Attergau Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Landhotel Waldmühle Beoordelingsscore: 9,2

“Rustige ligging, vriendelijk personeel, erg lekker en goed ontbijt.”

• Ferienhotel Hofer Beoordelingsscore: 9,2

“Aan te raden is het diner, niet duur en het eten is voortreffelijk. Daarbij prachtig uitzicht, vriendelijk en behulpzaam personeel en iedere dag een schone kamer.”

• Hotel Haberl - Attersee Beoordelingsscore: 9,2

“Ruime kamers. Goede bedden. Goed ontbijt. Gastvrijheid. We kwamen laat aan toen de keuken al dicht was en ze hadden toch gezorgd dat we maaltijd naar keuze kunnen krijgen.”

• Hotel Blumenhof Beoordelingsscore: 8,3

“ontzettend aardige mensen, de hotelkamers waren erg mooi gerenoveerd. heel erg ruim met een groot balkon met zitje en een fantastisch uitzicht!!!!!!!”

• Hotel Schönberger Beoordelingsscore: 10,0

“Hotel is mooi en rustig gelegen met prachtig uitzicht op het meer. Kamers zijn schoon en comfortabel. Wij hadden tevens een kamer met groot terras en uitzicht op het meer. Hele aardige en behulpzame eigenaar. Wij hadden onze eigen supboards mee om te suppen op het meer en de eigenaar bood direct aan om deze voor ons op te blazen met de compressor die hij in de schuur had staan, erg aardig. Tevens een heerlijk en uitgebreid ontbijt in de ochtend en 's avonds kan je er ook lekker eten.”

• Hotel Weismann Beoordelingsscore: 7,5

“Prima”

• Hotel Alpenblick Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt, diner, koffie en dranken waren heerlijk.”

• Gasthof Strobl Waldfrieden Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie, super uitzicht, heerlijk rustig, geweldig nieuwe kamer. Het ontbijt was goed, wel iedere dag hetzelfde.”

• Hotel Irmgard Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie , geweldig uitzicht, heerlijk rustig. Super mooie nieuwe kamer. Ontbijt was goed, wel iedere dag hetzelfde.”

• Gasthof Pension Steinberger Beoordelingsscore: 6,2

“Ligging in de nabijheid van de Attersee”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Attergau

gebaseerd op 2.027 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com