Badajoz-provinsen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Rural Quinto Cecilio Poeng fra gjester: 9,6

«Stedet,fantastisk utsikt..»

• Hotel Ilunion Mérida Palace Poeng fra gjester: 7,1

«Beliggenhet og arkitektur på bygg var fantastisk. Nydelig frokost og hyggelig personell.»

• CASA PERIN - HOSTAL RURAL Poeng fra gjester: 8,8

«Vi fikk et stort fint rom med bad og et lite rom med kjøleskap og mikro. Hyggelig vertinne Isabel»

• Hostal Aquaforum Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig motagelse av en som snakket engelsk. Nydelig frokost med nypresset appelsinsaft. Hotellet lå sentralt i Merida.»

• Hotel Rambla Emerita Poeng fra gjester: 9,2

«Helt ok rom. Til og med en liten balkong som vi ikke hadde forventer. Særdeles god service i resepsjonen, på tilbudssiden hele tiden. Renhold utmerket. Prøvde ikke frokosten (ikke inkludert).men så utmerket ut og var billig. Beligenheten var helt perfekt!»

• Parador de Mérida Poeng fra gjester: 10,0

«beliggenhet og fasaliteter»

• Hotel Los Angeles Poeng fra gjester: 9,2

«Frisk presset juice til frokost. Gratis parkering i lukket garasje»

• Parador de Mérida Poeng fra gjester: 10,0

«Deilig frokost med bra utvalg, det ble servert både vanlig tradisjonell frokost, og også noen lokale retter. Dette er et spesielt hotell, med en spennende historie. Rommene var fint møblert, og sengene var komfortable. Hotellet hadde en flott hage med høye trær som ga skygge, noen sittegrupper, og et fint svømmebasseng. Personalet var vennlig, og vi følte oss velkommen.»

• Parador de Zafra Poeng fra gjester: 8,3

«Meget god frokost, men unødvendig mye kaker. Flott å bo i gammelt slott! Beliggenhet veldig bra.»

• Hotel Rambla Emerita Poeng fra gjester: 7,9

«Beliggenhet var meget bra. Kort avstand til det meste. Parkering i nærheten. 10 Euro pr. dag med hotell bevis. Stille område. Gode senger. Hyggelig betjening.»

De 30 beste ferieboligene i Badajoz-provinsen

basert på 9 647 omtaler av ferieboliger på Booking.com