Antiparos Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Eleni's Rooms Poeng fra gjester: 7,5

«Flotte rom og god service. Kjekke folk, besørget transport til og fra havna. »

• Aegeo Inn Poeng fra gjester: 9,6

«Serviceinnstilt og vennlig vertspar som lot deg føle deg velkommen. Rene håndklær og sengetøy hver dag.»

• Pavlos Place Poeng fra gjester: 10,0

«Pavlos og Dina m/familie og stab er de perfekte verter. Ingen over, ingen ved siden. De er alltid smilende, varme og servicemindede. Jeg har aldri følt meg så hjemme på et hotell noen gang. Hvis du er ute etter luksus, så er ikke dette stedet. Her er det enkelt, hjemmekoselig og tusen ganger mer sjarmerende enn noe luksusresort. Det er utrolig rent overalt. Alle som jobber her smiler og er blide uansett hvor mye de har å gjøre, her er det mange som har noe å lære. Maten er det beste jeg har fått av gresk kjøkken👍. Et stort utvalg av god hjemmelaget mat. Pavlov tar deg med og viser deg alle råvarene og rettene før du bestemmer menyen. Hotellet har perfekt beliggenhet: nær hovedgaten, men langt nok unna til å slippe støyen og varmen. Det er deilig bris i restauranten. Stranden ligger 5 minutter unna. Hele familien gleder seg til å komme tilbake hit❤️»

• Chrysa Poeng fra gjester: 10,0

«Super sentral, men likevel stille og rolig beliggenhet. 100% rent. Svært vennlig og hjelpsomt personale, tok I mot ved ferja og ville deg bare vel. Enkel og god standard, for oss midt I blinken! Dette stedet er verd hver krone og øre!!! »

• Kostas Teacher Apartment Poeng fra gjester: 10,0

«Eieren en veldig hyggelig mann som hjelper til med stort og smått uansett når man måte trenge det; anbefaling av restauranter, pick up på havnen ect. Studio leiligheten vi hadde lå rett ved gå gaten, og 5min gange fra stranden. Leiligheten er ren. Det er enkelt innredet, og byr på god plass og et lite kjøkken. Vi er veldig fornøyd med vårt opphold, og kan absolutt anbefale dette stedet til andre. »

• Hotel Begleri Poeng fra gjester: 9,6

«Perfekt beliggenhet til både strand og gågata. Koselige og behjelpelige eiere. Bor der gjerne igjen. »

• Kastro Antiparos Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig vertskap. Rolig og god atmosfære.. Ryddig og rent, fantastisk frokost i hyggelig atmosfære. Vi hadde et fantastisk opphold der. »

• Nicolas Studios Poeng fra gjester: 8,3

«Stor, ren og delikat leilighet, til en fin pris.»

• Hotel Antiparos Poeng fra gjester: 9,5

«God service hvis du ikke er avhengig av døgnåpen resepsjon. Rent og autentisk Hotel med enkel men meget god standard hvis du er mest opptatt av: god valuta for pengene, bra beliggenhet, rent, størrelse på rommet, stille og veldig hyggelige eiere 😊😊😊»

• Korali Hotel and Apartments Poeng fra gjester: 7,1

«Grei pris og beliggenhet»

De 5 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Antiparos

basert på 242 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com

Se alle overnattingssteder i området Antiparos