Alta Valtellina Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Piccolo Tibet Poeng fra gjester: 9,2

«Super Lage. Sehr nettes Personal. »

• Eden Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Størrelsen på rommet og dusjen»

• Hotel Pontiglia Poeng fra gjester: 9,6

«Bra beliggenhet , personalet god mat.»

• Hotel Cristallo Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig personale. Fikk god informasjon om regionen. God frokost og gode senger.»

• Albergo Silene Poeng fra gjester: 7,1

«Parkering og beliggenhet. »

• Alexander Charme Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var utmerket og hadde godt utvalg. Rommene var svært renslige og sengene komfortable. Personalet var veldig imøtekommende, hyggelige og svært hjelpsomme. Hotellet var plassert i fredelige omgivelser. Det gikk ofte gratisbusser til og fra sentrum. Flott restaurant med godt utvalgt.»

• Hotel Bivio Poeng fra gjester: 8,0

«God seng. Frokost var god. Flott med parkering i parkeringshus. Sentral plassering - trengte ikke å bruke bilen etter at vi ankom.»

• Hotel Teola Poeng fra gjester: 7,1

«Enkelt og greit hotel. Fin beliggenhet og hyggelig personale. Rent og pent og ikke noe å utsette. Ok rom, litt harde senger etter vår smak.»

• Hotel Interalpen Poeng fra gjester: 9,2

«Utrolig service minnes personale. Fikk gratis nistepakke til turen vår, da vi spurte om det var mulig å smøre med litt mat fra frokosten. God frokost, hvor de lagde eggerøre, omelett, pannekaker etc hvis du ville bestille det i tillegg til det som var på bufeet, som de serverte ved bordet. God kaffe. Deilig innendørs badeavdeling med lite svømmebasseng, sauna, steambad og boblebad. Kostnadsfri bruk for gjester.»

• Bait de Angial Poeng fra gjester: 8,8

«For et sjarmerende sted. Damen som tok i mot oss kunne kun italiensk, men med litt gestikulering og kroppsspråk var dette ikke noe problem. Stedet ligger øde til. Så vi valgt å spise middag på hotellet. Styr unna husets hvitvin, men ellers var det supert! Vi fikk også servert en liten aperitiff før middagen. God mat til veldig god pris :-) Frokosten var også meget god. Bedre enn mange av de store hotellene vi hadde vært på tidligere. Rommene var fine med et flott bad. Siden det lå så øde var det helt stille der om natten.»

De 30 beste hotellene i Alta Valtellina

basert på 40 303 hotellomtaler på Booking.com