Ancash Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Lazy Dog Inn Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is prachtig: middenin de Andes. Het personeel is fantastisch. Wij kwamen de eerste dag aan na etenstijd maar het personeel had eten voor ons bewaard en klaargezet op onze kamer. De kamer zelf was erg knus met een open haard, grote en comfortabele zithoek en veel lokale kunst aan de muur. ”

• Llanganuco Mountain Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“De locaties”

• Akilpo Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel is geweldig! De 2 jongens/mannen aan de balie staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Zo hebben ze ons erg goed geholpen met dagtours en het zelf plannen van de santa cruz. Daarnaast erg blij met de kampeerspullen, allemaal degelijk spul! ”

• Ebony Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Super locatie !! Op het plaza des armas. Erg vriendelijk personeel, na uitchecken mochten we de bagage op de kamer laten en zelfs de kamer nog gebruiken! Wi-Fi verbinding goed. Goed ontbijt !”

• The Hof Hostel Beoordelingsscore: 6,2

“Prachtige locatie en aardig personeel”

• Sosa House Beoordelingsscore: 7,1

“Prima prijs/kwaliteit. We konden al eerder inchecken en kregen een tijdelijke kamer (geen extra kosten). Daarnaast konden we bagage opslaan en na uitschenken tevens nog gebruik maken van de douche (voor meerprijs van 5 soles per persoon). ”

• Hotel & Bungalows Villa Valencia Beoordelingsscore: 8,8

“Het hotel is een prachtige rustige oase in de drukke stad, het personeel is erg vriendelijk, het ontbijt is veel en goed, heerlijke douche.”

• La Casa de Zarela Beoordelingsscore: 10,0

“Sfeervol hostel! Zeer verzorgd met oog voor detail. Fantastische Thaise keuken. Zarela is enorm gastvrij. Kortom een heerlijke plek om te zijn.”

• Hostal Mirador Andino Beoordelingsscore: 6,7

“Lekker ontbijt met erg goede service Prettige ligging, aan een leuk plein Kleine winkel en wasserette in de buurt”

• Caroline lodging Beoordelingsscore: 9,6

“Gezellig en goedkoop hostel in Huaraz. Aardig personeel, heet water in de douche en oké ontbijt.”

De 30 beste hotels in: Ancash

gebaseerd op 4.651 hotelbeoordelingen op Booking.com