Beoordelingen over Villas D. Dinis - Charming Residence (adults only)

Estrada Ponta da Piedade, Villas D. Dinis, 8600-544 Lagos, Portugal

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ons verblijf was heerlijk. Een mooi vila Park met veel groen, vriendelijk personeel.

Nee geen tegenvallers

De appartementen waren mooi, met heel veel groen en zwembaden. Wij zaten niet bij het hoofdgebouw, maar 500 meter bij Vila Rosa. Lekker rustig en het ontbijt was erg goed.

Erg goed, ruimte voor nog beter

De kamer heeft een paar onpraktische dingen. Zoals de lichtschakelaar zit achter de voordeur dus kom je in het donker thuis zal je eerst de voordeur weer moeten sluiten voordat je het licht aan kan doen. Daarnaast rook het een beetje in de kamers die lucht ging wel weg wanneer je de airco aanzette En de minibar wordt niet bijgevuld Ook jammer dat adults-only niet echt betekent dat er alleen volwassenen zijn. Tijdens ons verblijf was er ook een gezin met een zoon van ongeveer 12 jaar. Practice what you preach...

De kamer is ruim, de badkamer basic maar voldoet meer dan prima en het bed slaap goed. Het ontbijt is erg uitgebreid en goed En er is veel privacy. De locatie is top tav het strand en de zwembaden zijn rustig.

Wij hebben het er goed naar ons zin gehad.
    • Economy Vierpersoonskamer

Ontbijt was zeer goed. Alles werd goed bijgevuld. er was voor iedereen wat wils van diverse soorten brood,broodjes, sapjes, zoetigheden en hartige dingen. Kamer was zeer schoon, complex is erg rustig en verder geen faciliteiten.

Heerlijk verblijf
    • Romantische Tweepersoonskamer

Loopafstand tot het centrum ruim een kilometer over een vooral ‘s avonds zeer ongezellige weg

Ligging vlak bij moooiste strand van de Algarve, mooie tuin met drie kleine zwembaden, prima ontbijt, zeer actieve schoonmaak

De locatie is top.
    • Romantische Tweepersoonskamer

Het was een erg standaard, engels georiënteerd, ontbijt. Er zitten veel meeuwen in de buurt, waar je 's avonds wat last van hebt qua geluid en 's ochtends als je ziet dat je auto is onder gepoept.

De locatie is top. Je bent zo in de stad of bij een mooi / rustig strand. Er is ook veel ruimte om op het terrein zelf rustig bij het zwembad te liggen.

Zeer keurig en zo mooi!

Alleen m’n kussen vond ik te hoog. Ik hou van lagere kussens. Verder was het perfect.

Zeer keurig en zo mooi! Een regendouche, mooie stijl. Dichtbij het mooiste strand van de Algarve, op loopafstand, paar minuten. Ontbijt perfecto. Het was een superbeleving.

• Economy Tweepersoonskamer

Lauw water douche bij aankomst hotel! Pas de volgende dag was het douchewater warm.

Te lang in de rij voor de koffie, 1 koffiemachine voor veel hotelgasten. Hygiëne bij het ontbijtbuffet kan betet.

supergoed hotel!!
    • Maisonnette/Duplex Suite

Jammer dat niet elk apartement een eigen keuken heeft, dit zou echt beter zijn

uitstekend hotel, zeer goed ontbijt, hele goede ligging, hele mooie apartementen, zeer vriendelijk personeel, echt top!!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Uitstekend!

We vonden dit een heel fijn hotel! We zijn hartelijk ontvangen door het personeel. Het ontbijt was uitstekend en onze kamer was heel sfeervol ingericht. Wij zijn een nacht extra gebleven omdat we het zo naar onze zin hadden.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Mieren alom...
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer had duidelijk problemen van mieren. Her en der werd er mierenproduct gestrooid wat uiteraard niet aangenaam was. Wanneer wij dan ook mieren in het bed terugvinden en wij de desbetreffende bediende hierover aanspreken zegt deze doodleuk dat dit normaal is... Voor ons was dit een laaste keer Dinis en zou dit ook niet aanbevelen bij andere... Het ontbijt was zeker goed en aangenaam maar overall bekeken was dit te duur voor wat het was.

