Beoordelingen over VIP Grand Lisboa Hotel & Spa 5-sterren

Av. 5 De Outubro 197, Avenidas Novas, 1050-054 L Lissabon, Portugal

#292 van de 329 hotels in Lissabon

Wij zouden worden opgehaald op de airport na bellen en...

Wij zouden worden opgehaald op de airport na bellen en proberen een normaal gesprek te voeren werden we het bos in gestuurd dat niet alleen ik werdt niet eens terug gebeld Taxi genomen naar het hotel geen upgrade maar een fruitschaal met hard fruit sorry mensen maar dit was slecht 5 sterren hmmm kan veel beter

Fantastisch, ik kom terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks om dit hotel niet te kiezen. De kasten in mijn kamer waren lichtjes beschadigd aan de hoeken/randen, maar dit deed niks af van het comfort in de badkamer. Het was een klein beetje vervelend dat je iedere dag opnieuw op wifi in moest loggen maar dit is slechts een detail.

Uitstekend ontbijt, zowel continentaal als Engels. Personeel heel vriendelijk, zowel aan de receptie, in de bar, in het restaurant, housekeepingpersoneel, technische staf. Het hotel ziet er heel modern uit, alsof het nieuw is. De kluis in mijn kamer werkte niet en dit werd heel snel opgelost. Als ik nog eens naar Lissabon kom, kies ik opnieuw voor dit hotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt pas mogelijk vanaf 7u. Vanaf 6u30 zou beter zijn voor vroege vogels. Airconditioning had blijkbaar geen stand om de kamer te verwarmen. Haardroger stelde niets voor, onvoldoende krachtig. Afvoer van wastafel en bad/douche werkte niet optimaal. Concept van het bad bemoeilijkt hygiënische reiniging van het bad en nodigt daardoor niet uit om een bad te nemen.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamer. Goed bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlot bereikbaar van de luchthaven. Vlotte bereikbaarheid van het centrum via vlakbij gelegen metrostation.

Prima tijd gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service toen wij klachten hadden ivm storende airco. Maakte veel geluid. Klacht werd niet serieus genomen in eerste instantie. Pas toen ik andere kamer wilde en er ander personeel bijkwam werden we correct geholpen. Restaurant is onder de maat.

Heerlijk ontbijt, veel fruit, aardige bediening. Lekkere bedden, groot ligbad, fijne handdoeken.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco stond omdat het nu winter is in Portugal (met 16 graden..) op de verwarmingsstand. Mijn kamer was zeer warm. Na wat soebatten overgeplaatst naar een kamer met functionerende airconditioning.

Goede badkamer, fijne regendouche en voldoende toiletspullen. Aardig personeel. Boardingpass en andere benodigdheden werden gratis geprint. De WiFi functioneert uitstekend.

Prima, schoon hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Slaapkamer te klein voor 5 sterren hotel. Er ontbraken badjas en pantoffels. Er ontbrak plek om koffer te leggen en te openen. Er kwam warmwater uit de kraan ondanks dat je op de koude stand zette. Op Booking.com site was niet duidelijk dat het ontbijt niet inbegrepen was.

Prima, schoon hotel. Locatie prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Perfect hotel voor een city-trip in Lissabon!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De informatie omtrent het zwembad is zelf te vragen. Perfect openluchtzwembad midden in de stad.

Locatie is super. Dicht bij metro-halte en gemakkelijk bereikbaar van de luchthaven. Hotelrestaurant is top (prijs-kwaliteit). Hotel ligt aan een drukke baan, maar daar heb je geen last van. Mooi zwembad!

