Achensee Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Camping Inntal Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtig uitzicht en zeer ruim appartement! Van alle gemakken voorzien. Supermarkt op loopafstand en zwembad en restaurant onder het appartement. ”

• Kulinarik Hotel Alpin Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging en het restaurant”

• Hotel Enzian Beoordelingsscore: 10,0

“Het hele plaatje was perfect! Het vriendelijke ontvangst van het personeel, de service, de prachtige schone kamer, het heerlijke uitgebreide ontbijt en avondeten... Ik zou dit hotel iedereen aanraden!!”

• Alpenhotel Edelweiss Beoordelingsscore: 7,1

“Er stonden heel wat negatieve berichten op zoover ect , wij waren dan ook op het ergste voorbereid . Het was voor ons maar 1 overnachting , wij waren bezig met een huttentocht. Ontbijt was goed...er stond heel veel. We hadden thermoflessen bij ons en vroegen of we warm water mee mochten nemen dat was ook geen enkel probleem.”

• Hotel Alpenrose Beoordelingsscore: 10,0

“Een geweldig hotel, zeer aardig personeel van receptioniste tot de mensen in de bediening. Allemaal jonge mensen in toch wel een plaats waar veel oudere mensen verblijven (vooral in het laagseizoen). Niets is hen teveel om het je naar de zin te maken. Ze stralen gastvrijheid en enthousiasme uit. De kamer met zitje is ruim, de ramen kunnen open. Grote badkamer, fijne bedden. Heel goed ontbijtbuffet, je kunt eiergerechten bijbestellen. Wij kregen de optie om ook het diner bij te boeken en dat hebben we gedaan. Heerlijk 3-gangendiner voor weinig geld. We hebben heerlijk gewandeld in het Karwendel- en Rofangebergte. De Achensee is een topbestemming, en boek dan vooral dit hotel.”

• Lärchenhof Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijtbuffet prima in orde. De vriendelijkheid van de eigenaar vond ik een toegift”

• Hotel Klingler Beoordelingsscore: 9,2

“De mooie omgeving”

• Hotel Huber Hochland Beoordelingsscore: 7,9

“het eten was heerlijk zowel ontbijt als diner super een mooie ligging van het hotel.mooie eetzaal en een gezellige bar.”

• Hotel Achentalerhof Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid”

• Café-Pension Erika Beoordelingsscore: 8,8

“Prima locatie met goede bedden en lekker ontbijt. Niets op aan te merken.”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Achensee

gebaseerd op 3.390 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com