De kamer was nieuw en had alle voorzieningen

• Beoordeeld op: 21 september 2017

zeer aangenaam verblijf
    • Prestige Suite

Zeer aangenaam om buiten te kunnen ontbijten van het uitgebreide ontbijt De prestige suite is een zeer mooie kamer, van alle comfort voorzien Zeer rustig aan de kleine zwembaden, perfect om na een activiteit nog wat te genieten Het centrum van Lagos is ongeveer 20 min wandelen Er zijn ook enkele restaurantjes op kortere loopafstand

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijk verblijf
    • Romantische Tweepersoonskamer

Het is een stukje wandelen (half uurtje) naar het centrum van Lagos. In augustus was het parkeren van de auto niet altijd mogelijk in de buurt.

De algehele sfeer en de rust zijn heerlijk. Het ontbijt is echt uitstekend en het personeel vriendelijk. De kleine zwembadjes zijn heerlijk en er is altijd wel een bedje vrij. Badkamer erg schoon en praktisch en het bed ligt heerlijk!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heel erg schoon en een fantastische tuin.
    • Romantische Tweepersoonskamer

De afstand naar de stad. Ik pakte toch vaak even de auto.

Heel erg schoon en een fantastische tuin. Kleine maar fijne badkamer met regendouche. Personeel heel erg vriendelijk. Een fantastisch uitgebreid ontbijt. De sfeer is heel relaxed en sereen.

• Premium Suite

Misschien wel jammer dat er geen kleine bar aanwezig is, alhoewel ik begrijp dat dit de rust kan wegnemen. Trouwens is er een kleine frigo voorzien in iedere kamer.

Zeer verzorgde en ruime kamers met een mooi interieur. Ieder had zijn eigen terras. De 3 kleine zwembaden en de ligstoelen bevinden zich in een mooie accommodatie. De plaats waar het ontbijt werd genomen was aangenaam. Een zeer rustige sfeer. Ontbijt prima. Service prima.

Goed, schoon en ingerichte kamer, moet voortreffelijk ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Viet niet tegen, maar je moest 500 meter lopen voor ontbijt, maar was niet echt een belemmering

relax omgeving, geweldige medewerking van hotel Met de auto naar locatie (500 meter) gebracht, met direct een korte rondleiding van strand , supermarkt en restaurants.

Luxe appartement in mooie villa, zwembadje voor de deur, op...
    • Maisonnette/Duplex Suite

De informatie op bookings.com is misleidend. Pas op de bevestiging wordt gemeld dat de locatie van jouw appartement zich op 500 meter afstand bevind van de hoofdlocatie. M.a.w.: alle foto's die je gezien hebt zijn niet van de villa waar jij naar toe gaat (Ook de eigenaar van het complex ergert zich hier groen en geel aan). Het ontbijt is op de hoofdlocatie. Bij reserveren opletten in welke villa jij zit, als je deze afstand bezwaarlijk vind.

Luxe appartement in mooie villa, zwembadje voor de deur, op redelijke loopafstand van centrum en strand.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Geweldige vakantieplek voor rustzoekers.
    • Bruidssuite

De cups voor het Nespresso apparaat konden we bij de receptie kopen, naar later bleek tegen 2 maal de prijs van de supermarkt. Vonden we eigenlijk wel jammer. Leg er dan dagelijks 2 neer!