Dit hotel is gewoon maximaal 4 sterren waard, erg ongezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was groot, is kennelijk een keer gerenoveerd, alles is erg donker, theezet faciliteit was goed, er was een koelkastje, prima. De kastdeuren sloten niet of nauwelijks. Het zwembad was op de tweede verdieping, met lift naar eerste verdieping, overstappen in andere lift naar zwembad wat wel een update kan gebruiken, kapottte ligbedden, geen bar aanwezig, erg ongezellig.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Leuk zwembad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren geen badjas of slippers op de kamer. Dit staat wel in de beschrijving: was handig geweest om naar het zwembad te gaan! De spa is los van het hotel en te betalen.

Leuk zwembad! Mooie comfortabele kamers, goede airco. Uitstekend hotel!

Vijf sterren niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vijf sterren niet waard voor Nederlandse standaarden. Zo zat het doucheputje los, liep het water niet snel weg en waren sommige dingen niet geweldig schoon.

Gratis privé parkeergelegenheid

Prima hotel in fijne buurt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn maar 2 kleine liften voor het hele hotel. Daarom af en toe een enorme opstopping bij de lift.

Goede mooie kamers. Lekker zwembad en keurige fitnessruimte. Ligt vlak bij een metrostation, zodat de binnenstad van Lissabon makkelijk te bereiken is. Tegenover het hotel ligt prima tentje voor ontbijt en in de buurt een (kleiner) winkelcentrum en enkele eettentjes. Gratis parkeren in de garage onder het hotel was heel prettig.

Hotel in Lissabon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waar ik in sliep was zeer gedateerd. Ook vind ik een ontbijtbuffet voor EUR 20 pp belachelijk duur. Ik heb daar dan ook geen gebruik van gemaakt. Voor EUR 2,50 heb je een, simpel, ontbijt recht tegenover het hotel.

Perfect hotel als je vroeg naar het vliegveld moet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfect hotel als je vroeg naar het vliegveld moet. Is zeer dicht bij het vliegveld. verder is het voornamelijk een zaken hotel of voor mensen die vroeg in het nabij gelegen ziekenhuis moeten zijn.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Redelijk hotel met prima ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Standaardkamer werd door Booking aangeraden voor 2 volwassenen met twee kinderen. De kamer is echter veel te klein. Er past geen eens een extra bed in voor ons 4/jarige dochter. Moesten daarom de Executive suite nemen. De foto's van de standaard/double twin room op Booking komen niet overeen met die van het hotel. Dat was een grote teleurstelling!! De ingang van het hotel is langs een zeer drukke weg. Erg lastig tijdens uitstappen, vooral met kinderen. Verder ontbeten wij rond half 10 , omdat breakfast tot 10 uur duurt. Waarschijnlijk lag er daarom troep op de grond die vanaf een bepaalde tijdstip niet wordt schoongemaakt. Vind dit niet kunnen! De kamers zijn toe aan renovatie. Houten panelen en deur van de minibar beschadigd aan bepaalde kanten. Wc bril liet gewoon los! Dat was wel heel snel door het personeel verholpen. T.V. Gaf pas na 5 min goed beeld. Extra bed was oud, beetje beschadigd van de zijkant en oncomfortabel. Babybed had een scheur en was heel oud. . Op de buitenkant aantal vlekken erop aangetroffen. We kregen een nieuwe en die was wel ok.

Locatie en taxi standplaats erg dichtbij. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Zeer teleurstellend hotel, 5-sterren niet waardig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Communicatie: meerdere emails gestuurd, simpelweg niet beantwoord door hotel. Service: late checkout gevraagd, met pijn en moeite 14:00u i.p.v.12:00. Sleutels toch gedeactiveerd na 12:00u. Collegas niet geinformeerd mbt late checkout. Locatie: Verder weg van centrum dan gedacht. Uber circa €5 per ritje, op zich te doen. Zwembad: superklein, niet bewaakt, geen bar/restaurant, op een lage verdieping, omgeven door hoge gebouwen, dus weinig zon. Badkamer: water loopt zeer langzaam weg / doucheput kapot, gebeld, geen actie ondernomen door hotel. Meubels: zeer oud, kastdeuren schuren over de vloer bij opendoen. Hotel is dringend toe aan renovatie. Waarschijnlijk 30 jaar gelden 5-sterren maar anno 2017 absoluut niet meer! Absoluut niet het geld waard, spijt dat we dit hotel hebben gekozen.

