2. anmeldelser av hoteller i Østerrike
  3. anmeldelser av hoteller i Østerrike
Arlberg Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Moose Lodge Omtalescore: 10

«Nytt og gjennomført.»

• Apart-Hotel Laurus Lech Omtalescore: 10

«Top Lage»

• apart-BERGLIEBE Omtalescore: 9

«Fleksibel frokost. Vi bestilte bare ferske, grove rundstykker. Bra kjøkkenutstyr samt glass, kopper og tallerkener.»

• ArlbergResort Klösterle Omtalescore: 9

«Flott og relativt nytt anlegg på et rolig sted. Kort kjøretid med bil til Stuben, Alp Rauz, St Christoph, Zürs, Lech og St Anton. Det går også skibuss som har stopp rett utenfor anlegget. Anlegget har et flott spa og badeanlegg til fri benyttelse av gjestene»

• Bachmann Appartements Omtalescore: 10

«At det kunne bestilles ferskt bakverk i resepsjonen, som sto på døren om morgenen og Spa-avdelingen i kjelleren.»

• Villa Chiara Omtalescore: 5

«Ligger veldig sentralt, nære sentrum og heiser. Eget bad på alle rom.»

• Omaela Apartments Omtalescore: 10

«Vi kom på en søndag og ble møtt med verdens største smil og ble møtt i det vi gikk ut av bilen i parkeringshuset. Vi ble møtt med en meget ren og ryddig leilighet som hadde alt vi trengte! Var opp til all forventning og mer enn det. På badet lå det hjemmelagde sminke pads som jeg kunne ta med meg hjem når vi dro. Det var spill vi kunne låne, nybakt brød på døra hver morgen, 150 meter til nærmeste skiheis og et vertskap som svarte på alt vi lurte på. Anbefales på det sterkeste, og en skikkelig spa følelse i en hel uke slo ikke feil!»

• Hotel Pension Kirchplatz Omtalescore: 10

«Vi har besøkt hotellet tidligere, og det er utmerket til en god skiferie i området. Vertskapet Katharina og Fabian tar godt vare på oss, og vi skal helt klart tilbake!»

• Mountain Spa Residences Omtalescore: 10

«Sjåføren til og fra skiheisen. 10/10»

• «Absolut topp»