Fantastisch verzorgd ontbijt met veel variatie. Voor elk wat wils. Het was een zeer rustige plek, we werden 's morgens gewekt door de vogeltjes. Omdat we de bruidsuite hadden was de privacy optimaal. Eigen terras en maar een paar passen verwijdert van het zwembad. Een huurauto is wel een must.

vakantie in mei

Wij zaten in villa rosa. Dit ligt zo'n 500 meter van de receptie af. Wij vonden het heerlijk om wat meer privacy te hebben, ook vonden wij het niet erg om een kleine 5 min te lopen naar de ontbijt zaal. Mocht je een auto hebben kun je die gemakkelijk parkeren voor de villa, deze deel je met 2 andere. Ieder heeft zijn eigen terras. Het ontbijt was zeer goed. Genoeg keuze, elke dag nieuw fruit, vriendelijk personeel dat graag wil helpen. Bij de receptie was iedereen ook zeer aardig. Wij hadden geen auto en daarom werden wij naar de villa gebracht, onderweg kregen we uitleg over de omgeving en aanraders voor een aantal restaurantjes.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

héérlijk!
    • Suite met 2 Slaapkamers en Kitchenette (4 Volwassenen)

Was zonder ontbijt (en ze hebben goed ontbijt buffet weet ik van vorige jaren) en best aan de prijs voor voorseizoen. Rest niets op aan te merken!

We hadden een appartement in Villa roses, een aparte villa iets vd hoofd accommodati e af. Heel gezellig, ruim app, goed ingericht. Wi-Fi heel goed. Zwembad(je) en ligbedden prima.zowel richting strand als centrum lopend goed te doen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goed voor 1 keer, er is beter.
    • Romantische Junior Suite

De meeste mensen logeren hier heel kort. 1 a 2 nachten maximum. Oké voor heel jong publiek. Kamers zijn heel luidruchtig. Geen kasten in de kamer. Enkel 2 ladenblokken die muf ruiken. Kamers hebben allemaal een buitenmotor van de airconditioning. Bij ons was er slechts 1 die regelmatig opstartte waardoor het geluid aanvaardbaar was. Mochten er meerdere tegelijk aangaan.... Ontbijt was oké.

De ligging naar het centrum en de stranden.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Geweldige kamer/locatie. Romantisch.
    • Bruidssuite

De mini-bar is wel heel erg mini. De eerste dag hing er en rioollucht in de kamer, maar dat kan natuurlijk een incident zijn.

Het ontvangst was zeer hartelijk. We kregen een beknopt overzicht van de dichtstbijzijnde restaurants en bezienswaardigheden. We hadden de bruids-suite geboekt. Een ontzettend leuke kamer. Een beetje '' afgelegen " van de rest. Dus meer privacy als je lekker buiten zit op het ruime terras. De eerste dag hing er een soort rioollucht binnen, maar zelfs dat kon de pret niet drukken. Er is een minibarretje. Dat moet je even letterlijk nemen. Mooie wandelingen gemaakt in de gehele regio. Lagos zelf is een leuk compact stadje. Voldoende goeie restaurants. We waren een weekje hier en hebben genoten.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Romantische kamer is super mooi en fijn!
    • Romantische Junior Suite

Romantische kamer is super mooi en fijn! Het ontbijt is lekker en er is van alles wat. De accommodatie is erg gezellig, echt een mooie plek op 15 min van Lagos en 3 min vanaf Praia Dona Anna. Echt aanrader!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

mooi, knus complex, met 3 villa's die zijn omgebouwd tot circa 16 appartementen
    • Bruidssuite

de 3 kleine zwembaden zijn niet verwarmd (maar dat was te verwachten) dus te koud om de zwemmen eind februari.

mooie rustige locatie (adults only), op loopafstand van de mooie kliffen, stadje ligt op circa 15 min lopen, zeer uitgebreid en goed ontbijt, appartementen goed verzorgd en netjes

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Top voor koppels

De inloopdouche was heel mooi en elk appartementje had een klein terrasje met 2 stoelen. Op 200m van Praia de Dona Ana en zo'n 20min van Lagos centrum.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Dit hotel ligt net tussen de mooie stranden Donna Anna en...
    • Economy Tweepersoonskamer

Dit hotel ligt net tussen de mooie stranden Donna Anna en Praia Do Camilo en bestaat uit verschillende villa's die samengevoegd zijn tot 1 hotel met centraal de drie kleine zwembaden. De kamers zijn charmant en comfortabel met een vleugje romantiek.De matrassen zijn wel aan de harde kant. Het ontbijt is top en zeer uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar 'de heer Denis' zal er alles aan doen om je verblijf aangenaam te laten verlopen. Zijn neven op de receptie zorgen voor een warm ontvangst en geven je graag info en tips over de omgeving. We komen hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goede beoordelingen niet waard.

