Bad Kleinkirchheim - Nationaal Park Nockbergen Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Der Kirchheimerhof - Superior Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijke staf, goede keuken met variatie. Prima faciliteiten, met name de wellness was erg lekker. Tuinmeubilair ook prima in orde.”

• Hotel Prägant Beoordelingsscore: 4,6

“Na onze klacht over de eerste kamer werd ons onmiddellijk de mogelijkheid geboden om een andere kamer te krijgen. De tweede kamer voldeed wel aan een 4 sterren niveau: ruim en smaakvol ingericht met een aangenaam terras en een ruime badkamer met apart toilet. Personeel in de eetruimte is vriendelijk en doet zijn best. Onderhoudsdame zeer vriendelijk en behulpzaam bij de kamerwissel, vroeg ons ook de volgende dag of we tevreden waren en beter geslapen hadden. Wat een verschil met de eigenaar, die zelfs niet de moeite nam om hiernaar te informeren!! Aan de overkant van de straat is er een prachtig en zeer uitgebreid welnesscenter (Römer bad), maar dat is uiteraard apart te betalen. ”

• Hotel Sportalm Beoordelingsscore: 6,2

“Ruime en nette kamer”

• Appartements Oswaldeck Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig mooi, netjes en schoon. Super aardige mensen. Alles top!!”

• Hotel OTP Birkenhof Beoordelingsscore: 10,0

“Uitgebreid ontbijt buffet vriendelijk personeel”

• Hotel Almrausch Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was top !”

• Metzgerwirt Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk personeel.....hondvriendelijk hotel”

• Hotel Kirchenwirt Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie was prima,het ontbijt was heerlijk en het was er heel rustig.”

• Wohlfühl- & Genusshotel Felsenhof Beoordelingsscore: 10,0

“het complete plaatje was meer dan Perfect”

• Hotel - Hotel / Garni Sonnenheim Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk ontbijt !”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Bad Kleinkirchheim - Nationaal Park Nockbergen

gebaseerd op 3.615 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com