Alentejo Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Evora Olive Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Centraal gelegen, lekker zwembad, gevarieerd ontbijt. Ruime kamer met een heerlijk bed! Parkeergelegenheid onder het hotel.”

• Stay Hotel Évora Centro Beoordelingsscore: 9,6

“Leuke formule. Modern. Prima materialen. Prima ontbijt. Zeer vriendelijke mensen.”

• Hotel Solar de Monfalim Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig romantisch gebouw, hele mooie grote kamer met bad, erg rustig, zeer sfeervol. Echt een topper. Zeker een plek om nog eens terug te komen.”

• Hotel Eira Da Pedra Beoordelingsscore: 9,2

“De ligging van het hotel”

• Vitoria Stone Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“In het hotel is het heerlijk vertouven. Kamers schoon, netjes en modern. Het eten in het hotel is fantastisch.”

• El-Rei Dom Manuel Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“lekker ontbijt, ook diner was zeer goed . Prachtig zicht”

• Hotel D. Luis - Elvas Beoordelingsscore: 8,8

“de kamer was schoon, bedden waren goed,ontbijt prima”

• Hotel de Moura Beoordelingsscore: 10,0

“super hotel, de kamer was schoon, bedden waren zeer goed, ontbijt prima, heerlijk kunnen zwemmen..”

• Hotel Sao Joao De Deus Beoordelingsscore: 10,0

“Een opmerking van het balipersoneel; *this is your home now* hierdoor voelden we ons thuis en op ons gemak. Het zwembad was heerlijk”

• Hotel Rural Monte Xisto Beoordelingsscore: 9,6

“eigenlijk is alles op deze locatie zeer goed te noemen, al is de inrichting van het appartement "Alentejo" stijl, dus veelkleurig en rusticaal qua meubels. Als je besluit in het restaurant te dineren kan ik dit alleen maar van harte aanbevelen, de chef kok, tevens eigenaar is een verhaal apart , het beste wat ik ooit in Portugal geserveerd heb gekregen. TOPPIE en dat voor Euro 42,00 alles inclusieve, maar natuurlijk excl. de wijn.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Alentejo

gebaseerd op 32.614 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com