Alpes Vaudoises Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel Le Relais Alpin Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie/ stilte”

• Hôtel Les Sources Beoordelingsscore: 7,5

“Leuke plaats en mooi hotel om te verblijven voor als je in de winter gaat wintersporten.”

• Auberge Le Manoir sàrl Beoordelingsscore: 5,4

“goede bedden, goede schoonmaak en douche, elke dag schone handdoeken en toiletartikelen”

• Alpe Fleurie Hôtel & Restaurant Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was in orde en het personeel was vriendelijk, maar ik boek steeds een hotel met restaurant en dat was gesloten, men heeft wel op voorhand verwittigd, maar het blijft een gemis dat men op zoek moet naar eten. Wel een mooie kamer en een mooi terras.”

• Hôtel La Tour d'Aï Beoordelingsscore: 8,3

“Heerlijk ontbijt met vers brood. Je kunt parkeren naast het hotel. Het personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een kamer met balkon, dat erg groot is en een mooi uitzicht biedt op de omgeving. Genoeg eetgelegenheden in de buurt.”

• Hotel Restaurant Les Lilas Beoordelingsscore: 5,8

“Het ontbijt is niet uitgebreid. Een omelet en choco en confituur met héél hard brood . Maar de bediening was toen wel vriendelijk. Daar het restaurant gesloten was, hebben wij over het station een Italiaans restaurant gevonden waar men wel goed kon eten!!!!!!! Dit hotel zou een geweldig hotel kunnen zijn, SPIJTIG!!!!!”

• Hôtellerie Franciscaine Beoordelingsscore: 8,3

“wie van sober, vriendelijk, en kloosterlijk leven houdt komt geheel aan zijn trekken. geen tv, wel aardige, tegemoetkomende mensen.”

• Hôtel Le Grand Chalet Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt uitstekend, vriendelijk personeel”

• Hotel Central Résidence Beoordelingsscore: 10,0

“We hadden geboekt voor bijgebouw, maar kregen een geldige kamer op 6e etage met balkon. Uitzicht op bergen en het meer bij Montreux. Zelfs het ontbijt kregen wij gratis van manager.”

• La Dent-du-Midi Hôtel & Restaurant Beoordelingsscore: 8,8

“Hotel voldeed aan de verwachtingen. Goede kamer en ontvangst. In de ochtend is er een verzorgd ontbijt. Personeel is behulpzaam.”

De 10 beste hotels in: Alpes Vaudoises

gebaseerd op 6.940 hotelbeoordelingen op Booking.com