Abel Tasman National Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kimi Ora Eco Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Uitzicht Ontbijt Restaurant Grote kamer ”

• Adventure Inn Marahau Beoordelingsscore: 8,8

“Top locatie, Greg is super behulpzaam en er is een cinéma! Leuk dat het kleinschalig is.”

• Abel Tasman Haven Beoordelingsscore: 10,0

“- Erg warm onthaal - We konden zonder problemen onze auto en bagage veilig op het hotel laten voor een paar dagen - Bella, de knuffel van een hond”

• Kimi Ora Eco Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige accommodatie met uitzicht op de baai...lekker zwembad jacuzie en sauna...met voortreffelijk ontbijt...ook de vegetarische diner was meer dan geweldig...kortom super verblijf”

• The Barn Backpackers Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie kamer en goede locatie. Grote keuken met open haard. Tafeltje met stoelen buiten voor je kamer.”

• Adventure Inn Marahau Beoordelingsscore: 6,7

“De accommodatie ligt behoorlijk afgelegen en verstopt in de bossen. Daardoor had je wel het gevoel dat je even echt helemaal weg was. Er was een bioscoop, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Daarnaast zit het hostel naast de watertaxi! Ook was de wifi werkend, zat er een eetgelegenheid in de buurt en was er een houtkachel die aanstond op het moment van aankomst.”

• Torlesse Motels Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig appartement. Leuke gastvrouw en een geweldig uitzicht”

• The Barn Backpackers Beoordelingsscore: 8,3

“Ik had een eigen cabin. Heerlijk! Geeft net wat meer privacy gezien de cabins klein zijn is in een dorm aan de krappe kant denk ik. Dit was perfect! Lekker bijkomen van de hike.”

• Kimi Ora Eco Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie ruime kamer met terras en fantastisch uitzicht”

• Kanuka Ridge Lodge and Backpackers Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer mooie luxe kamer. Super vriendelijke en behulpzame eigenaar en eigenaresse. Het gehele complex is prachtig aangelegd en onderhouden. De gezamelijke keuken is top uitgerust. De luxe BBQ maakt van elke grilpartij een feest. Kortom top verblijf.”

De 5 beste hotels in: Abel Tasman National Park

gebaseerd op 1.924 hotelbeoordelingen op Booking.com