Wij hebben ons echt afgevraagd waar de goede beoordelingen voor dit hotel vandaan komen. Van de elf hotels die we tijdens onze reis door Portugal bezochten was dit veruit de slechtste .De kamer die we hadden was oubollig, maar erger nog: vochtig en donker. De deken op het bed was vies, en toen ik de andere dag om een schone deken en schone lakens vroeg, kregen we alleen een andere deken. De douche-cabine was heel klein en er was niets om je shampoo-fles op te zetten. Bovendien was het niet echt schoon. Het ontbijt was uitgebreid, maar de broodjes waren zacht en het fruit niet allemaal vers. Alles bij elkaar vonden we dit hotel de goede beoordelingen en ons geld niet waard.

Het hotel ligt op loopafstand van de prachtige stranden Dona Ana en Don Camillo. ook het prachtige Ponta de Pieda was vlakbij. Het stadje ligt iets verder weg, maar ook dat was te lopen: wat ligging betreft dus heel goed. Ga vooral eten bij Don Camillo, heerlijk eten, fijne bediening en een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

in 1 woord "Super"!!!

niets is tegengevallen! van mij krijgen ze een dikke 10! kom heel graag nog een keertje terug!

wat een mega fijne locatie! vooral als je de kamers hebt aan het zwembad! met een heerlijk uitgebreid ontbijt! vlakbij een prachtig mooi strand (met eettentje) en geweldige mooie omgeving!

Perfect ,wat een schitterende accommodatie met fantastisch...

Alles was top

Perfect ,wat een schitterende accommodatie met fantastisch ontbijt en hele vriendelijke mensen

Voor herhaling vatbaar!

Niks viel tegen

De accomodatie in het geheel. Heel mooi, gezellig, kleinschalig.

Klantvriendelijkheid , ligging etc etc

Klantvriendelijkheid , ligging etc etc

ontbijt perfect.

ontbijt perfect. kleinschalig,centrale ligging,

het is een van het mooiste accommodatie waar ik ooit ben...

het is een van het mooiste accommodatie waar ik ooit ben geweest

Internet TV met Netflix

Internet TV met Netflix Het bed Airconditioning

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kort, maar zeer goed bevallen van de douche tot aan het ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

Allereerst de vriendelijkheid van het personeel en de eigenaren. Verder een heerlijk complex met 3 kleine zwembaden. Echt een aanrader!!

ontbijt prima dichtbij centrum en strand

klein (smal) bed

ontbijt prima dichtbij centrum en strand

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima verblijft voor een rustige strand vakantie
    • Suite

Het personeel en de bedden.

De rust en grote van de appartementen

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Sfeer.

Sfeer. Lokatie.personeel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

goed.

Badkamer aan de kleine kant.

Uitstekend uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

top
    • Suite

het ontbijtbuffet was perfect prijs kwaliteit uitmuntent

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

goed hotel op loopafstand van prachtige stranden en centrum met fantastisch ontbijt!
    • Economy Tweepersoonskamer

Prijs wat aan de hoge kant

Lokatie, super ontbijt, adults only, kamer rustig gelegen.

Fantastisch ontbijt, veel variatie

Fantastisch ontbijt, veel variatie

uitstekend

weinig

lekker

Het ontbijt uitgezonderd het brood
    • Romantische Tweepersoonskamer

Moeilijke trap zeker als je bagage moest naar boven of beneden slepen

Het ontbijt uitgezonderd het brood

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt, Kamer, zwembad

Het ontbijt werd geserveerd vlak achter de receptie. Dit was echter op 600 meter afstand van de accommodatie.

