Beoordelingen over Villas Barrocal

#4 van de 7 hotels in Pêra

5,5

Echte aanrader !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geweldig ruim appartement , schoon , mooie bedden . Vriendelijk personeel. Accommodatie goed beveiligd, je kan niet zomaar naar binnen glippen op hef terrein .

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Centrale ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Schoonmaak en wisseling handdoeken, lakens etc. is maar 2x per week. Dus bv. handdoeken gebruik je 3 resp 4 dagen. Er wordt wel goed schoongemaakt.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 19 april 2018

alles was geweldig
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

koffiekopjes, de aanwezige koppen waren te wijd, waardoor de koffie al koud was voor ze ingeschonken was. op de website een uitgebreidere omschrijving met o.a. afwasmachine en koffiezetapparaat,

alles was geweldig

Aangenaam verblijf voor meerdere dagen in rustige omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 11 jaar)

Keukenmateriaal eerder beperkt, maar toch net voldoende als je niet te uitgebreid kookt.

Vriendelijk personeel. Regelmatige poetsbeurten met omwisseling van handdoeken & ledigen afvalemmer. Vrij ruim terras.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

locatie is prima, inrichting appartementjes is ok.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Airco werkte niet in de living. Werd op onze vraag nagekeken. Werkte nog niet en we kregen electriciteitsproblemen bovenop. Dit gemeld en uren later nog niet opgelost. Een avond zonder licht gezeten.

het appartement was prima. Niet op terras geweest wegens slecht weer. Inrichting zeker voldoende.

Prima vertrekpunt voor al het moois dat de omgeving biedt.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Bedden wel erg hard, gelukkig maar een week. In de zon ontbijten lukt door de ligging van de appartementen helaas niet. In deze landen in wit licht in huis normaal, dus nieuwe lamp gekocht die wel gezellig was.

Mooi 'parkje' van appartementen, gezellig bij elkaar. Zwembad met genoeg ligstoelen. Vriendelijke receptie.

Accomadatie is heel slecht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Accomadatie is heel slecht. De accomodatiebis 1 ster waard en niet 4 sterren. Het appartement was slecht en vies. De matrassen van de bedden waren enorm slecht, keihard. Geen wasmachine, de apparatuur is oud en slecht onderhouden. Er waren ook geen theedoeken. Kortom ik vond het en echte domper.

Leuk appartement voor een goede prijs.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Eigenlijk viel er niets tegen!

Prachtig, ruime woning, met drie airco's. (Woonkamer en elke slaapkamer) Ondanks dat we boven ons kinderen hadden erg geluidsarm. Prachtig appartement maar een auto is wel noodzakelijk.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

We zouden er zo weer heengaan.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De inrichting van de keuken viel tegen, er waren twee veel te grote pannen voor ons beiden en een koekenpan van slechte kwaliteit. Weinig glazen en kopjes, twee per persoon. Je dronk je biertje, wijntje, melk, sapje uit hetzelfde glas.

Grootte van het appartement was geweldig, we hadden er een op één hoog, goed ingerichte badkamer, grote slaapkamer. Wij hadden twee hele grote terrassen Je kon dus kiezen in of uit de zon. Uitstekende bedden, en twee airco's en die hadden we wel nodig ook.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Rust en ontspanning!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Je hebt echt een auto nodig, dan is het de perfecte accomodatie

Het is een geweldige accomodatie, heerlijk rustig, comfortabel en zeer verzorgd. Het zwembad en de bar met snacks zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Appartement prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het zitmeubilair is waardeloos. Zou vervangen moeten worden.

Appartement prima. Goede keukeninrichting en prachtig groot balkon en prima bedden. Erg aardig personeel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima complex voor een fijne vakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Wifi was echt niet goed. Wij hadden een rioollucht in onze badkamer

Mooi complex, aardig personeel, rustig, zuiver, fijne ligging, verse broodjes bij winkeltje op 1 minuut, BVN op tv

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Heerlijke plek. Goed startpunt om de omgeving te verkennen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 11 jaar)

Het enige puntje dat ik kan bedenken is dat de wifi alleen goed werkt direct rondom het zwembad en niet in het appartement.

Locatie is een prima startpunt om de omgeving te verkennen. Het appartement was ruim en schoon en het zwembad voorzien van genoeg bedjes om heerlijk een paar uurtjes te verblijven. Op 10 minuten rijden keuze uit verschillende strandjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Om naar terug te gaan.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De temperatuur van het water in het onverwarmde zwembad maar als je eenmaal door was, ging ook dat wel. Beperkte parkeergelegenheid direct bij het appartement.

Prachtige kamers met airconditioning. Uitgebreide keuken met vaatwasser en grote koelkast. Goede ligging t.o.v. te bezoeken plaatsen.

