2. Hotelbeoordelingen Jordanië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Gouvernement van Akaba
Gouvernement van Akaba Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Wadi Rum Sights Camp Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was goed. Het avondeten (was inclusief) was zeer smakelijk. We hebben een tour van 4 uur bijgeboekt, dat was onvergetelijk. Niet goedkoop, zeker de moeite waard. Hashem en familie, bedankt.”

• ROYAl WADI RUM CAMP Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie met heel vriendelijke gastheren. Alles was heel goed geregeld en we werden heel vlot geholpen met al onze vragen. De gastheer heel makkelijk bereikbaar en de communicatie verliep vlot. Een lekker uitgebreid diner en achteraf een fijne gezellige sfeer rond de kampvuur met de gastheren en de rest van de gasten.”

• Diamond Wadi Rum Luxury Camp Beoordelingsscore: 10

“Gastvrijheid Kamelentrip Locatie Flexibiliteit”

• Bedouins Inn Village Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. Toplocatie.Heeelijk ontbijt, goed restaurant.”

• Beduin Star Trail Camp Beoordelingsscore: 10

“- prachtig gelegen in mooi, rustig deel wadi rum - kleinschalig kamp - erg vriendelijk personeel - heerlijk eten, deels traditioneel bereid. - tip: boek een jeep-tour!”

• “Toffe b&b prima locatie dichtbij de zee heel leuk dat je ook duik lessen kan boeken. De mensen zijn ook super vriendelijk. De kamer was ook prima er was airco aanwezig wat fijn is!”

• Bedouin Garden Village, hotel Dive Beoordelingsscore: 9

“De locatie is perfect, de straat oversteken en dan ben je op het strand. Je kan prachtig snorkelen vanaf het strand, veel prachtige vissen. Personeel is aardig en behulpzaam. Er is ook een duikschool aanwezig.”

• joy of life Beoordelingsscore: 10

“Hoewel het een "basic" kamp is, is alles aanwezig om volop te kunnen genieten van een verblijf ver weg van de "bewoonde" wereld en dit in een werkelijk schitterende omgeving. Het kamp wordt gerund door een plaatselijke bedoeïenfamilie (behorend tot de stam die in Wadi Rum woont) die er alles aan doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Lekker ontbijt en diner, basic voorzieningen die echter ruimschoots voldoen aan hetgeen je mag verwachten van een tentenkamp in de woestijn. Zeer vriendelijke, zeer open en met een vleugje humor ingestelde gastheren. De door hen aangeboden en zo goed als obligate jeeptour (die je moet maken om een idee te krijgen van de uitgestrektheid van het gebied) voerde ons naar de grens met Saoudi-Arabië. Weg van de meeste jeeps die de "klassiekers" van Wadi Rum aandoen. 's Middag voorzag onze chauffeur Naif ons van een ter plekke bereide smakelijke warme lunch. De dagvullende jeeptoer was een unieke belevenis, net zoals het verblijf in Joy of Life.”

• Rum Angel Camp Beoordelingsscore: 8

“De kamer was prettig en we hebben er goed geslapen.”

• Darna Divers Village Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel. Goede ligging dichtbij strand. Proper zwembad.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Gouvernement van Akaba

gebaseerd op 9.798 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com