Gratis wifi bakkerij aan de overkant van de straat

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel zelf is verouderd even als de inrichting. Donkere gangen. Trage liften. Soms erg lang moeten wachten. Kamer redelijk schoon maar met een donkere kleur ingericht. De mini bar was alleen maar voorzien van twee flesjes water. Het bad was gemaakt van en dikke glasplaat op de granieten vloer, maar het water liep niet echt goed weg. Wij hadden ook ontbijtbuffet geboekt. De eerste twee dagen stond er ook gerookte zalm. Maar dit werd de derde en vierde dag niet meer geserveerd. Bij navraag werd er bij gratie een bordje gebracht. Maar de prijs van het ontbijt vond ik niet in verhouding met hetgeen wat er geserveerd werd. Het zwembad was helaas gesloten. De Spa en Fitness wordt door een derde partij beheerd en er moet dus daarvoor bij de derde partij worden afgerekend. Na een paar dagen ga je echter steeds meer dingen zien dat het hotel is verouderd en aan een opknapbeurt toe is. Om mijn uit check tijd te verlengen van 12.00 uur naar 15.00 max 16.00 uur werd een bedrag gevraagd van € 61,00.

Winkels en restaurantjes in de buurt evenals een groot winkelcentrum onder Albacork - Campo Pequeno. Dicht bij metro station.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Hulpvaardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kan me voorstellen dat de overvliegende vliegtuigen voor wat overlast zouden kunnen zorgen.

Hulpvaardig personeel. Mooie, voldoende ruime en propere kamer. Het is zeer goed gelegen om uitstappen te doen. Het metro station Campo Pequeno ligt op 250 m ervandaan. Vanuit de luchthaven makkelijk te bereiken met de metro. (rode lijn, eenmaal overstappen, gele lijn).

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

dikke min voor de prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vooral de ongeïnteresseerde opvang bij aankomst en het gegeven dat wij tot stipt 14.00 uur moesten wachten om te kunnen inchecken. Dat dan vervolgens door in een soort van line te gaan staan om keurig je beurt af te wachten 'zo rond half drie'. Dit alles nadat we al ruim een uur in de lobby zaten te wachten. Kamer matig schoon, veel gebruikssporen, schimmel in de badkamers en een schuifdeur die uit de rails loopt , etc. etc. Achter de fraaie lobby is van die fraaiheid verder weinig te bespeuren en van een ontbijt van 20,-- p.p hebben we maar geen gebruik van gemaakt.

weinig

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prima maar de prijs kwaliteit verhouding klopt niets
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene, geen haakjes, vieze vloerbedekking, kapotte lift die niet werd gemaakt en daardoor moest je soms 10 min wachten voordat hij er was. Zwembad was ook niet heel schoon. Gewoon niet 5 sterren waardig.

De Airco

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Super locatie voor citytrip, hotel wel aan renovatie toe!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kostprijs van het ontbijt ( prijs-kwaliteit). Voor 20€ verwacht je volledig buffet met keuze van eitjes, ... Ontbijt was ok, maar je kan aan de overkant van de straat 5 ontbijten bestellen voor dezelfde prijs , waar je dan nog eens lekker kan buiten zitten! Verouderd hotel. Je betaalt voor een 4 sterren hotel en dat krijg je ook. Wie 5 sterren wil, zal ook voor 5 sterren moeten betalen!

