Alpes-Maritimes Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Le 2 Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooie en rustige locatie in het verkeersvrije gedeelte van Vence. Publiek parkings vlakbij gelegen. Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen.”

• Escondida Beoordelingsscore: 8

“Charmante b &b waar we genoten van lekker weer .vriendelijke info over stad en restaurantjes .”

• Nice Center Room Beoordelingsscore: 10

“Zeer rustig, geen herrie van verkeer en buren”

• Carpe Diem paradise Beoordelingsscore: 8

“de vriendelijkheid en souplesse van de hosts, zo mochten we eerder in- en later uitchecken zonder een enkel probleem”

• Room with a vue Beoordelingsscore: 8

“Zeer goede locatie. Propere kamers. Basic goed ontbijt. Vriendelijke bediening van Fred.”

• La Maison du Frene Beoordelingsscore: 10

“Eén van de meest originele accommodaties die we ooit bezochten met een inrichting die bulkte van de creatieve details. Iedere dag ontdekten we nieuwe zaken die ons verbaasden: originele kunstwerken o.a. van Koons, verwijzingen naar Picasso, fantasierijke sfeerverlichting en een gastheer die wat graag zijn kennis van de regio en zijn liefde voor moderne kunst met ons deelde. Een topadres voor wie het weet te smaken. Hou het vooral stil zodat het onder ons blijft!”

• B&B Villa Blanche Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooie locatie in Cannes. De gastvrouw & gastheer hebben hier iets prachtig van gemaakt, met hart en ziel. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt !”

• “Locatie”

• “de tuin , Cannes zelf, is een geweldige stad.”

• Residence Share Inn Beoordelingsscore: 10

“Goed gelegen, zo in de drukke straat, dicht bij het strand en andere voorzieningen. Een fietstour geboekt om nog meer van Nice te zien (aanrader). Kamers prima, goed bed. Keuken die openbaar was waar we met ons gezelschap konden ontbijten.”