De eoliske øyer Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel La Sciara Poeng fra gjester: 10,0

«Avslappet, rolig og rent. Bassenget var dypt, tiltalende og rent. Rommene herlige og personalet svært hyggelig. »

• Hotel Villa Augustus Poeng fra gjester: 9,2

«Beste Lage. Schmuckes Layout »

• Hotel Giardino Sul Mare Poeng fra gjester: 10,0

«Fint, rent basseng med sjøvann. Fin mulighet til å bade i sjøen. Rolig og hyggelig atmosfære. Hyggelig og hjelpsom betjening. Rene rom med lite kjøleskap. Sentralt. »

• Hotel Corallo Poeng fra gjester: 8,8

«God frokost. Hyggelig betjening. Fint basseng. Rolige omgivelser.»

• Hotel Borgo Eolie Poeng fra gjester: 8,3

«Et litt eldre hotell som er holdt godt vedlike. Godt renhold både på rommet, i spiserommene og i fellesanlegg som for eksempel svømmebassenget. <svært hyggelige og imøtekommende personale,»

• Hotel Santa Marina Antica Foresteria Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig behjelpelig personalet! Vi fikk mange gode tips både til sightseeeing og restauranter, de hjalp oss også med reservasjoner. Utsikten fra takterrassen er helt magisk!»

• La Sirenetta Park Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«God frokost, god restaurant, hyggelig og hjelpsomt personale. Overkommelige priser. Fred og ro om natten. Korte avstander. Utmerket saltvannsbasseng»

• Hotel Carasco Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet var fantastisk.»

• Stromboliparadise Piscita Poeng fra gjester: 7,9

«Koselig lite hus i lokal stil. Fin terasse. Infomativ og hyggelig vert tok mot oss ved ankomst. Kort vei til strender.»

• Hotel Aktea Poeng fra gjester: 9,6

«Frokosten var god. Vi hadde nydelig utsikt fra balkongen vår til havet. Bassenget var stort spesielt siden hotellet hadde kun 40 rom. Vi ble henta på kaia og kjørt ned igjen da vi dro. Sandwichene i bassengbaren var gode! Hotellet lå i gangavstand til sentrum. Vi ankom sent i august som var litt utenfor høysessong. Hotellet var derfor rolig og behagelig.»

De 30 beste hotellene i De eoliske øyer

basert på 12 562 hotellomtaler på Booking.com