Super locatie voor citytrip!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het hotel is een fancy design ontwerp;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is een fancy design ontwerp; als architect heb ik er verbleven en het viel meteen op dat er veel geld is besteed aan design en er slecht is omgegaan met functionaliteit; daarnaast is het hotel zeer slecht onderhouden en verloederd langzaam, bij nadere beschouwing viel nog veel meer op. In willekeurige volgorde hetgeen ik zag negatief maar ook positief: Gaten in vitrage Bekleding stoel kapot Matrassen doorgezakt Losse onderlakens rollen gedurende de nacht van bed af Raamsluiting kapot Douche bak vies groene kitranden en kapotte kit Marmervloer in badkamer spekglad bij nat op vloer Kamer telefoon werkt niet en stoort zeer hard In minibar alleen twee oude flesjes water Vuil en vlekken in vloerbedekking Meubilair beschadigd Douche loopt niet goed door zodanig dat bij normaal gebruik je binnen 2 minuten in een bak vuil water staat Bidet heeft geen bidetkraan en is zo niet normaalbruikbaar Kastdeur zo zwaar dat deze uit rail valt Glazen schuifdeur badkamer, zeer zwaar schuivend en met losse afdekstrips Zware nicotinelucht op gang Liften lange wachttijden Zwembad alleen met 3x overstappen in liften en via de lobby of parkeergarage bereikbaar Geen douche of kleedruimte bij zwembad (alleen toilet) Water zwembad vies groen Zwembaddeck ligt ingebouwd tussen de kantoren (kan want het is in de stad) maar het hotel zelf belemmert de zon op het deck Privacy folie op glaswand rond zwembad kapot Geen ophanghaken in badkamer Prijzen ontbijt 20 pp en kosten laundryservice wel 5 stars !

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Een heerlijk hotel dichtbij de metro en winkels ed..aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij vertrek kon je die dag nergens douchen en jezelf omkleden op de wc en koude douche bij zwembad na. Gangen waren wel wat donker. ..als je dan toch iets wilt noemen ;-p

Het zwembad en de ligging. Dicht bij de metro en winkelcentrum en diverse restaurantjes. Kamer erg disign vol met leuke snufjes.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima locatie, metro in de buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht onderhoud van de kamers, vieze bekleding, schimmel badkamer, slechte afvoer. Alles heeft een opknapbeurt nodig

Prima locatie, metro in de buurt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Redelijk hotel voor redelijke prijs op redelijke afstand van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De faciliteiten bij het zwembad zijn pover, er zijn bedjes voor 20 personen terwijl er vele malen meer mensen gebruik willen maken op de zonnige dagen. Verder is de hygiëne, en dan voornamelijk door slecht onderhoud, zeer slecht. Een kapotte kastdeur, airco, douchewand, afvoerputje, doucheknop en een vieze vloer zijn geen dingen waar je je over moet verwonderen in dit hotel. Als laatste is het redelijk moeilijk om het centrum te bereiken (45 minuten lopen of met de metro).

Het personeel was erg vriendelijk, beantwoorde snel en vriendelijk alle vragen en heeft zelfs in 10 minuten een andere kamer voor ons geregeld toen de airco op de huidige kamer niet functioneerde.

Aangenaam verblijf. Mooi prijsaanbod voor midweek verblijf! Design interieur en beleefd personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dakzwembad gesloten ondanks mooie weer.

Goede ligging, modern interieur.

Mooie stad, maar dit hotel is zijn 5 sterren niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer te warm en veel dingen kapot

Al vaker in het hotel geweest is achteruit gegaan qua kamers en service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel aan de checkin onvriendelijk

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Een heerlijke week
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles apart betalen of je credit kaart achter laten?

