Provincie Antalya Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Elegance East Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Perfecte ligging op de grens tussen old en new town. Koninklijke inrichting en service, fantastisch verblijf gehad !”

• Sky Kamer Hotel Antalya Beoordelingsscore: 5,8

“Ik vond locatie van het hotel echt super! Ook heel dicht bij het water. Mooie kamer niet zo ruim. ”

• Selinus Beach Club Hotel Beoordelingsscore: 4,6

“Strand”

• Bilem High Class Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“In orde”

• Hotel Celentano Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer schoon .super locatie aan de bierstraten”

• Lemon Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Basic hotel met dito kamers. Onze kamer was klein maar ruim genoeg en proper. Het hotel ligt in een buitenwijk van Antalya, aan een drukke baan maar daar hoor je gelukkig binnen niks van. Het ontbijt is ook basic maar er is genoeg keuze. Het zwembad zag er goed uit, ligt aan de achterkant van het gebouw, maar wij waren op doorreis en hebben er dus geen gebruik van gemaakt. Het personeel is vriendelijk. Wij kregen eerst een kamer toegewezen op de 1e verdieping maar die stonk naar sigarettenrook. Op ons verzoek kregen we zonder probleem een andere kamer een verdieping hoger. De receptionist heeft ons telkens geholpen met onze koffers. Voor wat je betaalt in dit hotel krijg je zeker voldoende terug!!”

• “keuken was goed en de service ook.”

• Cimen Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Ontbijt goed”

• Mevre Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt het was goed locatie was zeer goed kort bij centrum kort bij de oude stad mijn kamer was zeer ruim elke dag werkt het schoongemaakt”

• Alp Paşa Hotel Old Town Beoordelingsscore: 6,2

“Locatie”