Asturias Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Baltico Poeng fra gjester: 5,8

«Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. »

• Hotel Restaurante Playa de Las Llanas Poeng fra gjester: 4,6

«Selve rommet. »

• Don Pedro Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk mottakelse. Fantastisk service. Utmerket beliggenhet. 3 stjernes hotell, som burde vært oppgradert til 5 stjernes. Vertinnen er utrolig trivelig. Hun gjør at gjesten føler seg mere enn velkommen, og spesiell. Hotellet anbefales på det sterkeste. »

• Hotel Casa Vieja del Sastre Poeng fra gjester: 9,2

«Sted med sjel. Huset var som et museum for skredderier. Navnet betyr den gamle skredder.»

• Palacio Arias Poeng fra gjester: 7,1

«Beliggenhet »

• Hotel Avenida Poeng fra gjester: 8,3

«Sentralt. Hyggelig hjelpsom betjening.»

• Gran Hotel España Atiram Hotels Poeng fra gjester: 8,3

«Veldig gode senger og puter. Veldig bra rom men litt slitasje på badet. Renholdtspersonalet skiftet hver dag håndklærne tross for at vi ikke la de på gulvet, noe som betydde at vi kunne bruke de samme for å spare miljøet,»

• Hotel & Spa María Manuela Poeng fra gjester: 10,0

«Vi reserverte opphold med middagsbuffet og adgang til thermal spa. Veldig bra mat og en deilig opplevelse i bassengene.»

• Gran Hotel del Sella Poeng fra gjester: 9,0

«hotellet hadde en fantastisk beliggenhet. Koselig spasertur inn til sentrum. God anbefaling for spisested .Flott restaurant og bar på hotellet også ,med utsikt til den vakre stranden.»

• Hotel Campoamor Poeng fra gjester: 8,0

«Veldig gode senger. Sentral beliggenhet. Kort vei til parkeringshus. Hyggelig og hjelpsomt personale. Grei frokost»

De 30 beste hotellene i Asturias

basert på 193 107 hotellomtaler på Booking.com