Kamer perfect

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Eigenlijk beviel het hotel niet

Ligging, kamers, absoluut geen 5* niveau

Eigenlijk beviel het hotel niet

De werking van de airco

Kamers waren goed maar wat aan de warme kant. Geen mogelijkheid om een raan open te zetten. Badlinnem elke dag schoon.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Parkeren in het hotel was erg makkelijk

Parkeren in het hotel was erg makkelijk

Ronduit slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht restaurant en zwembad was dicht

Bed

De prijs

De prijs

Ruimte en uitstekend bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier en daar schade aan meubilair en geen ligbad geen kapstok bij inkom alleen Portugese zenders

Ruimte en uitstekend bed

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad was ijskoud en veel ligstoelen waren kapot

Ligging in de stad en zonneterras

Goede bedden

Prijs ontbijt

Goede bedden

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb geen negatief opmerking over

De hotel was super De faciliteiten was geweldig

super ontbijt

super ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

ontbijt

de kamer

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Zakelijk in orde.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Meubilair / vloerbedekking kamers verouderd. Zwembad groot gedeelte van dag in schaduw.

Dicht bij luchthaven en centrum.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Behulpzaamheid van het personeel
    • Standaard Eenpersoonskamer

De betalingsafstemming tussen booking.com en het hotel

Behulpzaamheid van het personeel

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Rustige kamer, lekker bed, gratis WiFi

Warm in de kamer

Rustige kamer, lekker bed, gratis WiFi

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

ontbij

ontbij

Schoon, netjes en ver van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg ver lopen naar het centrum. We voelden ons niet 100% op ons gemak.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

ontbijt was super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

reuk hinder van de reinigingsproducten van het tappijt

ontbijt was super

• Beoordeeld op: 21 november 2016

voor weekend trip de moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamers, vriendelijk personeel, heen reis naar centrum per voet goed te doen klein uurtje, Taxi terug niet duurder dan 7-10 euro.

Dit is absoluut geen 5 sterren hotel

Dit is absoluut geen 5 sterren hotel

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ontbijt heel ruim, 20 Euro is uiteraard ook al een mooie...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doucheruimte naast zwembad ?

Ontbijt heel ruim, 20 Euro is uiteraard ook al een mooie prijs ...

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Hotel ligt net buiten het centrum!

Een lift was er kapot!!

Kamer was goed!

• Beoordeeld op: 2 september 2016

4,5
    Enkel het bed was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile randen onder de lavabo Verstopte afvoer! 20 euro voor ontbijt!

Enkel het bed was goed

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Ontvangst was chaotisch, omdat er misverstanden waren over...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst was chaotisch, omdat er misverstanden waren over de boeking....

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Fijn verblijf super stad

Weinig liften

Goeie locatie

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Het was een mooie ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bed kraakt, de matraas was te zacht en de kussen te hard

De vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Dit hotel is echt aan renovatie toe en is zeker geen sterren...

Dit hotel is echt aan renovatie toe en is zeker geen sterren waardig. Ontbijtruimte lijkt meer op een cafetaria. Voegen in de badkamer zijn gewoon vies en daarenboven in herstelling. Onze norm en standaard ligt beduidend hoger, zeker voor deze prijs. Booking.com zou best dit hotel niet meer aanbieden.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.

Het personeel is redelijk nors. Ze zeggen geen gedag als je het hotel binnenloopt. We zijn er wel achter gekomen dat dit een beetje de mentaliteit is in Lissabon. Het hotel ziet er over het algemeen keurig en schoon uit. Alleen is ze zien dat ze het matig onderhouden. Vele meubels waren beschadigd.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 9 december 2015

In de kamer was veel geluidsoverlast van lekkend iets.

In de kamer was veel geluidsoverlast van lekkend iets. Wel een andere kamer gekregen maar daar zat een gat in de douchevloer. Stoel in de kamer was erg vies met vlekken.

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Ideale ligging rond kleine, gezellige bakkerijen waar je...

Onvriendelijk personeel. Hadden een kamer geboekt die we (dachten) op voorhand te hadden betaald. Bleek niet te zijn toen we toe kwamen. Dus direct pak van het reisbudget verloren hierdoor. Hotel is zeker geen aanrader. Kamers verouderd en lichte schimmel op de muren van het bad/douche.