Ontbijt, Kamer, zwembad

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Alles proper en goed ontbijt
    • Suite met Queensize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Alles proper en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk verblijf.
    • Romantische Junior Suite

Mooie ruime kamer: romantic junior suite

Fijne ligplekken rondom de zwembaden, goede kamer en een...
    • Economy Tweepersoonskamer

Fijne ligplekken rondom de zwembaden, goede kamer en een heerlijk ontbijt

Geweldige lokatie, faciliteiten en totaal aan sfeer.
    • Suite met uitzicht op de straat

Geweldige lokatie, faciliteiten en totaal aan sfeer. Kleinschalig/vriendelijk en mooi. Geweldige mensen. Fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Superontbijt, prachtig strand op 100 meter afstand, vanaf...
    • Suite met uitzicht op de straat

Superontbijt, prachtig strand op 100 meter afstand, vanaf hotel mooie wandelingen te maken

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heerlijk en onbezorgd... echt te gast hier..

Geen opmerkingen

Super ontbijt en fantastische appartementen. Erg schoon en verzorgd.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Begrijp de goede recensies niet zo goed.

Klein en ongezellig. Altijd helemaal vol geboekt.

We zaten in Vila Rosa. Een dependance van D.Dinis. kleine kamer wel zwembadje. Huis met 5 kamers.

De prachtige tuin met zwembaden

De prachtige tuin met zwembaden Geweldig ontbijt en schitterende kamer

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Bijzonder verblijf

Badkamer krap

We waren op doortocht en hebben er korte tijd doorgebracht , maar ontvangst was vriendelijk en ontbijt zeer goed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Perfecte locatie op aparte locatie, heerlijk ontbijt

Alles was ok

Perfecte locatie op aparte locatie, heerlijk ontbijt

super!!
    • Prestige Suite

Geweldige locatie, super mooie kamer, lekker ontbijt, in 1 woord geweldig.

• Economy Vierpersoonskamer

Heel vriendelijke mensen, perfecte service, mooie en nette kamers, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel en eigenaar.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Hulpvaardig in advies en lekker gegeten door het volgen van hun advies. Zeer leuke jeep safari.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt in zeer aangename en rustige...

Heerlijk uitgebreid ontbijt in zeer aangename en rustige omgeving en toch vlak bij het centrum

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Kregen een upgrade.

Onduidelijk dat er meerdere locaties zijn.

Kregen een upgrade. Weet dus niet hoe de geboekte kamer is. Top ontbijt. Verblijf in mainhouse.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt, mooie ambiance met de terrassen...

We zaten in kamer 40 onder de keuken/ontbijtlocatie, dit gaf geluidsoverlast s ochtends. Daarnaast bevond de douche (zonder afzuiging) zich in de slaapkamer waardoor de kamer heel vochtig was.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, mooie ambiance met de terrassen en zwembaden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Verbleven in aparte Casa Golfhinos, halve straat van...

15 min lopen naar centrum, maar onderweg al meerdere eettentjes vinden!

Verbleven in aparte Casa Golfhinos, halve straat van hoofdaccommodatie af. Hadden we speciaal gevraagd. Heerlijke kamers, schoon, zwembad & ligstoelen, iedere kamer heeft of balkon of terrasje met zitje. Ontbijt uitgebreider dan vorig jaar, vers fruit, broodjes, boterhammen, veel soorten Belg, kaas. Goede WiFi op kamer. Ijskastje. Prachtige kust met strandjes op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Adults Only!

Kamers vochtig in voorseizoen. 2 km van restaurants, heuvel op bij terugweg. Geen uitzicht, villa's liggen pal naast elkaar.

Adults Only! Heerlijk geen kinderen. Inrichting kamers top. Uitstekend ontbijt. Personeel heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Eigen gebouw op afstand van het hotel een appartement, op...

Eigen gebouw op afstand van het hotel een appartement, op 400 m. Volledige vrijheid, fijne ambiance, uitstekend appartement. Fijne uitvalsbasis voor Lagos en de rest van Algarve. Wel een huurauto meenemen om je actieradius te vergroten!

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Leuk zwembad.

Bed was iets minder comfortabel.

