Alentejo Litoral Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het matras was goed, voor de rest kan ik niets bedenken”

• Hostel Seixe Beoordelingsscore: 10,0

“Ideaal om 4 of 5 dagen te verblijven. Ligt op een knooppunt van meerdere wandelingen. Verplaatsing naar vertrekpunt mogelijk met de bus. Zeer vriendelijke beheerders. Mooi dorpje in schitterende omgeving. Een echte aanrader voor de naar rust zoekende wandelaar. Kans ook om heel wat mensen echt te ontmoeten.”

• Troia Design Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige grote kamer/appartement, super ontbijt, heerlijke spa, fantastisch bed!”

• Herdade Do Azinhal Beoordelingsscore: 10,0

“Wat een locatie. Boven het dorpje gelegen. Prachtig uitzicht. De boerderij is totaal gerenoveerd. Prachtige kamers met gebruikmaking van eigen woonkamer/keuken. Tevens een hangmat ter beschikking. Ontbijt werd gereserveerd in weer een aparte ruimte. Te mooi om waar te zijn! Blijf langer dan één nacht.”

• Monte Antonio Domingos Beoordelingsscore: 10,0

“We waren er vorige keer één nacht en nu tien, dat zegt genoeg! Super lieve mensen, schone en mooie kamers met kookmogelijkheden en een prachtige tuin met zwembad. Daarbij een erg leuk wandelgebied”

• “Uitgebreid ontbijt, veel keuze”

• Dom Jorge de Lencastre Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk personeel, gezellige omgeving”

• Santa Clara Country Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De persoonlijke touch van de eigenares die ons warm welkom heette in haar hotel en steeds tot onze dienst stond. Het lekkere avondeten geheel in stijl met de Portugese keuken zoals we dat gevraagd hadden. De grote, frisse , smaakvol ingerichte kamer met subliem uitzicht op de stuwdam en de uitgestrekte bossen erachter.”

• Hotel Veleiro Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was keurig en het balkon gaf ons een mooi uitzicht op de zee. Het personeel was zeer klantgericht.kortom een uitstekend hotel,”

• “Prima hostel, erg groot.”

De 30 beste hotels in: Alentejo Litoral

gebaseerd op 31.049 hotelbeoordelingen op Booking.com