Ideale ligging rond kleine, gezellige bakkerijen waar je goedkoop en vooral lekker kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

het bed en kussens

Het personeel is niet vriendelijk,slecht opgeleid,geen verwelkoming en geen bedankje bij het uitchecken of de vraag of alles in orde was en of we een goed verblijf hadden gehad. De kamer was matig gepoetst,alles stond nog op dezelfde plaats op de grond dus eromheen gepoetst,vergeten kussensloop te vervangen en kussen zonder sloop lag nog op zetel,geen badsteun wat echt wel vereist is bij dit bad,zelfs niet na te vragen,kamerjassen waren in kindermaat,nieuwe gevraagd en terug zelfde maat gekregen.Geen slippers bij aankomst. De minibar was leeg terwijl er op site vermeld stond dat er één was dus als je iets wou drinken moest je roomservice bellen en vijf euro extra betalen boverop de prijs van drank. De haardroger was vuil,erg plakkerig,kon hem amper vasthouden en dringend aan vervanging toe. Waterkoker was niet op kamer bij aankomst,koffie ook niet pas na nogmaals(2 maal) te moeten vragen.Melk was te betalen 2.50 euro plus 5 euro voor roomservice. Het zwembad was reeds groen,was te verwachten. Dit is een vijfsterren hotel en zeker zijn sterren niet waard!Laatste bezoek geweest.

het bed en kussens

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Ruime kmr dichtbij metro

Ontbijt €20 pppd is exorbitant duur Gelukkig aan overkant perfecte lunchrm voor €3.30 p pers uitgebreid ontbijt Status hotel is 3 sterren verouderd wel schoon ongeinteresseerd personeel Dagelijkse update ...we kregen steeds minder handdoeken Tapijt en stoelen hebben vlekken Fitness was gesloten Badkamer oogt smoezelig en afvoeren werken niet (goed) Al m al max 3 sterren ipv 5 sterren...prijs was wel 5 sterren

Ruime kmr dichtbij metro

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

het is een rustig hotel, en de aanwezigheid van de spa is...

De hygiëne was alles behalve, we zijn van kamer moeten veranderen.

het is een rustig hotel, en de aanwezigheid van de spa is een voordeel. Het gratis parkeren is zeker een plus.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

De koffie bar tegenover het hotel.

Dit hotel is bij verre van een 5 sterren hotel. Keuken is zeer slecht, bedienend personeel onervaren en onvriendelijk. Nog nooit in een 5 sterren hotel overnacht waar ik zelf mijn koffers naar beneden moest tillen omdat ze geen personeel beschikbaar hadden. De lijst is te lang om op te noemen. Hotel is maximaal 3 sterren waardig

De koffie bar tegenover het hotel. Hier kun je wel lekker ontbijten en kost een fractie van het slechte ontbijtbuffet welke het hotel je voor 20 Euro voorschotelt.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Goede locatie, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Kleine kamers, oubollig en gedateerd. Ontbijt EUR 20,= p.p. te gek voor woorden, handdoekenwissel niet correct verlopen (te weinig handdoeken), zeker géén 5 sterren waard.

Goede locatie, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Hele mooie kamer!

Op de eerste dag vonden wij wat mysterieuze haren in een hoekje. De Spa was in het hoogseizoen gesloten wegen onderhoud.

Hele mooie kamer! Ideale ligging: supermarkt dicht in de buurt, metro ligt zowat naast de supermarkt waardoor je snel in het centrum bent.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

-Goede (dicht bij metro, bus etc.

