Adriaterhavskysten Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• L'Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Fine rom,godt bad med god dusj,moderne og rent. God frukost var inkludert i prisen.Hotellet ligger nær stranden og nær barer og restauranter. Et stort handlesenter ligger i gangavstand .»

• Locanda La Comacina Poeng fra gjester: 8,8

«Tolle Lage tolles Restaurant »

• Waldorf Suite Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Ein super tolles hotel mit super nettes personal👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼»

• Il Villino Hotel & SPA Poeng fra gjester: 10,0

«Fine rom, god frokost på sjarmerende frokost-terrasse og koselig hage. Og så var det veldig hyggelig betjening.»

• Hotel Alexander Museum Palace Poeng fra gjester: 8,8

«Frokosten var god, men de var dårlige til å fylle opp når det var tomt med forskjellige ting, og det gikk tregt.»

• Rimini Suite Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«God frokost, utrolig trivelig og hjelpsomme personale. Stille og rolig sted.»

• Universal Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig bra frokost»

• Clipper Poeng fra gjester: 10,0

«Alt ! Veldig hyggelig betjening ved frokosten, veldig hyggelig nattevakt som ga oss kokt vann til egen kaffe hver kveld. God mat og drikke til frokost ! Rommet var helt topp for oss, masse oppbevaringsplass for personlige eiendeler, veranda under tak der vi oppbevarte koffertene våre slik at det ble god plass på rommet, veldig godt renhold ! Vi leide sykler gratis flere dager, og syklet kilometervis på strandpromenaden langs den fantastiske badestranden. Hotellet så virkelig flott ut fra utsiden også, og hadde en utrolig bra beliggenhet, stille og fredelig, men likevel så sentralt at alt vi skulle delta på - i forbindelse med gymnastikkfestivalen jeg var deltaker av - kunne nåes ved en kort spasertur. Å gå på strandpromenaden i fullmåneskinn om kvelden var en opplevelse med lyden av bølgeskvulp "rundt bena". Vi oppfattet Clipper som et godt drevet familiehotell med hjemmebakst på bordet hver dag !»

• Melody Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hyggelig, oppmerksom og serviceinnstilt betjening. Vi kom som gjester og reiste som venner. Anbefaler lett dette hotellet til alle besøkende av Cervia, men vårt opphold var under Ironman Italy med hele hotellet fult av nervøse deltakere som styrte rundt. Hotellbetjeningen la alt til rette for best mulig problemfri opplading før raceday og løste alle ønsker og utfordringer vi måtte ha. Ordnet bl.a. opp med knall frokost for vår venn med glutenallergi. Jeg fikk låne privat sykkel av betjeningen da jeg lå an til ikke å rekke stengetid på supermarkedet. Det var liksom ingnting som var noe problem.»

• Hotel Mediterraneo Poeng fra gjester: 7,9

«Jeg hadde nyoppuset rom og var veldig fornøyd (kollegaene ikke hadde det og de ikke var fornøyd....)»

De 30 beste ferieboligene i Adriaterhavskysten

basert på 47 176 omtaler av ferieboliger på Booking.com