Leuk zwembad. Erg schoon huisje met veel ruimte en heerlijke douche. Ontbijt heeft meer dan genoeg keuzes! Op dag van uitchecken konden we onze koffers achterlaten, lekker naar het strand gaan en bij terugkomst zelfs nog een douche nemen, ideaal!

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Ontbijt en vriendelijkheid en zorgzaamheid personeel

Het bed was enorm hard, maar na dit gemeld te hebben heeft de eigenaar dit goed opgelost door een comfortabel dekmatras op het harde bed te leggen. De massage die je daar kan boeken was slecht, ga daarvoor naar het centrum daar zitten er genoeg. De ligging van de accommodatie is wel Nabij bij een strandje maar er zijn mooiere maar is een beetje sobere buurt met een nog af te breken hotel.

Ontbijt en vriendelijkheid en zorgzaamheid personeel

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Prachtige locatie!

Niks!

Prachtige locatie! wij hadden kamer 25, de romantic suite, hele mooie kamer. 10/15 minuten wandelen naar het leuke oude centrum van Lagos. Een huurauto is wel aan te raden om de verschillende mooie strandjes in de buurt te verkennen. Strandjes bij de accomodatie in de buurt zijn redelijk druk.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Het ontbijt buiten op het terras was heerlijk.

De ligging. Er viel in de buurt niets te beleven. Geen winkels, nauwelijks restaurants, dus 's avonds moest je al een eind te voet lopen om in een levendiger buurt te komen.

Het ontbijt buiten op het terras was heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Upgrade gehad van suite met kitchenette naar appartement in...

Upgrade gehad van suite met kitchenette naar appartement in het 2de gebouw: ruim, koel, rustig, zwembad en enkele minuten lopen van hoofdgebouw voor ontbijt; Voor ons ideale ligging: wandelafstand tot Lagos centrum (vol toeristen en bijhorende cafés etc), wandelafstand tot oa Ponta da Piedade, Praia D. Ana, Praia D. Camilo; Ideaal om met huurauto de streek te verkennen

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Sfeervol complex met goede appartementen.

Eigenlijk niets. Wel stief kwartiertje lopen naar centrum Lagos.

Sfeervol complex met goede appartementen. Door opbouw van terrassen en veel ligbedden, prettig om te zonnen. Op loopafstand van standjes.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Wij verbleven in een suite met 2 slaapkamers.

De ontvangst omvat niet meer dan het overhandigen van de sleutel, noteren van de paspoortgegevens en het wijzen van de kamer. In appartement geen informatie over accommodatie (bijvoorbeeld tijden ontbijt), omgeving etc.

Wij verbleven in een suite met 2 slaapkamers. Met smaak ingericht maar ook wij vonden de matrassen aan de harde kant. Niet echt geschikt voor zijslapers. Heerlijk terras van 's ochtends 10 uur tot 's avonds 6 uur. Supermarkt vlakbij, voor restaurants wel even lopen of auto pakken. Genoeg ligbedden bij de zwembaden. Ontbijt prima, genoeg keuze en te gebruiken in de ochtendzon.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

D.Dinis heeft 2 locaties, wij zaten in een aparte...

Het huis ernaast werd verbouwd, dus regelmatig herrie, maar kan D.Dinis niks aan doen!

D.Dinis heeft 2 locaties, wij zaten in een aparte villa's, heerlijk! Ruime kamer, zitje buiten en zwembad met ligstoelen voor de deur! Ontbijt in ander gebouw, prima: broodjes, allerlei beleg, eieren, vers fruit, zoetigheid en lekker buiten eten. Prachtige kust vlakbij, centrum 15min lopen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

zeer goed ontbijt

zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Kamers super, ontbijt helemaal af, hele entourage helemaal...

Kamers super, ontbijt helemaal af, hele entourage helemaal top.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Heerlijk ontbijt met veel taartjes!

Extra dekens waren welkom geweest.

Heerlijk ontbijt met veel taartjes! Goed advies bij receptie gekregen over restaurants.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Alles was geweldig.

Alles was geweldig. Echt een plek om naar terug te keren. Met name de persoonlijke aandacht was erg fijn.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.