Alta Badia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Pension Garden Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Flott beliggenhet, strålende personal, meget rent sted, nydelig mat - anbefales! Vi kommer gjerne tilbake😀»

• Albergo Pradat Poeng fra gjester: 10,0

«Utrolig hyggelig personale. Flotte rom. Perfekt beliggenhet. »

• Garni Reutlingen Poeng fra gjester: 10,0

«Gjestfriheten og rausheten »

• Posta Zirm Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Hotellet var utmerket. Det kostet mye, men levde opp til forventningene. Meget hyggelig personalet, god service, varierende og innholdsrik frokostbuffet og rene, komfortable og store rom. Gratis leie av helt brukbare offroadsykler trekker opp. Parkering i hotellets garasje. Vi bodde her i tre netter og var veldig fornøyd»

• Pensione Sellablick Poeng fra gjester: 9,6

«Bra frokost,trivelig vertskap. Fantastisk utsikt og beliggenhet for tur/trening og mc-turer.»

• Garni Reutlingen Poeng fra gjester: 10,0

«Gjestfrie, koselige personal. Vi er veldig fornøyd med det overnattingstedet.»

• Hotel Mezdì Poeng fra gjester: 9,6

«Hotellrommet var stort og moderne. Betjeningen var alltid smilende og hjelpsomme. Vi følte oss velkomne hele veien. Maten var veldig bra og variert. Beliggenheten er fantastisk i forhold til naturopplevelser. Wellness avdeling med sauna perfekt for avslapning etter å ha vært på tur om dagen. Svømmeavdelingen passer nok best for barn.»

• Hotel Belvedere Poeng fra gjester: 8,8

«Traumhafte Lage in den Bergen. Freundlicher Service. Kurzfristige und perfekte Behandlung im Spa durch Elena. Hervorragendes und vielseitiges Speisenangebot.»

• Garnì La Tranquillitè Poeng fra gjester: 10,0

«Sentralt beliggende hotel i Corvara med gratis parkering rett utenfor døren og serviceinnstilt vertskap.»

De 30 beste ferieboligene i Alta Badia

basert på 6 314 omtaler av ferieboliger på Booking.com