Aitutaki Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «En utrolig hyggelig værtinde som hentede os i lufthavnen. Da vi ankom bungalowen (som ligger ti meter fra stranden) fik vi hjemmebagt kage. Boligen er ren og forholdsvis fin.»

• «Dette stedet er en liten perle! Fra vi kom til vi dro opplevde vi 5 stjerners service! Vi ankom noen timer før innsjekk. Vi ble hentet på flyplassen og kjørt til hotellet. Der ble vi tatt i mot av eierne selv, og en ansatt som viste oss veien til vår bungalow, samt ga oss en liten omvisning og info. Senere på kvelden ble vi invitert på gratis drinker og snaks med eierne og de andre gjestene. Det var veldig morsomt! De hadde til og med arrangerer et crab-race for å skape god stemning! Dette stedet er bare helt fantastisk! Overalt hvor man går blir man helt satt ut av den flotte lagunen. I tillegg så er alle ansatte utrolig hyggelige og service minded som gjorde opplevelsen vår helt uforglemmelig. Man kan også låne diverse utstyr gratis, så en dag lånte vi kajakk og padlet ut til noen små øyer, og badet. Det var virkelig et av høydepunktene på turen! Maten i restauranten er også nydelig! Håper på å komme tilbake neste år.»

De 5 beste ferieboligene i Aitutaki

basert på 327 omtaler av ferieboliger på Booking.com