Van binnen waren de appartementen heel ouderwets maar wel...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Van binnen waren de appartementen heel ouderwets maar wel ruim en je had alles wat je nodig had

Het was super we komen zeker nog een keer terug

alles

hebben een heerlijke week gehad. rustige accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

dat het restaurant bij het zwembad ook in de weekenden geopend is!

Heel goed

De bedden niet goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Heerlijk ontspannen verblijf

Bed was erg hard

Vriendelijk personeel en heel schoon complex Daarnaast heerlijk rustig en ruim appartement

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed genoeg
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Donker huis, badputje werd niet gemaakt

Genoeg ruimte, groot zwembad, grote keuken met afwasmachine

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heerlijke tijd in rustige, veilige omgeving.

WiFi en de bedden

Ruim appartement met 2 ruime terrassen, top!

Mooi proper complex met perfecte prijs/kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 volwassenen + 2 kinderen tot en met 11 jaar)

Mooi appartement, leuk, proper zwembad

top accomodatie en een top land met erg vriendelijke mensen, betaalbaar en vooral erg schoon

wifi

Alles was top, geen enkel punt van ontevredenheid

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een erg mooi en comfortabel appartement en met een auto een geschikte uitvalsbasis voor andere pla
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

In Pera zijn niet veel winkels en restaurants. Het is geen levendig plaatsje.

Comfort van het appartement

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Gastvrij en rustige aparte
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het dorpje stelt niet veel voor.

Een heerlijk rustige accomodatie. Vriendelijk personeel en het is er heerlijk schoon.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Voor deze prijs/kwaliteit vind u alle mogelijkheden om...

Internet installatie is veel te zwak ! Er zou in elk appartement een aparte router moeten geinstalleerd worden. Zelfs buiten op het terras is het soms onmogelijk om zijn emails te lezen. En heden is een sterk internet onombeerlijk !

Voor deze prijs/kwaliteit vind u alle mogelijkheden om aan uw wensen te voldoen : rustig kuieren aan het zwembad , iets eten of drinken aan de bar, zeer hartelijke bediening !, ofwel uitstappen plannen (+ restos,shopping,beaches ...) over de ganse Costa de Algarve !

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Appartement in een groen, rustig park.

Appartement in een groen, rustig park. Ruim, schoon, goed ingericht en alles vrij nieuw. Schoon groot terras. Wij hadden WiFi in het appartement en TV met o.a zender BVN. Auto stond in onze eigen carport. Alles was gewoon naar wens!

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Fijn huis.

In de koelkast zat bedorven melk in een la achterin de koelkast waar je het niet kon zien, waardoor het stonk in de keuken. Ze kwamen het echter na onze klacht meteen schoonmaken, dus prima opgelost.

Fijn huis. Om de 2 dagen schoon linnengoed. Aan het barretje werd je heel vriendelijk bediend met lekkere koffie.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Dit app.

Het was zo nieuw dat er nog veel bouwvocht aanwezig was.

Dit app. is prima ingericht en compleet Veel comfort en een prachtig park. Het app. was in nieuw staat.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Heel rustige sfeer rond het centrale zwembad.

De keuze van de beschikbare kanalen op het kleine tv-tje is nog altijd erbarmelijk en bvn valt nog steeds vaak niet te zien

Heel rustige sfeer rond het centrale zwembad. Wifi is enorm verbeterd t.o.v. vorige verblijven door een nieuw beschikbare provider (we konden bijna constant op het internet binnenskamers wat vooral ideaal was om bv. te kunnen skypen)

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Vriendelijk personeel.

Matras niet comfortabel. Geen/slechte WiFi.

Vriendelijk personeel. Om de 2 dagen werd het appartement schoongemaakt incl. schone lakens en handdoeken. Uitstekende lokatie.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Uitstekende ligging: rustig en toch dicht bij...

Er mag meer conrole bij het zwembad komen op kattepoep en mensen die ligstoelen in beslag nemen met handdoeken al uren van te voren. Tip: leukere, betere stoelen bij het terras.

Uitstekende ligging: rustig en toch dicht bij uitgaansgelegenheden. Goed te doen met taxi en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Oke huisje, maar helaas hadden wij een balkon een geen...

Jammer dat de wifi alleen werkt bij het zwembad en niet bij de huisjes. Ook vond ik het raar dat de huisjes maar 2 keer in de week worden schoongemaakt. Als je zelf moet schoonmaken, zou je ook bezems e.d.verwachten maar dat was er niet.

Oke huisje, maar helaas hadden wij een balkon een geen stukje gras waar we op hadden gehoopt. Zwembadje prima. Het dorpje Pera is heel klein, maar het strand en het dorp aan het strand heeft heel veel restaurants en is wel gezellig. Ook de boulevard is leuk.

