Amazonewoud Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Saint Paul Beoordelingsscore: 8,8

“Goede prijs kwaliteit verhouding, lekkere verkoeling in het zwembad (niet heel groot, maar heel fijn na 4 dagen jungle). Kamers zijn ruim en schoon. Bedden liggen lekker. Locatie is goed, 2 blokken van het theater.”

• Hostel Manaus Beoordelingsscore: 10,0

“Alle beschrijvingen kloppen. Plus punten voor super meweekende en aardige personeel: echt geweldig”

• Express Vieiralves Beoordelingsscore: 6,7

“Vriendelijk personeel. Dicht bij verschillende eetgelegenheden Bracht ons direct in contact met personen om tour door de amazone te doen.”

• Hotel São Paulo Beoordelingsscore: 8,8

“Aardige staf, 10 minuten lopen naar oude centrum, goede airco”

• Hotel do Largo Manaus Beoordelingsscore: 5,0

“De locatie.”

• Nobile Suites Manaus Airport Beoordelingsscore: 6,7

“We hadden dit hotel geboekt omdat we laat op het vliegveld aankwamen en de volgende dag weer werden opgepikt voor onze reis naar de Amazone, voor dit doel was het een goed hotel. Niet duur, prima kamers.”

• Juma Amazon Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige lodges, met heel vriendelijk personeel. De bungalows waren mooier dan we hadden verwacht. Het zwembad in de rivier is te gek, het eten is lekker. En de meeste activiteiten ook heel cool. Aapjes lopen er gewoon rond. Dolfijnen hebben we gezien. Kids vonden het super. Weinig last gehad van muggen.”

• Taj Mahal Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Personeel behulpzaam”

• Boutique Hotel Casa Teatro Beoordelingsscore: 7,9

“Dakterras met prachtig uitzicht”

• Intercity Manaus Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt was SUPER . Grote kamers.Engelssprekend personeel uitermate vriendelijkl Het beste hotel prijs/ kwaliteit. wij maakten een boottocht en de rest van de bagage mocht in de opslagruimte blijven staan. Late check out zonder problemen.”

De 30 beste hotels in: Amazonewoud

gebaseerd op 20.485 hotelbeoordelingen op Booking.com