Aust-Agder Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sølvgarden Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi en proper hotel. Rustgevend.”

• Froland Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“Een medewerkster was zo lief de was te drogen in de wasdroger van het personeel. Mooie keuken om je maaltijden te bereiden.”

• Revsnes Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Fraaie lokatie, uitstekende bedden, prima diner en ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. ”

• Oddestemmen Camping Beoordelingsscore: 7,5

“Cabine had alle faciliteiten. Mooie omgeving. Heerlijk gewandeld.”

• Bykle Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“vriendelijke eigenaars , goed ontbijt en restaurant voor het avondeten.Mooie omgeving”

• Risør Gjestehus Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige ligging direct aan het fjord. Sober, maar ingericht huisje. Voor een klein bedrag kan je een kano huren of gebruik maken van de sauna. Wij hebben een mooie toch door het fjord gemaakt.”

• Fennefosscamping Beoordelingsscore: 9,2

“Een prima camping vooral voor doorreis. Het een zeer schone camping met een prettige ontvangst. Camping bestaat hoofdzakelijk uit hutten,die eenvoudig zijn maar zeer schoon dat geldt ook voor de toiletten en douches. En dit alles voor heel schappelijke prijzen.”

• “Ontbijt heerlijk, uitzicht.”

• Strand Hotel Fevik - by Classic Norway Beoordelingsscore: 10,0

“Wij waren hier voor de tweede keer en hebben weer volop genoten van dit heerlijke hotel! Alles was naar wens, de kamer, het uitzicht, de sfeer, het eten, de vriendelijke mensen, het zonnige weer, wat wij je nog meer? :-) Wij kunnen Fevik Strandhotel van harte aanbevelen!”

• Clarion Hotel Tyholmen Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie kamers met zeezicht . Top ontbijt”

De 16 beste vakantiewoningen in: Aust-Agder

gebaseerd op 1.403 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Aust-Agder