-vuile plekken op het tapijt, krassen op vloer ... -lauwe minibar -douchen in bad, waar langs de rand óf schimmel zat, óf afkit-materiaal zwart geworden was -de hoge wasbak ziet er trendy uit, maar is onpraktisch -de wasbak is niet goed af te sluiten -als ervoor gekozen wordt een wasbak voor een spiegelwand te plaatsen, is de consequentie veel spiegelpoetswerk. Jammer dat dit niet gebeurde! -airco maakt veel lawaai (er zijn maar weinig hotels waarvan de airconiet weinig geluid maakt) -er worden faciliteiten vermeld die er niet zijn -verouderde kastdeuren met de nodige beschadigingen die niet goed openen /sluiten - er worden faciliteiten vermeld die er niet zijn

-Goede (dicht bij metro, bus etc.); comfortabele en ruime kamer -goede uitvalsbasis voor Lissabon -parkeergelegenheid op eigen terrein en/of in parkeergarage

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Wifi connection is perfect!

Personeel is meer bezig met hun zelf dan met de gasten, zowel van de receptie als de spa. Handdoeken voor zwembad ligt in de receptie? Vreemd.

Wifi connection is perfect!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers werden dagelijks opgeruimd + nieuwe handdoeken. Het zwembad was een zeer fijn extraatje tijdens de hete dagen!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Uitstekende locatie (dicht bij metro, bus etc.

Prijs van ontbijt (20 €/p) en spa niet inbegrepen, maar dat wisten we op voorhand. Genoeg alternatieven voor ontbijt net buiten hotel

Uitstekende locatie (dicht bij metro, bus etc.); comfortabele kamer; rust; zwembad.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Onvriendelijk personeel, kamer een soort bezemkast, smerig...

Onvriendelijk personeel, kamer een soort bezemkast, smerig tapijt, niet de beloofde badjas, slippers en badhanddoek, lege en lauwe minibar, niet vol te laten lopen bad.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Hotel is schoon en centrum is prima bereikbaar met metro

Douche en wc waren kapot en de airco maakt een herrie. Spa en gym zijn niet inbegrepen in de kamerprijs en er staan faciliteiten op de website die er niet zijn (bijv er is geen whirlpool). Personeel was echt onbeschoft soms.

Hotel is schoon en centrum is prima bereikbaar met metro

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Goede Wifi.

Hautain personeel. Ijskoud zwembad. Kamers zijn in het verleden onrespectvol gebruikt: vuile plekken op het tapijt, krassen op vloer ... Dit hotel is echt géén 5 sterren waard. Hard maar waar (amper 4*).

Goede Wifi.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

dichtbij openbaar vervoer (metro)

Naam hotel geeft aan hotel en spa, echter spa gedeelte staat los van het hotel en moet apart betaald worden. wat aan het verouderen: kastdeuren niet goed open/dicht, beschadigingen enzovoort

dichtbij openbaar vervoer (metro) goede uitvalsbasis voor lissabon buiten het centrum Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Ligging was mooi, erg vriendelijk personeel, gratis parkeren...

Prijs van eten en drinken. Ontbijt is uitgebreid maar €20.00 is toch echt teveel!

Ligging was mooi, erg vriendelijk personeel, gratis parkeren zelf de hele dag van aankomst en vertrek.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Eg begon al bij inchecken: vooruitbetallen verplicht.

Eg begon al bij inchecken: vooruitbetallen verplicht. Roomservice al bij voorbaat gestelld dat dit vijf euro zou kosten. Daarbij was de minibar leeg, dus vijf euro bij iedere bestelling. Kamrjas was tevklein, ws te heet gewassen. We werden niet geloofd. " dat kan niet mevrouw" druk bij het ontbijt om op te stappen ondanks dat eea binnen de gestelde ttijd plaats vondt. We werden weggekeken. Kamer matig, deu kast uit het hangwerk, knoppen douche los, beeldkwaliteit tteleviisie erg slecht, airco maate herrie maar koelde niet. Lakkens pluizig. Veel mis in detailkes en dat is nu juist waarop een 5 sterren hotel zich zou moeten onderscheiden. Jammer.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Dichtbij metrostation

Dichtbij metrostation Goede bedden Goede bad/douche Prima loungebar om nog een drankje te drinken bij thuiskomst Prima service

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Accommodatie en properiteit

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.