Bahia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bahiacafé Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Stylish interieur, de massage en het vriendelijke Engelssprekende personeel. Fijn ontbijt. ”

• Quiron Quarto Hostel Beoordelingsscore: 2,5

“Zeer moeilijk om er te komen de wegen zijn van zand ook werd ons het dubbele gevraagd als dat we geboekt hebben op boeking.com werd aangegeven 2 personen voor een prijs en bij aankomst werd ons verteld dat het per persoon was we zijn uiteindelijk naar andere hotel gegaan”

• “Vriendelijk personeel, behulpzaam. Prima ontbijt, super zwembad. Strand zeer dichtbij. Ruime kamer. Leuke animatie aan het zwembad, ook voor kleine kinderen!”

• Fiesta Bahia Hotel Beoordelingsscore: 2,5

“-”

• Studio do Carmo Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Vlakbij oude centrum”

• Pestana Convento do Carmo Beoordelingsscore: 9,6

“Bij aankomst waren wij direct onder de indruk van het hotel. Een prachtig oud, koloniaal klooster met twee binnenplaatsen. De kamers zijn wat donker, maar comfortabel. Er zit veel verschil in de kamers qua grootte dus bekijk er een aantal voordat je een keuze maakt. Zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt. Hele fijne uitvalsbasis om de Pelourinho te bezoeken. Kom niet voor een 5 sterren service, maar wel voor een sfeervol en gezellig verblijf in een prachtige setting. ”

• Albergue Chapada Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“Goede lokatie. Goed ontbijt. Aardig personeel. Ophaalservice bij busstation. Elke dag schoonmaak. Schoon. ”

• Vila Dos Orixás Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Het is een klein paradijs, heerlijk om te chillen, gave huisjes, mooi zwembad, aan het strand, leuke activiteiten”

• Fera Palace Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Het is een super mooi hotel, met hele relaxte sfeer, op een goede locatie, gaaf zwembad en barretje op het dak met te gek uitzicht. Personeel is heel vriendelijk en ontbijt heerlijk.”

• Ganga Zumba Hostel & Pousada Beoordelingsscore: 7,9

“De omgeving”