Arequipa Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Le Foyer Hostel Arequipa Beoordelingsscore: 9,2

“De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was heerlijk en fijn op het dakterras. De locatie is heel goed, dichtbij het centrum.”

• Hoteles Riviera Mansion Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer klantvriendelijk personeel”

• Llahuar Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige locatie, waar je na een mooie wandeltocht heerlijk kunt bijkomen in een van de hot springs. ”

• El Albergue Español Backpackers Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie was prima! ”

• Catedral Beoordelingsscore: 8,8

“Erg mooie locatie, super vriendelijk personeel, ontbijt ook erg lekker. Onze bagage kon ook veilig bewaard worden terwijl wij bezig waren met een trek en al uitgecheckt waren. Mochten zelfs van het mooie dakterras gebruik maken terwijl wij op onze bus aan het wachten waren.”

• Casa de Avila Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie is super, net buiten het centrum maar toch heel centraal. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijten in de tuin is iets bijzonders, een aanrader! Fantastische douche een heerlijke kamer.”

• La Casa de Santiago Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie accomodatie op een prachtige plek. Heerlijk ontbijt, met meerdere keuzes beleg. Er zijn grote kamers met comfortabele bedden. En een warme douche!”

• Terramística Arequipa - Monasterio Beoordelingsscore: 8,3

“We mochten vroeger inchecken dan voorzien. Mooie ruime moderne kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. De bagage kon vier dagen gratis gestockeerd worden tijden onze trekking in de Colca Canyon. Het hotel is zeer centraal gelegen.”

• Villa Pastor Beoordelingsscore: 7,1

“Fijne ontvangst! Lekker warm water”

• Camana Suites Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Prima bed mooie kamer”

De 18 beste vakantiewoningen in: Arequipa

gebaseerd op 440 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Arequipa