Alpes-Maritimes Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apogia Nice Beoordelingsscore: 7,9

“Goede ligging, goed prijsverhouding, proper, vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt buffet”

• Hôtel Restaurant Le Vanillé Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie, vlakbij het strand, was fantastisch. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was niet groot, maar leuk ingericht en netjes en schoon. Een heerlijk comfortabel bed. Het ontbijt was goed en uitgebreid, zeker voor Franse begrippen. ”

• Mercure Nice Centre Notre Dame Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was iets voor de officiële check in tijd al klaar, ontbijt was zeker voor Franse begrippen OK en de locatie middenin de stad en op tien minuten lopen van de zee is prima. ”

• Hotel Aston La Scala Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging, uitgebreid en goed ontbijt. Vriendelijk personeel. ”

• Hotel Carolina Beoordelingsscore: 9,2

“Personeel en hygiëne ”

• Hotel Lepante Beoordelingsscore: 8,8

“locatie, personeel,ontbijt en de kamer.”

• “Mooie schone kamer. Vriendelijk personeel”

• Best Western Plus Nice Cosy Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Wij waren te vroeg aangekomen bij het hotel. Werden uitstekend geholpen, wij mochten eerder inchecken . Uitstekende hotel medewerkers. Bijzonder dank aan Mr. Siamak. Hij was zeer behulpzaam. Heeft onze verblijf zeer aangenaam gemaakt.”

• Hotel 64 Nice Beoordelingsscore: 9,6

“Prima bedden geluidloze kamers zeer vriendelijk personeel schone kamers en bedden”

• Hôtel Monsigny Beoordelingsscore: 7,5

“Hotel ligt aan de tramlijn. Auto's rijden er niet. Het station ligt op paar minuten loopafstand. Leuk buitenterras. Super ontbijt. Ideale plek om Nice en omgeving te verkennen.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Alpes-Maritimes

gebaseerd op 102.888 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com