Alto Alentejo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Castelo de Vide Beoordelingsscore: 10,0

“Een mooi zwembadje, vraag een kamer met balkon dat is €5 meer maar de moeite want dan heb je zicht op de bergen en de vallei. Nette kamers en een goed ontbijt.”

• Pensão Destino Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi oud station wat erg leuk ingericht is. Vriendelijk ontvangst en een lekker ontbijt! Aanrader om hier te overnachten!”

• Convento Da Provenca Beoordelingsscore: 8,3

“Kamers oké, conventa ingericht als museum, aangenaam verblijf, totale rust, auto wel nodig ligt nogal afgelegen.”

• Pousada Mosteiro do Crato Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie accomodatie,mstadje ligt wel afgelegen. Mooi kamer en badkamer. Fijn zwembad. Goed restaurant en prima ontbijt. Goede bedden. Mooi uitzicht. Giede airco en geen geluidsoverlast. Voldeed aan de verwachtingen.”

• Monte Filipe Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“goede locatie om omgeving te bezoeken o.a Marvao. Verder heerlijk buitenzwembad.”

• Hotel Rural Monte da Provença Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer kleinschalig, maar groots, luxe en erg smaakvol opgezet. De eigenaresse is duidelijk erg betrokken bij het complex. De omgeving is prachtig. Wij waren graag nog langer gebleven!”

• Hotel José Régio Beoordelingsscore: 10,0

“Alles hotel , de stad”

• El-Rei Dom Manuel Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“lekker ontbijt, ook diner was zeer goed . Prachtig zicht”

• Hotel D. Luis - Elvas Beoordelingsscore: 8,8

“de kamer was schoon, bedden waren goed,ontbijt prima”

• Hotel Sao Joao De Deus Beoordelingsscore: 10,0

“Een opmerking van het balipersoneel; *this is your home now* hierdoor voelden we ons thuis en op ons gemak. Het zwembad was heerlijk”

De 30 beste hotels in: Alto Alentejo

gebaseerd op 22.313 hotelbeoordelingen op Booking.com