Alto Campoo Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Posada Rural Lindos Sueños Beoordelingsscore: 10,0

“Goede locatie, heel mooi en smaakvol ingericht. Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaresse. Goede prijs/kwaliteit verhouding.”

• Hotel Vejo Beoordelingsscore: 5,4

“De prijs was ok.”

• Complejo Puente Romano Beoordelingsscore: 10,0

“Een zeer rurale inplanting met een zeer goed restaurant voor het avondeten, waarbij er een zeer brede waaier is aan maaltijdkeuze. Waarlijk aan te bevelen. Zeer vriendelijke bediening zowel ontvangst en personeel. Rust en stilte zijn zeker een troef voor de zaak. Bijzonder goede inplanting voor de uitstappen en de wandelingen in de omgeving . Parking bij de deur. Zeer propere en nette kamers en goed verwarmd. Alle dagen verse linnen.”

• Hotel San Roque Beoordelingsscore: 8,5

“ruime kamer net”

• Hotel Abrego Reinosa Beoordelingsscore: 5,8

“Het was er erg rustig, ook rustige buurt. We waren er enkel voor 1 nachtje om de grotten van Altamira te bezoeken”

• El Montero Beoordelingsscore: 10,0

“Heel fijn hotel! De kamers zijn comfortabel, ruim, schoon en heel mooi ingericht! De eigenaren zijn super aardig en behulpzaam! Het ontbijt & de service is fantastisch! Fijn terras, tuin en zwembad! We hopen ooit nog eens terug te komen, adios!”

• Hotel La Corza Blanca Beoordelingsscore: 7,9

“Lekker ontbijt!”

• Complejo Puente Romano Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtige omgeving en je wordt hartelijk ontvangen. Ook konden de kinderen zwemmen in het zwembad terwijl we niet wisten dat die er was, anders hadden we misschien een dag langer gebleven. M.a.w. een 8,8 op de schaal van 10.”

• Posada Villa Rosa Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer rustige omgeving met voldoende parkeergelegenheid. Hele aardige en vaardige juffrouw bij de receptie. Leuk dat er sprake is van een sauna en een whirlpool waar je privé gebruik van kunt maken. Er hangt een joekel van een tv met prima beeld in de slaapkamer.”

• Hotel Rural Las Encinas Beoordelingsscore: 7,5

“Gastvrijheid”

De 1 beste vakantiewoningen in: Alto Campoo

gebaseerd op 13 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Alto Campoo