A Marina Lucense Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Ros Mary Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel In het centrum”

• Hotel El Millón Beoordelingsscore: 9,2

“Netjes, verzorgd en schoon. Bijzonder vriendelijke ontvangst.”

• Hotel Ego Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was; Prettig! Schoon, nieuw, vriendelijk personeel! ”

• Hotel Mi Norte Beoordelingsscore: 9,6

“De medewerker was zo attent om te helpen om de bagage naar boven te brengen. Hotel was zeer verzorgd. Wij leken de enige gasten te zijn. Ontbijt was perfect. Diverse soorten cake, brood enz. Alles was vers met uitzondering van de sinaasappelsap. De kamer en badkamer waren schoon en het bed was goed (wel wat smal). Eén nachtje doorgebracht, op doorreis. Kamers aan de achterkant van het pand zijn rustig. Veel sfeer in het hotel, huiselijk. Ontbijtruimte op de 1e verdieping heeft een prachtig uitzicht. Veel ramen! Goede parkeergelegenheid. Zeker drie sterren waardig. ”

• Hotel Montero Beoordelingsscore: 8,3

“De inzet van de gastvrouw. Ik heb mijn bloes daar laten hangen en op mijn verzoek wordt deze op mijn kosten naar mijn huis adres gestuurd.”

• Santa Cruz Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijk en behulpzaam Heerlijk ontbijt Je voelt je gast. Service”

• Complexo Alameda Beoordelingsscore: 5,8

“De netheid en het uitzicht vanop het terras van de kamer.”

• Finca Goleta Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt, locatie, gastvrijheid”

• Hotel A. G. Porcillan Beoordelingsscore: 9,6

“Een enorm leuk hotel. Zeer sympathieke eigenaar die 's ochtends een heerlijk ontbijt serveert. Spic en span schoon en heel mooi ingericht met allerlei nautische elementen. In het plaatsje is niet veel te doen.”

• Hotel Thalasso Cantabrico Las Sirenas Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi nieuw hotel. We hadden geen kamer met zeezicht geboekt maar toch een gekregen. Kamer was uitstekend. Goed restaurant op de hoogste verdieping. Ruime parkeergelegenheid.”

De 30 beste vakantiewoningen in: A Marina Lucense

gebaseerd op 3.652 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com