Anhui Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Vriendelijk ontvangst. ”

• Koala International Youth Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“Goede locatie, vlakbij treinstation. Behulpzaam personeel. ”

• Xianju Theme Inn Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige locatie aan de rivier en er vriendelijk personeel”

• Cather of The Light Youth Hostel Beoordelingsscore: 7,1

“Het is een van de gezelligste hostels (de algemene ruimte) die ik ooit zag. Het personeel was top. ”

• Xigu Resort - Huangshan Beoordelingsscore: 7,9

“De gastheer en gastvrouw waren erg behulpzaam. Ze brachten ons overal naartoe en regelden alles voor ons! Zeker de moeite waard!”

• Pullman Hefei Wanda Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel met prima faciliteiten.”

• Huangshan 1314 Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Behulpzame uitbaters Mooie kamer, fijne badkamer Goed gelegen om de Yellow Mountain te bezoeken”

• Huangshan Yupinglou Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie zondsopgang en zondsopgang te zien, zeer vriendelijk personeel, goed restaurant Nette verzorgde hotelkamer”

• Huangshan Paiyunlou Hotel Beoordelingsscore: 3,8

“Mooie plek op de berg”

• Cheng Jin Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer goed gelegen hotel direct naast het buisstation. De medewerkers bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam en een paar spraken een paar woordjes Engels. Een dame sprak perfect Engels en kon ons van alle informatie voor de trips naar de bergen voorzien. De kamers zijn redelijk ruim en modern ingericht. De bedden waren goed. Ontbijt was ook prima (toast, gebakken ei) en vers fruit. Wij waren doordeweeks 2 nachten in het hotel zijn in de ochtend pas tegen 9.30 uur met de bus vertrokken en hadden daardoor helemaal geen wachttijden bij de kabelbaan. De laatste dag gingen wij met de bus naar Tunxi. Een medewerker van heet hotel bracht ons naar het busstation en zorgde ervoor, dat wij direct bij de goede bus terecht kwamen.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Anhui

gebaseerd op 2.074 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com