Azoren Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Atlantida Mar Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De kamer was inderdaad ruim, het uitzicht over de haven/oceaan erg mooi! Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitstekend, van worstjes tot vers fruit! Ook was er genoeg keuze in zoete hapjes en verschillende koffie. De mevrouw die het ontbijt beheerde was erg vriendelijk en behulpzaam, ze herkende ons zelfs de volgende dag omdat we toch nog even voor vertrek konden komen ontbijten! Het zwembad was helaas niet verwarmd maar wel goed onderhouden en schoon, de sauna was erg fijn om te gebruiken! ”

• Azul Singular Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldige plek om een paar nachten te blijven! Mooie en bijzondere omgeving, vriendelijke eigenaren, prima ontbijt. ”

• PJA - Sao Jorge Youth Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“Het uitzicht op Pico”

• Azores Dream Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie en de kamers. Alles netjes schoon. Vriendelijk personeel.”

• Neat Hotel Avenida Beoordelingsscore: 8,3

“Goed simpel hotel op een top locatie. Kamers zijn basic maar prima”

• Glicínias do Pico Beoordelingsscore: 7,9

“Groot huis met barbecue, centrale ligging op Pico met een prachtig zicht op zee. Supermarkt (Lajes) nabij. Wij hadden het blauwe huis gekregen, hier ligt het zwembad bij.”

• Hotel Caravelas Beoordelingsscore: 8,8

“Prima, hotel. Ontbijt was top. Personeel was zeer vriendelijk.”

• Hotel Marina Beoordelingsscore: 8,3

“Kamer met uitzicht op de oceaan en 's nachts het geluid van de golven op de rotsen.”

• Pousada Forte da Horta Beoordelingsscore: 7,9

“het uitzicht op de haven en Pico is grandioos, ook al is de berg gehuld in nevelen. fantastisch ! verder: in welk ander hotel heb je middeleeuwse kantelen, antieke kanonnen in de voortuin of een kapel in de tuin ? de robuuste inkomhal met vlaamse wandtapijten, het antieke meubilair....de vroege geschiedenis van de Azoren "proef en herleef" je op deze locatie. Het eigentijdse zwembad geeft een meerwaarde aan deze historische setting. Wie graag zicht heeft op zee en Pico en tegelijk ook zijdelings op de stad kan ik hoekkamer 106 aanbevelen.”

• Hotel do Mar Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie. Van hieruit gemakkelijk om uitstappen te plannen in het N en NO van São Miguel. Rustig gelegen. Degelijk hotel, maar niet de grote luxe.”

De 30 beste hotels in: Azoren

gebaseerd op 36.736 hotelbeoordelingen op Booking.com