3. Beoordelingen B&B en herberg: Baden-Württemberg
Baden-Württemberg Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Restaurant Da Franco Beoordelingsscore: 7

“Het bed en ontbijt waren uitstekend. Zeer vriendelijk personeel en kamer was zeer schoon.”

• Gasthaus zum Ochsen Beoordelingsscore: 9

“Een prachtige moderne kamer met een geweldige douche, heel fijn bed. Prima ontbijt tegen een zeer schappelijke prijs. Garage voor onze fietsen aanwezig. Ligt op de Kocher-Jagstroute.”

• Landgasthof Ochsen Beoordelingsscore: 9

“Goede prijs kwaliteit verhouding, mooie gerenoveerde kamers. Mooi schoon en hygiënisch. Restaurant met niet heel uitgebreide menukaart maar smakelijk.”

• “De kamer was ruim, schoon en alles voldeed. Verder erg rustig op luidende kerkklokken na. Het welkom voor de hond. Goed bed.”

• Pension am Park Beoordelingsscore: 8

“De locatie was perfect waardoor je lekker terug kon trekken in de kamer voor dat je weer een volle dag het park in wandelede. ook het gratis parkeren is erg fijn. Het ontbijt was uitgebreid en echt lekker.”

• Pension Bergseeblick Beoordelingsscore: 8

“Klassiek pension. Inrichting is gedateerd maar in goede staat. Een feest voor de nostalgische reiziger. Als ik weer in de buurt ben, zal ik dit pension weer boeken.”

• Anni`s Inn Beoordelingsscore: 10

“De ontvangst was zeer vriendelijk Aardige dame die alles perfect uitlegde Kamer heel netjes en schoon Kwamen later aan ivm files, maar was geen probleem”

• Wersauer Hof - Ferme Auberge Beoordelingsscore: 9

“Locatie, absolute stilte 's nachts”

• Gästehaus Parkblick Beoordelingsscore: 6

“De bedden waren heel goed”

• Gästehaus am Wasserpark Beoordelingsscore: 7

“Inchecken verliep soepel. Ontbijt was prima zeker in verhouding tot de prijs.”