1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hotell i Andalucía
Andalucía Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• NH Collection Amistad Córdoba Poeng fra gjester: 9,6

«Super Lage tolles Ambiente »

• Hipotels Sherry Park Poeng fra gjester: 8,8

«Hyggelig personale og god frokost.»

• TRH Mijas Poeng fra gjester: 6,7

«Romslig hotell tett ved bysentrum. Og parkeringsmuligheter utenfor.»

• Medplaya Hotel Pez Espada Poeng fra gjester: 10,0

«Vi syns Pez Espada er et stilig hotell, gode senger, godt renhold. Veldig fornøyd med restauranten som serverer nydelig frokost-og middagsbuffet. Hyggelig med underholdning på kveldene. Hotellets beliggenhet med flott hage, og tett inntil strandpromenade og strand, passet også veldig bra for oss. Det er her vi vil bo neste gang vi besøker Torremolinos!»

• Venecia Poeng fra gjester: 4,6

«Sengene var gode å ligge i. Hotellet hadde fin beliggenhet, like ved stranda og gågata. Bra rengjøring på rommet.»

• Abades Nevada Palace Poeng fra gjester: 10,0

«bra frokost flott arbeider»

• Molina Lario Poeng fra gjester: 9,6

«Sentral beliggenhet. Veldig hyggelig personale og nydelig rom. Har hatt et opphold på dette hotellet tidligere og kommer gjerne igjen»

• Enfrente Arte Poeng fra gjester: 9,5

«Frokosten var spesiell og god, Alle de morsomme stedene å sitte ned ute og inne i fredelige omgivelser. Overraskelser rundt hvert hjørne.»

• Hotel Eliseos Poeng fra gjester: 6,2

«Resepsjonisten tok godt i mot oss - framifrå service. Daglegreinhald på rommet var bra !!»

• Medplaya Hotel Riviera - Adults Only Poeng fra gjester: 10,0

«Hotellet er for voksne. og deet var veldig voksent. Mest pensjonister og eldre mennesker jevnt over. Helt ok når vi var innom to døgn. Hotellet er rent og superflott og herlig beliggenhet ved stranda og med utsikt over havet :) Frokosten vet jeg ikke da vi ikke spiste frokosten noen av dagene»

De 30 beste hotellene i Andalucía

basert på 1 430 053 hotellomtaler på Booking.com