Großglockner-Grossvenediger Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Zöschgenhof Beoordelingsscore: 9,2

“Super vriendelijk en warme mensen!”

• “Panorama Vriendelijk personeel ”

• Hotel Goldried Beoordelingsscore: 7,1

“De rust in het hotel, vriendelijke receptie, goede informatie in de hal, kamers schoon.”

• Hotel Hinteregger Beoordelingsscore: 9,6

“Onverwacht interieur, heel stijlvol, prachtige tuin met ook alweer heel veel smaak ingericht, lekkere keuken, luxueus ontbijt.”

• Natur- und Wanderhotel Outside Beoordelingsscore: 10,0

“Het verblijf in dit hotel heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan: zeer vriendelijk personeel, een mooie kamer met uitzicht op de bergen en bijzonder lekker eten (zeer verzorgd ontbijtbuffet, lekkere koffie en een ruim aanbod bij de maaltijden) Alle medewerkers doen er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken, een échte aanrader!”

• Landhaus Rohregger Beoordelingsscore: 7,1

“wij hadden een hele mooie kamer die heel netjes was!”

• Hotel Gasthof Abelhof Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel Abelhof, wat een ervaring... Toekomen in het prachtige Oostenrijk met zo'n ongeloofelijke warme mensen. Ons verblijf was echt super! Elke dag super lekker eten, ik keek er telkens weer naar uit.”

• Ferienwohnung Josefa Scharler Beoordelingsscore: 8,3

“De omgeving en het fantastische uitzicht vanaf het grote balkon. Verder was het geweldig, grote slaapkamers en een eigen toilet en douche. Veel activiteiten te doen in de omgeving, deze werden ook prima aangegeven door de folders die aanwezig waren.”

• Hotel Hohe Tauern Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt”

• AlpenParks Hotel Matrei Beoordelingsscore: 9,6

“Sympathieke gastvrouw , ruime kamers, goed ontbijt.”

De 5 beste hotels in: Großglockner-Grossvenediger

gebaseerd op 1.396 hotelbeoordelingen op Booking.com