Beoordelingen over Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel 5-sterren

Al Corniche Street, West Bay, Doha, Qatar

#22 van de 117 hotels in Doha

Een fantastische korte vakantie in een hemels oord
    • Deluxe Kamer

De service en de faciliteiten waren onovertroffen... Het personeel is uitermate vriendelijk en klantgericht, we hebben genoten. Het is dat we in en rond Doha verschillende activiteiten hadden geboekt, maar we zouden ons zeker niet verveeld hebben wanneer we vijf dagen lang binnen de muren van het resort waren gebleven. Zoveel mogelijkheden om te ontspannen en zoveel keuze aan goede restaurants.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Fantastic hotel, clearly outstanding!
    • Deluxe Kamer

Helemaal niets op aan te merken, alles aanwezig en strak geregeld.

Fantastisch hotel, landmark in Doha en super gerenoveerd. Heerlijke ligging aan een eigen strand en goed zwembad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fantastische ervaring, een absolute aanrader
    • Deluxe Kamer

Het ontbijtbuffet en de houding van de staff

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Mooie kamer en uitzicht.

Voor 5 sterren vind ik het tegenvallen dat er verscheidene items op de kaart van het Italiaans restaurant niet beschikbaar waren.

Mooie kamer en uitzicht. Prima lokatie.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Hotel ligt op een mooie locatie.

Matige tot zeer slechte bezetting in restaurants. Het dineert altijd iets prettiger als er meer gasten in een zaak aanwezig zijn. Visrestaurant op locatie is om die reden ook zeer beperkt open. Luide muziek maakt een gesprek niet makkelijker. Bij de eindafrekening zijn fouten gemaakt. Dit is inmiddels opgelost (achteraf). Men is hier zelf me gekomen, dus dat is zonde meer professioneel.

Hotel ligt op een mooie locatie. Schitterend uitzicht op de baai. Goed zwembad. Behulpzaam personeel. Club Lounge biedt goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Locatie, zeer vriendelijk en service gericht.

Locatie, zeer vriendelijk en service gericht. Uitstekende bedden. Club kamer de moeite waard!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel