Antwerpen (provins) Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Antwerp City Hostel Poeng fra gjester: 9,2

«Nette Leute, Top-Lage»

• Boomerang Antwerp Poeng fra gjester: 7,9

«Jeg likte prisen på hostelet. Til å være så sentrumsnært som det var. Butikker lå ikke langt ifra og det var kort vei til det meste.»

• Hotel Fauwater Poeng fra gjester: 9,2

«Meget hyggelig personale»

• The ASH Poeng fra gjester: 8,8

«God seng»

• Quality Hotel Antwerpen Centrum Opera Poeng fra gjester: 7,5

«God beliggenhet i Antwerpen, sentralt, uten å ligge i støyende til. Jeg hadde et stort rom i sjette etasje, med komfortanbel seng, og bra størrelse på badet. Rent og pent overnattingssted, og god service fra personalet.»

• Century Hotel Antwerpen Centrum Poeng fra gjester: 7,5

«Veldig hyggelig personale. Super WiFi.»

• HotelO Kathedral Poeng fra gjester: 8,8

«Rommet var utrolig kult utformet og det gav et morsomt preg. Det lå midt i smørøyet. Så helt supert. Bor der gjerne igjen. Husk pakk litt lett når du skal finne hotelle, for du må parkere litt unna. Ikke noe problem, men det er en bit å gå fra div. parkeringshus på brostein. Men alt i alt er det bare bagateller. En super natt. Sengen var super god.»

• Hotel Diamonds and Pearls Poeng fra gjester: 9,6

«Utrolig morsomt lite hotel. I en smal bygning med sjel. Fantastisk seng og god frokost. Vi slappet virkelig av i dette lille hotellet. Som var av en egen morsom karakter. Dette vil jeg absolutt anbefale til andre. Ligger sentralt og har noe eget over seg. Vel verdt en overnatting eller to.»

• Theater Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Stort rom, ekstra puter. God frokost. Gunstig beliggenhet.»

• Antwerp Inn Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Det lå perfekt plassert for min jobb på Universitetet i Antwerpen. Har en veldig bra restaurant for lunch og middag. Veldig hyggelig betjening i respsjonen. Stille og flott rom mot bakgården slik at jeg unngikk støy fra det store byggeprosjektet som for tiden gjennomføres like på utsiden av hotellet.»

De 30 beste ferieboligene i Antwerpen (provins)

basert på 16 193 omtaler av ferieboliger på Booking.com