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Het geheel van deze accommodatie geeft je een rustig en...

Zoals altijd dezelfde opmerkingen: de wifi-verbinding valt geregeld weg en de keuze van de TV-kanalen is erbarmelijk. Daarbij komt dat het enige bruikbare kanaal, nl. bvn, het iedere dag voor uren laat afweten.

Het geheel van deze accommodatie geeft je een rustig en aangenaam gevoel. Voor oudere mensen zoals wij kan je niet beter hebben

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

groot appartement

geen schoonmaak tijdens verblijf (5 nachten); wel voldoende handdoeken in kasten; geen wifi in het appartement BVN-zender slechte ontvangst (overdag helemaal niet)

groot appartement

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Zwembad en appartement worden perfect schoon gehouden, elke...

De bedden zijn best stevig en de wifi werkt niet best op sommige momenten van de dag.

Zwembad en appartement worden perfect schoon gehouden, elke drie dagen schone handdoeken en elke dag wordt rondom het zwembad alles schoongemaakt, de bedjes, toiletten, gezamenlijke bbq e.d. De appartementen liggen in een klein dorp met een klein winkeltje ernaast, een auto is echt een aanrader wanneer je iets meer wilt hebben bij het ontbijt dan witte broodjes.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ruim appartement waar iedere twee of drie dagen gepoetst...

De temperatuur van het zwembad viel tegen. Deze was koud.

Ruim appartement waar iedere twee of drie dagen gepoetst werd, de handdoeken vervangen en 1 keer in de week schoon beddengoed. Een grote koelkast met vriesvak en een vaatwasser. Al het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Fijne appartementen, ruim en schoon.

Internetverbinding is er alleen bij de receptie en bij het zwembad. Verbinding is niet best. De eerste dagen geen schoonmaak en handdoekwissel. Pas op de vierde dag kwam dat op gang.

Fijne appartementen, ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Rustig luieren aan het zwembad en zeer vriendelijke...

Zeer zwak internet in het appartement en minder ophalen vuilnis in de keuken en verversen linnen dan vroeger Soms in WE teveel lawaai en balspel in en rond het zwembad

Rustig luieren aan het zwembad en zeer vriendelijke bediening aan de bar voor redelijke prijs

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Het appartement was prima verzorgd.

Het bed was groot genoeg maar ik kon de binnen vering voelen. Zit ook een plastic hoes om het matras. Niet prettig.

Het appartement was prima verzorgd. Om de dag schone handoeken en schoonmaak. Mooi Zwembad. (Te koud nog)

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

wij hebben zelf gezorgd voor ons ontbijt

wij hebben zelf gezorgd voor ons ontbijt

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De ligging t.

De appartementen zijn best gehorig

De ligging t.o.v. De stranden en Albufeira

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Rustige locatie.

Afstand tot zee is 40 minuten lopen. Pêra is een dorpje waar niets te bekeven is. Perfect voor ons.

Rustige locatie. Goede appartementen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Kleinschaligheid complex

Geen internet Keiharde bedden 2e verblijf op het complex: geen budget - geen luxe (het is allemaal 'net niet')

Kleinschaligheid complex

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Vaatwasser,b.

Slechte parkeer en laat los fasiliteiten, hek met slechts een sleutel.

Vaatwasser,b.v.n.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

Prima verblijf.

Geen tegenvallers

Prima verblijf. Voor de tweede maal vakantie doorgebracht op deze locatie. Opnieuw zeer goed bevallen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

rust

rust heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Rust, lekkere broodjes bij supermarkt net buiten...

Moet wel met de auto naar het strand

Rust, lekkere broodjes bij supermarkt net buiten appartementencomplex, zwembad, prachtige strand

• Beoordeeld op: 28 september 2015

De keuken is verrassend compleet.

Het bankje en de 2 stoelen zijn doorgezakt. Onmogelijk om hier goed op te zitten. Schoonmaak kan wel wat beter.

De keuken is verrassend compleet.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Het appartement was erg compleet.

De matrassen zijn wat minder. Zouden vervangen mogen worden.

Het appartement was erg compleet. Het terrein is alleen door bewoners toegankelijk.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

ruimte in appartement

slechte bedden, Wifi waardeloos onpersoonlijke benadering door personeel weinig parkeergelegeheid

ruimte in appartement

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Goede locatie om de omgeving te verkennen.

De WiFi.

Goede locatie om de omgeving te verkennen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

Rust, afgesloten.

Wifi, tv-programmas ( buiten de portugese - normaal) alleen nieuws en oostenrijkse programmas

Rust, afgesloten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Villas Barrocal