Anhui Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Koala International Youth Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“Goede locatie, vlakbij treinstation. Behulpzaam personeel. ”

• Cather of The Light Youth Hostel Beoordelingsscore: 7,1

“Het is een van de gezelligste hostels (de algemene ruimte) die ik ooit zag. Het personeel was top. ”

• Xianju Theme Inn Beoordelingsscore: 6,7

“Service van Bing!”

• “Prima kamer Behulpzaam personeel Toplocatie”

• Mild Spring Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Heel fijne locatie, vriendelijk personeel en de kamer was ruim en licht.”

• Huangshan 1314 Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Behulpzame uitbaters Mooie kamer, fijne badkamer Goed gelegen om de Yellow Mountain te bezoeken”

• Huangshan Yupinglou Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie zondsopgang en zondsopgang te zien, zeer vriendelijk personeel, goed restaurant Nette verzorgde hotelkamer”

• Huangshan Paiyunlou Hotel Beoordelingsscore: 3,8

“Mooie plek op de berg”

• Cheng Jin Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer goed gelegen hotel direct naast het buisstation. De medewerkers bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam en een paar spraken een paar woordjes Engels. Een dame sprak perfect Engels en kon ons van alle informatie voor de trips naar de bergen voorzien. De kamers zijn redelijk ruim en modern ingericht. De bedden waren goed. Ontbijt was ook prima (toast, gebakken ei) en vers fruit. Wij waren doordeweeks 2 nachten in het hotel zijn in de ochtend pas tegen 9.30 uur met de bus vertrokken en hadden daardoor helemaal geen wachttijden bij de kabelbaan. De laatste dag gingen wij met de bus naar Tunxi. Een medewerker van heet hotel bracht ons naar het busstation en zorgde ervoor, dat wij direct bij de goede bus terecht kwamen.”

• Huang Mountain Wangfeng Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“We kregen goed advies voor wandelroutes. Ook konden we met alle vragen bij het personeel terecht en werden we goed geholpen. Erg vriendelijk en persoonlijk contact.”

De 4 beste vakantiewoningen in: Anhui

gebaseerd op 167 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Anhui