis shuttle naar het strand was.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Het zwembad, de prachtige tuin;

de keuken en badkamer zijn wel wat verouderd en eenvoudig maar als je je daar op in stelt is het prima te doen en ook als je de prijzen bekijkt mag je daar niet over klagen!

Het zwembad, de prachtige tuin; wij hadden een appartement op de 1e verdieping met 1 prima slaapkamer en 2 goede bedbanken en een heerlijk groot terras met 4 stoelen/ tafel, wasrek en zelfs 2 ligbedden! Ook handig dat er een wasmachine in de accommodatie is en er wordt iedere dag schoon gemaakt