2. Hotelbeoordelingen Malediven
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Ari Atoll
Ari Atoll Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Whaleshark Beach Beoordelingsscore: 7

“De accommodatie was nieuw, schoon en modern. En de aankomst ging soepel, we werden door een medewerker opgehaald met een karretje en bij het uitchecken ook weer teruggebracht.”

• Ocean Lilly Inn Beoordelingsscore: 9

“Bij aankomst met de boot werden we opgehaald om naar het hotel te gaan. Daar aangekomen stond er een welkomstsapje klaar. De kamer was schoon en comfortabel, evenals het grote, gedeelde balkon. Hier was het 's avonds heerlijk vertoeven. We werden soms wel wat geplaagd door muggen, maar ook daarvoor kon je wat vragen aan het personeel. 's Morgens was er een ontbijtbuffet wat lokale specialiteiten had. Het was niet groots, maar wij hebben er van genoten. 's Avonds kon je deelnemen aan het dinerbuffet. Ook dit was voortreffelijk geregeld. Er was altijd verse vis van de bbq of grill en ook altijd iets van pasta, en uiteraard lokale gerechten. Er was ook de mogelijkheid om van het menu te bestellen. Alle gerechten werden vers gemaakt, net zoals de vruchtensappen die je kon bestellen. Het strand is met 5 minuten lopen te bereiken; hier staan strandstoelen welke je kunt gebruiken. Vergeet vooral je snorkelset niet, want het is hier prachtig om te snorkelen. Wij hebben een onwijs goede tijd gehad en hebben geen enkel minpunt over dit hotel of hun personeel. Iedereen is even vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Het is dat de Malediven veel meer te bieden heeft, maar anders zouden we hier zeker terugkomen.”

• Rasdhoo Wave Blue Beoordelingsscore: 8

“Een grote kamer met goede faciliteiten. We hebben erg genoten op dit plekje! Schoon en dichtbij alles. Ik adviseer je om excursies via het hotel te boeken. Ze weten de beste adresjes voor de beste prijzen. We gingen een avond vissen met de hotel manager en die vis lag die avond door het gezin bereidt op ons bord. Een erg fijn plekje!”

• Trip Villa Beoordelingsscore: 10

“De ruimte, direct gelegen aan het strand, de heerlijke ontbijtjes en vriendelijk personeel! Alam heeft ons een fantastisch verblijf verzorgd, hij was altijd behulpzaam en was bereid om iets extra’s te doen.”

• Ras Village Beoordelingsscore: 8

“Lekker ontbijt Goede ligging”

• Seaside Dhigurah Beoordelingsscore: 10

“Alles, super kamer, atmosfeer en personeel super vriendelijk en behulpzaam”

• West Sands Beoordelingsscore: 9

“Fantastische manager, reageerde van begin af aan op de app, regelde ter plekke alles voor je en kwam regelmatig aan iedereen vragen of alles ok was. Uiteraard prachtige locatie, dicht bij strand, mooie kamers, goed ontbijt. Excursies goed te regelen en goed georganiseerd.”

• Beach Villa Ukulhas Beoordelingsscore: 10

“De locatie, direct aan het strand. De accommodatie schoon en lekker koel. Keuze uit verschillende (ook lokale) ontbijt. En ook de host Isse. Hij heeft ons goed geholpen met excursies en in en uitschenken. Ook konden we een extra nacht bijboeken en mochten we in onze kamer blijven. Alles was gewoon relaxt :)”

• Paguro Beach Inn Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt was lekker. We hadden half pension en het eten was heel lekker.”

• Island scuba inn Beoordelingsscore: 10

“Super vriendelijke eigenaren, schone kamer, heerlijke douche en perfecte ligging! Drinkwater, koffie en thee beschikbaar. Als ik nog een keer naar Dhangethi ga, dan zeker hier! En! Dan ga ik zéker bij jullie een duikcursus nemen! Heel erg bedankt voor het fijne verblijf!”