Ari Atoll Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Ellaidhoo Maldives by Cinnamon Beoordelingsscore: 9,6

“Klant vriendelijkhijd”

• Vilamendhoo Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Alles, dit een top resort.”

• Vilamendhoo Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie, activiteiten en personeel. Prachtig resort met goed eten en er is genoeg te doen. Prijs en kwaliteitverhouding is uitstekend.”

• Gangehi Island Resort Beoordelingsscore: 4,6

“Eten en kamers zijn niet naar prijsverhouding”

• Vilamendhoo Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Aan de noordzijde van het eiland waar onze beach villa was, was de zee het meest rustig, geen boten of steigers, en een mooi rif recht voor de deur voor snorkelen en duiken. Naast tientallen soorten tropische vissen ook schildpadden, haaien en barracuda gespot. Op een middag kwam ook een school dolfijnen langszwemmen.”

• Nika Island Resort & Spa, Maldives Beoordelingsscore: 9,6

“De vriendelijkheid van iedereen”

• Constance Halaveli Beoordelingsscore: 10,0

“Totale ontzorging in een paradijselijk resort! Een week verbleven wij op het Constance Halaveli resort met onze kinderen van 23 en 20 jaar en hebben een werkelijk fantastische week beleefd.”

• Drift Thelu Veliga Retreat Beoordelingsscore: 10,0

“Het is een droomresort. Alles ziet er uit als een stukje paradijs. Smaakvol ingericht, de rust en het uitzicht zijn adembenemend. En het personeel voegt daar alleen maar meer aan toe. Ik wil niet naar huis!”

• Amaya Resorts & Spa Kuda Rah Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijke personeel! Je wordt altijd snel en goed geholpen. De chef is zeer vriendelijk en open voor nieuwe ideeën. Watervilla's 2x per dag schoongemaakt en opgeruimd door ook hier weer zeer vriendelijk personeel. Management (Michel & Patrick) zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Parelwit strand en kristalhelder water, ideaal voor snorkellaars & duikers die op zoek zijn naar onderwater avonturen. Ideale vakantie voor ''honeymoners'' en degene die opzoek zijn naar rust en natuur. Alle lof naar het personeel voor hun vriendelijkheid en gastvrijheid!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Ari Atoll

gebaseerd op 5.434 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com